Noutatea se datoreaza agentiei de publicitate TESERA care a adus si in Romania aceasta tehnologie revolutionara. Tehnologia apartine companiei SUBMEDIA Ltd. din SUA si a fost conceputa si patentata de catre Joshua Spodeck, co-fondatorul Submedia, avand la baza zoetropul – un dispozitiv din secolul al XIX-lea care a stat la bazele cinematografiei.

Sistemul inovator a fost lansat in Atlanta in 2001, NewYork, Hong-Kong, Tokyo si de fiecare data, primul spot a apartinut companiei Coca-Cola.

“Exista deja o traditie: in fiecare tara in care se introduce noua tehnologie, Coca-Cola este prima care isi impune spotul. |ncercam sa pastram astfel doua dintre valorile marcii: traditie si avantgardism. Mai mult decat atat, ne bucuram sa fim printre cei care aduc inovatie pe piata romaneasca.

Spotul pe care il veti putea vedea din vagonul de metrou are 15 secunde si este un spot de imagine si produs, care asigura cursivitate si nu are nevoie de cuvinte pentru a intra in atmosfera. A fost ales un spot din Israel, care a fost adaptat astfel incat imaginile sa fie cat mai spectaculoase”, declara Natalia Predut, Activation Manager, Coca-Cola Romania.

“Pentru a intelege impactul publicitatii in tunel, imaginati-va un pasager care se urca in vagon plictisit, stie ca va vedea un perete intunecat si alte persoane cu care deseori evita contactul vizual. Dar, pentru 15 secunde, intunericul se transforma intr-un spot publicitar animat, colorat, dinamic si impresionant.

Si il poate viziona chiar pe fereastra vagonului”, spune Monica Tivig, Managing Partner, Tesera.

Trebuie sa dai dovada de multa imaginatie si creativitate in alegerea si conceperea unui spot pentru a reusi sa exploatezi la maxim impactul asupra celor care il vizioneaza in tunelul de metrou”, spune Florentina Repede, New Business Developer, Tesera.

“Coca-Cola sprijina ideile indraznete, spiritul inovator, creatia si imaginatia. Noua tehnologie implementata la metroul bucurestean invita la visare si la credinta ca nimic nu este imposibil”, declara Natalia Predut, Activation Manager, Coca-Cola Romania.

Informatii suplimentare:

Primele display-uri de acest gen au fost montate in septembrie 2001 in metroul din Atlanta (SUA), unde Coca-Cola a inaugurat publicitatea in tunel printr-un spot de 15 secunde pentru apa minerala Dasani. |n mai putin de doi ani de la lansare, display-urile Submedia existau in New York, Hong-Kong si Tokyo.

|n anul 2004, aceasta tehnologie este in curs de implementare si in Istanbul, Atena, Paris, Montreal si Moscova, dar Bucurestiul este singurul oras din Europa care a finalizat cu succes acest proiect provocator.

|n afara de Coca-Cola, care a recunoscut imediat valoarea acestui mediu inovativ, alte companii din lume integreaza publicitatea in tunel in campaniile lor: General Motors, Nissan, Discovery Channel, Cartoon Network, Calvin Klein, Snapple, Carrefour, Ulker, Infiniti, Budweiser etc.

“Acest mijloc inedit de publicitate nu inlocuieste reclamele existente in locatiile traditionale din metrou, precum posterele, panourile din statii sau din vagoane. Display-urile publicitare Submedia ocupa kilometri intregi dintr-un spatiu nefolosit anterior, transformandu-l intr-un mijloc eficient si nou de a atinge publicuri tinta”, spune Evelina Nediu, Managing Partner, Tesera.