Incepand cu 1 ianuarie 2005, postul TV Fox Kids Romania – Televiziunea Copiilor si-a schimbat integral numele in Jetix Romania.

Schimbarea a avut loc in acelasi timp cu Fox Kids Marea Britanie, Spania, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Turcia si alte posturi care reprezinta regiunea Europei Centrale si de Est si succede redenumirea incununata de succes inregistrata de Jetix Franta, Jetix Scandinavia si Jetix America Latina la inceputul anului 2004.

Redenumirea reprezinta si o ocazie de reimprospatare a imaginii postului, de consolidare a relatiei cu telespectatorii, cu clientii si de a atrage noi colaborari.

Jetix reprezinta alianta globala de programe dintre Jetix Europe (cunoscuta ca Fox Kids Europe) si The Walt Disney Company, care va construi pe succesul obtinut de Fox Kids, prin programe pline de energie, umor, actiune, prezentandu-le unei audiente formata din copiii din intreaga lume).

Cu o distributie in 140 de milioane de case din 79 de tari, Jetix va fi cel mai larg distribuit si recunoscut brand global TV pentru copiii din intreaga lume.

Jetix Europe si Disney au anuntat deja doua coproductii noi, W.I.T.C.H. si Super Robot Monkey Team Hyperforce Go!. Acestea sunt primele programe originale create pentru Jetix, ele urmand sa fie transmise la Jetix Romania incepand din toamna lui 2005.

Jetix Romania va continua sa fie o combinatie unica de energie imbinata cu o doza de umor. Jetix va avea ca target principal copiii intre 6-14 ani si va ramane in continuare casa celor mai populare personaje si eroi, cum ar fi Sonic X, Spioanele, Pilotii Nascar, Ce-i cu Andy si multi altii.

Jetix si-a demonstrat deja popularitatea printre copiii din Romania inca din data de 5 aprilie 2004, cand au fost lansate blocurile de programe Jetix, sustinute si de un microsite Jetix.

Pentru a sustine tranzitia Fox Kids - Jetix, o initiativa complet noua – Jetix Kids Awards - va fi lansata in primavara 2005 in Romania, prin care pentru prima oara in tara noastra copii vor avea sansa sa voteze cele mai iubite vedete de divertisment si cele mai populare modalitati de distractie.