Motoarele trebuie sa reziste pe durata a doua etape, fata de numai un MP, ca in 2004. Daca un pilot distruge motorul in timpul antrenamentelor sau al calificarilor, atunci el va fi penalizat cu o retrogradare de zece locuri pe grila.

Principalele modificari - Calificarile vor fi tinute in doua sesiuni.

Prima - sambata dupa-amiaza, iar cea de-a doua - duminica dimineata, cu patru ore inaintea cursei. Stabilirea grilei se va face prin cumularea timpilor obtinuti de fiecare pilot. - Cauciucurile trebuie sa fie folosite atat in calificari, cat si in cursa.

Opririle la standuri vor arata un pic diferit, cu mai putini mecanici implicati in proces, din moment ce un pit stop poate fi efectuat fie si doar pentru realimentarea cu combusitibil. Pneurile pot fi inlocuite doar in caz de pana sau de distrugere.

Programul "Marelui Circ"

Australia - Melbourne (6 martie, ora 5.00)

Malaysia - Sepang (20 martie, 9.00)

Bahrein - Shakir (3 aprilie, 14.30)

San Marino - Imola 24 (aprilie, 15.00)

Spania - Barcelona (8 mai, 15.00)

Monaco - Monte Carlo (22 mai, 15.00)

Europa - Nürbürgring (29 mai, 15.00)

Canada - Montreal 12 (iunie, 20.00)

SUA - Indianapolis (19 iunie, 21.00)

Franta - Magny-Cours (3 iulie, 15.00)

Marea Britanie - Silverstone (10 iulie, 15.00)

Germania - Hockenheim (24 iulie, 15.00)

Ungaria - Budapesta (31 iulie, 15.00)

Turcia - Istanbul 21 (august, 15.00)

Italia - Monza (4 septembrie, 15.00)

Belgia - Spa-Francorchamps (11 septembrie, 15.00)

Brazilia - Interlagos (25 septembrie, 20.00)

Japonia - Suzuka (9 octombrie, 8.30)

China - 16 octombrie Shanghai (9.00)

ora de incepere a curselor este ora Romaniei