Camasile Braiconf, produse la Braila, sunt solicitate de firme de renume din intreaga lume. Putini sunt cei care stiu ca sub eticheta Versace, Kenzo sau Armani se ascunde de fapt o camasa produsa de o firma romaneasca. In timp ce camasile Braiconf se pot cumpara, in Romania, la preturi de cativa euro, in strainatate acestea se vand sub o alta marca si costa mai mult de 100 de euro/bucata.

"De regula, lucram foarte mult pe brand-uri. Camasile produse de Braiconf se fac cu tesaturi speciale si pe modelele primite de la firme de renume", ne-a declarat Anica Nisioi, directorul general al societatii. Braiconf a produs camasi, in sistem lohn, pentru intreaga linie Ferrari, Michael Schumacher imbracandu-se timp de aproape doi ani de la Braila.

Societatea lucreaza pe brand-uri mari de multi ani, profiturile fiind foarte mari. In aceste conditii, Anica Nisioi considera ca productia de lohn trebuie sa se mentina in domeniul confectiilor, marile firme din tarile vest-europene externalizandu-si productia.

"Romania este preferata pentru forta de munca ieftina, dar superior specializata in domeniu, precum si pentru calitatea serviciilor", sustine directorul Braiconf. De ce marca Braiconf nu a patruns pe piata externa? "Intr-adevar, marcile romanesti nu sunt inca cunoscute in afara. Braiconf poate concura si bate multe firme de renume.

Sper ca, pana la finele anului, sa vindem camasi marca Braiconf pe piata externa. Lucram la realizarea unei colectii", a precizat Anica Nisioi. In prezent, asemanarile intre marci sunt mari, consumatorii fiind pusi in dilema. "Creativitatea este la mare pret", spune Anica Nisioi, segmentul de consumatori spre care se indreapta Braiconf fiind tinerii.