Lamborghini a dus Concept S la Geneva de dragul spectacolului si ca un fel de avanpremiera a roadsterului bazat pe Gallardo, model pe care-l va prezenta la Frankfurt, in septembrie. Show-car-ul a creat insa atat de multa valva incat oficialii marcii si-au schimbat rapid punctul de vedere si au declarat ca o versiune de serie poate aparea oricand.

Cu o singura conditie, sa existe suficient de multe cereri. Lucru deloc surprinzator de vreme ce designerul Luc Donckerwolke a afirmat ca 95% din elementele folosite sunt gata de productie, incluzand aici, evident, platforma si elementele tehnice preluate de la Gallardo. Ce a atras atat? Evident, linia extrema, inspirata din competitiile majore ale monoposturilor.

Numai ca, spre deosebire de versiunile de bolizi F1 cu doua locuri, in care cele doua scaune sunt pozitionate unul in spatele celuilalt, Concept S este gandit cu doua cockpituri individuale care sunt separate de un culoar care functioneaza pe post de cale de aerisire suplimentara pentru motorul de 500 CP pozitionat central.

O idee tocmai buna, spun, cu umor, carcotasii, pentru un cuplu de milionari care nu-si vorbesc. Sau, daca este sa lasam gluma, un bolid perfect pentru demonstratii de pilotaj realizate de profesionisti. Si am dat aceste exemple dintr-un motiv foarte simplu: versiunea de serie a lui Concept S nu o sa fie tocmai ieftina, pretul estimativ fiind cifrat la 500.000 de euro.