Creativii romani pot trimite noi idei pentru ultimul pitch lansat de OpenAd - “Cars Looking for Ads”. Toate ideile trebuie inscrise pana pe 1 ianuarie 2005. Creativii au posibilitatea sa castige unul dintre cele trei premii in bani care totalizeaza 2000 €. Conform informatiilor furnizate printr-un comunicat OpenAd, pana in prezent, din Romania s-au facut deja cateva inscrieri de nivel foarte bun.

Mentionam ca pitch-ul OpenAd.net (depozitul global de idei care ofera creativilor din intreaga lume o platforma online gratuita pentru vanzarea conceptelor creative) a fost prezentat pe data de 3 decembrie 2004 la Festivalul de publicitate AdPrint care a avut loc in Poiana Brasov. OpenAd.net a venit la Festivalul AdPrint pentru a atrage cateva dintre cele mai mari talente creative din Romania.

Chiar si inainte de AdPrint, Romania isi demonstrase deja aptitudinile creative la OpenAd.net, cand Adrian Rugina a primit un premiu in bani pentru campania de publicitate integrata Addicted to Klasse la pitchul pe care OpenAd.net l-a tinut in august 2004 pentru Mercedes A Classe.

Ambitia OpenAd.net este de a reprezenta centrul nervos al libertatii de creatie atat pentru talentul creator, cat si pentru clienti. Pentru acestia, OpenAd.net inseamna o cale mai rapida sa obtina idei bune si o mai mare flexibilitate, chiar si pentru un buget mic. Andrei Bortun, directorul Festivalului AdPrint, crede ca OpenAd.

net este “o alternativa ce are ca scop principal sa ofere oamenilor si agentiilor de publicitate noi posibilitati de a se demarca si de a-si comunica valoarea in intreaga lume.”

Misiunea OpenAd.net's este sa ajute brandurile si ideile sa se intalneasca, iar realizarea acestui lucru prin pitch reprezinta un punct de pornire pozitiv in comunicarea globala dintre companii si creativi. De la crearea sa, OpenAd.

net a sustinut cu succes 10 pitch-uri in toata Europa, Marea Britanie, India si America Latina, iar castigatorilor au beneficiat de la premii in bani pana la posibilitatea de a-si produce gratuit reclama TV.

OpenAd.net, galeria online pentru idei destinate serviciilor de publicitate, design si marketing, expune spre vanzare idei care nu se refera la nici un brand si care nu au mai fost publicate. Ideile vin de la persoane din intreaga lume, care le inscriu gratuit.