Volumul total al vanzarilor Mazda in Romania in 2004 a fost de 515 unitati. Comparativ cu vanzarile din 2003, de 290 de unitati, rezultatele din 2004 au inregistrat o crestere de 78%. Autoturismele au detinut 75% din portofoliul de vanzari. Dintre autoturisme, Mazda6 detine ponderea cea mai mare in totalul vanzarilor, cu 190 de unitati (peste 36% din portofoliu).

Pe locurile urmatoare se situeaza modelele Mazda3 (73 de unitati, 14% din portofoliu) si Mazda2 (53 de unitati, 10% din volumul total al vanzarilor). In categoria autovehiculelor utilitare, Mazda B2500 a inregistrat un volum al vanzarilor de 129 de unitati. B2500 detine locul secund in portofoliul de vanzari Mazda, cu o pondere de 25%.

"Cresterea de 78% obtinuta in 2004 este foarte buna. Pentru acest an ne propunem un volum al vanzarilor de 740 de unitati, corespunzator unui ritm de crestere de 40%. Noutatile pentru 2005 vor fi lansarea pe piata romaneasca a modelului Mazda5 si extinderea retelei de dealeri in orasele Craiova si Ploiesti", a declarat Catalin Joseanu, Brand Manager la Mazda Romania.

La nivel european, Mazda a vandut 275.000 de automobile, cu peste 46.000 de unitati mai mult decat in 2003. Astfel, Mazda Motor Europa a obtinut in 2004 o crestere de peste 20% in conditiile in care cresterea globala a pietei auto europene a fost de doar 2,3%.

La nivel european, Mazda a inregistrat timp de 25 de luni consecutive cresteri procentuale de doua cifre, ceea ce o pozitioneaza drept una dintre marcile cu cele mai rapide ritmuri de crestere in 2003 si 2004. Mazda6 a fost din nou cel mai bine vandut automobil din portofoliul de produse al Mazda Europa, detinand 34% din volumul total al vanzarilor.

Pe locurile urmatoare s-au situat Mazda3 (25%) si Mazda2 (care a inregistrat o crestere a vanzarilor cu peste 55% fata de 2003).