Galagie mare la posturile publice de radio-TV

de     HotNews.ro
Sâmbătă, 14 mai 2005, 0:00


Directorii SRTv si SRR trebuie inlocuiti, a decis comisia parlamentara de ancheta a activitatii posturilor publice. Decizia finala nu apartine insa comisiei, iar PSD s-a revoltat imediat impotriva concluziilor negative ale ei.
Si aceasta, desi se presupune ca activitatile lui Dragos Seuleanu si Valentin Nicolau pe parcursul fostei guvernari au un rol in plasarea Romaniei pe locul 104 in clasamentul mondial al libertatii presei.
Vestea in acest sens a fost oferita de Averea, ultima publicatie inscrisa in activul managerial al lui Sorin Rosca Stanescu.
O lansare de proportii pune in priza si piata audiovizualului – Antena 3, postul de stiri al trustului Intact, pregatita de ceva timp, dar amanata in mod repetat.

  • PSD isi apara oamenii din fruntea radioului si televiziunii publice
  • Comisia parlamentara de ancheta a SRTv si SRR a decis: Nicolau si Seuleanu trebuie inlocuiti
  • Nicolau a platit 35.000 de euro din bani publici pentru imaginea PSD
  • Transparenta Radiodifuziunii sta la mana lui Seuleanu
  • Antena 3, prioritate pentru Intact, dar si pentru internauti
  • Averea, un nou cotidian dedicat informatiei economice
  • Romania, locul 104 in clasamentul global al libertatii presei
  • CNA cere oprirea reclamei mascate la publicatii



















  • 46 vizualizari


    Abonare la comentarii cu RSS

    ESRI

    Top 5 articole cele mai ...



    Hotnews
    Agenţii de ştiri

    Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
    hosted by
    powered by
    developed by
    mobile version