InfoBCR, deja operational, permite clientilor bancii obtinerea de informatii, prin telefon sau e-mail despre produsele si serviciile bancii.

Este vorbe despre dobanzi la depozite si certificate de depozit cu discount, produse de creditare si carduri destinate persoanelor fizice, reteaua de unitati si ATM-uri, cursul valutar practicat de casele de schimb ale BCR, produse si servicii nou lansate. La acelasi numar de telefon (0801.0801.227) clientii pot suna pentru a depune sesizari si reclamatii.

Pe langa informatiile pe care le furnizeaza, Info BCR este menit sa identifice nevoile clientilor, sa preia oportunitatile de vanzare si sa le directioneze catre forta de vanzare. In acelasi timp, sistemul dezvoltat de Softwin permite bancii o gestionare mai buna a fluxului intern de lucru, in vederea preluarii si solutionarii sesizarilor primite.

"In dezvoltarea proiectului, Softwin a folosit competentele a doua dintre diviziile sale: Business Management Solutions pentru implementarea solutiei tehnice si Customer Relationship Management pentru instrumente legate de gestiunea relatiilor cu clientii.

Un rol foarte important, fara de care acest proiect nu era posibil, l-a jucat viziunea partenerului nostru, BCR, despre tratarea clientilor sai si anume aceea de a le oferi o experienta bancara unica" a declarat Florin Talpes, directorul general Softwin.

Implementarea propriu-zisa a solutiei alese, respectiv SAP CRM Customer Interaction Center pe o infrastructura Fujitsu Siemens, a durat aproximativ 8 luni, incluzand procesul de definire a necesitatilor de business, analiza, implementarea, testarea, suportul tehnic si operational.

Echipa Softwin a fost constituita din 25 de specialisti: consultanti tehnici si de aplicatie, ingineri de asigurare a calitatii, experti in recrutarea si pregatirea resurselor umane.