Advertising Show 2004, cel mai dinamic targ de productie publicitara din Romania, se va desfasura pentru prima data sub forma unei manifestari expozitionale de sine statatoare, in perioada 22-25 septembrie, la Complexul Expozitional Romexpo Bucuresti (pavilioanele 14 si 15).

Daca anul trecut, Advertising Show a fost asociat targului PRINT SHOW, organizatorii celor doua manifestari, ROMEXPO si EUROEXPO, au decis separarea lor in 2004, pentru a raspunde sugestiilor participantilor si dezvoltarii accelerate a tehnologiilor de imprimare digitala si a sectoarelor de productie publicitara (semnalistica indoor/outdoor, tampografie, serigrafie, gravura, imprimare textila si

reclame luminoase).

Incepand din acest an, in cadrul Advertising Show se va desfasura "Concursul National pentru Calitatea Imprimarii". Competitia va fi impartita pe mai multe sectiuni: print OUTDOOR (imprimare in orice tehnologie), print INDOOR (imprimare in orice tehnologie), imprimare tampografica si imprimare serigrafica.

O sectiune speciala, la fel de spectaculoasa, este cea dedicata obiectelor promotionale, avand tema "Cel mai reprezentativ obiect promotional pe care organizatorii targului ADVERTISING SHOW il pot oferi expozantilor sai".

Produsele vor fi premiate atat in functie de calitatea imprimarii (sectiunile: print outdoor, print indoor, imprimare tampografica si imprimare serigraphica), cat si din punctul de vedere al originalitatii, calitatii si finisarii, in cazul sectiunii "Obiecte promotionale". Participantii la concurs sunt firme de productie publicitara din toata tara.

Premiile (diplome si trofee) vor fi decernate in prima seara a targului (22 septembrie 2004), iar lucrarile castigatoare vor putea fi admirate de vizitatori intr-un loc special amenajat, pe toata perioada targului.

Targul de Tipar si Ambalaje Print Show se va desfasura in acest an, in premiera, in perioada 21-24 septembrie, la Cluj, intr-o zona cu o puternica dinamica a industriei tipografice si de ambalaje.