S-a deschis magazinul virtual pentru idei in publicitate

de Alina Stanciu     Cotidianul
Marţi, 24 mai 2005, 0:00


Prin simpla accesare a unui site, companiile din Romania vor putea cumpara, incepind din acest an, citeva mii de idei creative de publicitate, design si marketing.

OpenAd.net, prima platforma mondiala online de idei de advertising, design si marketing a intrat din luna mai si pe piata autohtona, prin numirea agentiei de relatii publice Millenium Communication drept reprezentantul sau local. Agentia-mama, cu sediul central in Elvetia, acopera prin prezenta reprezentantilor sai zona Europei Centrale si de Est, America Latina si India.

Oferta OpenAd.net

OpenAd.net pune la dispozitia companiilor autohtone doua servicii de baza. Prin OpenPitch, orice companie autohtona aflata in cautarea unor solutii pentru promovarea propriilor produse sau servicii poate deschide un pitch (o licitatie).

Tot ce trebuie sa faca este sa trimita prin platforma OpenAd.net o prezentare scurta a produsului sau a serviciului pe care doreste sa-l promoveze, precum si scopul pe care vrea sa-l atinga in urma campaniei, si peste 2.000 de agentii de publicitate, directori de creatie, freelanceri sau tineri creativi din peste 30 de tari vor incerca sa gaseasca cea mai potrivita solutie.

De asemenea, din septembrie anul acesta, agentia va pune la dispozitia potentialilor clienti si servicul OpenGallery. Acesta face posibila navigarea online prin cea mai mare galerie de idei din lume. Se pot gasi aici o gama variata de solutii pentru print ad-uri, storyboard-uri TV, concepte de eveniment sau design pentru brosuri.

Ideile pot fi cumparate pe o perioada nedeterminata sau pot fi „inchiriate" un an.

Amatorii serviciului

Pe piata internationala, serviciul oferit de OpenAd.net este deja foarte bine cunoscut in rindul marilor companii. Printre brand-urile care au apelat la acest gen de serviciu se numara The Financial Times, Mercedes sau Smart ForFour.

Astfel, campaniile „Make Poverty History" si „Switch Banks" ale reputatului cotidian, aflate in momentul de fata in desfasurare precum si campania de lansare a Smart ForFour pe piata din Slovenia au fost realizate cu ajutorul platformei online oferite de OpenAd.net.

Un beneficiu pentru oamenii de publicitate romani

In afara de beneficiile pe care le ofera companiilor, OpenAd.net poate fi o adevarata rampa de lansare si pentru creativii din publicitatea romaneasca. Acestia isi pot promova mult mai usor ideile atit pe piata autohtona, cit si pe piata internationala, serviciul oferindu-le in acelasi timp si o platforma de vinzare online a acestor idei.


















74 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri