Saatchi & Saatchi a conceput si implementat campania „Cadouri cu final fericit” pentru Sensiblu. Aceasta se desfasoara pe parcursul lunii decembrie si anunta lansarea unei game largi de cadouri de Craciun in intreaga retea de farmacii Sensiblu.

Oferta contine peste 300 de pachete speciale cu produse cosmetice variate, de la cele upper-mass, comercializate la preturi de hypermarket, pana la o gama de peste 150 produse premium, prezente exclusiv in lantul de farmacii Sensiblu.

In plus, toti cumparatorii “nehotarati” beneficiaza de asistenta si sfaturi din partea consilierilor de frumusete aflati in toate farmaciile Sensiblu cu scopul de a asista clientii in alegerea cadoului potrivit. Nici „intarziatii” nu au fost uitati: farmaciile Sensiblu sunt deschise si de sarbatori, in fiecare zi din decembrie, inclusiv de Craciun si de Anul Nou.

Campania isi propune sa raspunda "spaimei" fiecaruia dintre noi: "Atunci cand trebuie sa cumpar un cadou, sunt stresat/a ca nu-l voi alege pe cel potrivit!" si ilustreaza efectul pozitiv si neasteptat pe care il au cadourile "cu final fericit" de la Sensiblu asupra celor ce le primesc.

“Cadouri cu final fericit” este comunicata pe TV prin doua executii, de 10 si 15 secunde, in presa scrisa, respectiv reviste pentru femei, bannere pe Internet, POSM in farmaciile Sensiblu si prin direct mailing.

Echipa care a realizat campania: Sensiblu: Lucian Neacsu –Marketing Director, Sorina Manafu - Marketing Executive; Saatchi&Saatchi: Raluca Ciupercescu – Senior Copywriter, Alexandra Zabunov – Art Director, Alexandru Geamanu – BTL Supervisor, Alina Fischetti – Account Director, Alina Nisipeanu – Senior Account Executive; Zenith Optimedia: Virginia Stancu – Media Planner.