IBM a anuntat ca s-a clasat pe locul doi in ceea ce priveste sumele alocate de clientii din intreaga lume pentru PC-uri notebook, fiind inaintea HP in cel de-al doilea trimestru din 2004, conform datelor furnizate de compania de cercetare a pietei, IDC.

In plus, in cel de-al doilea trimestru IBM a comercializat cel mai mare numar de PC-uri notebook intr-un singur trimestru, fiind al saptelea trimestru consecutiv in care divizia de notebook-uri ThinkPad a inregistrat cresteri, conform rapoartelor IDC.

Performanta inregistrata de catre compania IBM in cel de-al doilea trimestru a demonstrat ca vanzarile IBM ThinkPad cresc mai repede decat cele din intreaga industrie de profil, conform evaluarilor anuale si trimestriale. Astfel, in baza datelor furnizate de IDC, cota de piata a PC-urilor notebook de la IBM a inregistrat cresteri semnificative.

In 2004, IBM a adaugat cateva modele noi de ThinkPad gamei sale de PC-uri notebook premiate in mai multe randuri, inclusiv modelul ultraportabil ThinkPad X40 si modelul ''subtire'' si usor ThinkPad T42.

Notebook-urile IBM ThinkPad sunt singurele PC-uri notebook care beneficiaza de ThinkVantage Technologies, un pachet de instrumente proiectate pentru a ajuta clientii sa reduca costurile de service si de intretinere si sa simplifice problemele pe care le intampina un simplu utilizator.