Postul de televiziune National Geographic a implinit o jumatate de deceniu de cind s-a lansat oficial in Romania. Noul slogan al campaniei de promovare defineste si publicul caruia i se adreseaza: „Mai gindeste-te”: oameni care vor sa afle mai mult, care doresc sa-si imbunatateasca si sa-si largeasca orizontul culturii generale.

’’ „Mai gindeste-te” incorporeaza intentia canalului National Geographic de a crea divertisment pentru telespectatorii care vor sa afle mai multe despre stiinta, tehnologie, istorie, plante si animale salbatice, oameni, locuri si evenimente marcante.

Acest slogan „te indeamna sa arunci o privire catre lumea care ne inconjoara“, a declarat Stephanie Morris, directoarea de retea si de regiune National Geographic, Europa Centrala si de Est, cu ocazia vizitei in Romania. NGC si-a modificat si grila, optind pentru seri tematice. Astfel, de luni pina vineri, intre orele 22.00 si 24.

00, exista Seara Flashback, Martea Dezastrelor, „Construit de mina omului”, Joia Salbatica sau „Acces”. De la lansarea sa in Romania, in 1998, canalul National Geographic a inregistrat un numar de peste doua milioane de abonati.

„NGC se apropie in Romania de un grad de acoperire de 100%, iar anul acesta aniversam al cincilea an in care Canalul National Geographic este subtitrat in totalitate in limba romana. Ne laudam si cu un website dedicat Romaniei,” a tinut sa precizeze Radu Petric, directorul NGC pentru Romania. „Am planificat deja un club online al telespectatorilor National Geographic.

Acest proiect va fi lansat anul acesta. „La nivel global, National Geographic Channel este disponibil in peste 230 de milioane de camine din 153 de tari, in 27 de limbi.