Publicitatea in pagina ziarelor online deranjeaza cititorul dar este usor de retinut

de     Newsletter ArboMedia
Vineri, 8 iulie 2005, 0:00


Studiul a fost realizat folosindu-se editii online ale unor ziare, iar utilizatorii au aratat reactii negative la ad-urile plasate langa text, pe care de altfel le-au retinut cel mai usor.

Imaginea generala a ziarelor respective s-a pastrat, dar vizitatorii au confundat reclama cu partea editoriala, considerand-o drept o parte a articolului, pentru ca apoi sa isi arate dezamagirea cand au realizat ca de fapt era o reclama inserata.

Pentru advertiser devine din ce in ce mai greu sa gaseasca un loc de maxim impact care sa nu deranjeze. Acelasi studiu evidentiaza faptul ca utilizatorii accepta mai usor reclamele pozitionate la sfarsitul articolelor.

De aceea, folosirea reclamelor text in site-urile de stiri trebuie facuta cu mare discernamant, pentru a nu induce efecte negative la nivelul utilizatorului final.
Articol complet (*eng)


















46 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică