O pagina/pagini zonale, pentru Bucuresti, de exemplu.

Problema de mai jos nu am regasit-o evidentiata; poate nici nu am avut suficienta vigilenta la lectura site-ului dvs....

Liniile RATB de la marginea Bucurestiului (legatura cu localitatile limitrofe) au fost desfiintate acum aproape doua saptamani printr-o hotarare a Consiliului General al Municipiului Bucuresti. In consecinta, chiar multi cetateni ai Bucurestiului au ramas fara transport in comun cat de cat acceptabil ( zone din sectorul 5, de exemplu).

Aceste zone au fost concesionate unor firme particulare care actioneaza discretionar, netinand seama de doleantele si de problemele pasagerilor si oferind servicii de proasta calitate si necorespunzatoare cu tarifele practicate. Ca sa nu mai adaugam ca adesea nici nu elibereaza bilete calatorilor...

Presedintele Basescu deplangea atitudinea firmelor de maxi taxi din zonele cu inundatii. Sa ne dorim si noi sa dea vreo calamitate peste noi ca sa beneficiem de transport normal.

Pe platforma Magurele exista Facultatea de Fizica a Universitatii din Bucuresti si -- de cand exista platforma, exista si transport RATB (fost ITB). Pana acum... Acum s-o fi gandit cineva ca ar trebui facuti niste pasi inapoi.

Sau o trebui ca neaparat sa intre niste bani din buzunarele cetatenilor in cele ale firmelor private de transport.

Existau planuri de dezvoltare a Bucurestiului care vizau extinderea orasului.. Dar nici macar transport pentru oras asa cum este nu se poate asigura...

In comparatie cu alte orase din state civilizate, Bucurestiul este foarte mic ca suprafata, desi are foarte multi locuitori. Ce gandesc oare cei care sunt raspunzatori de destinele orasului, de s-au hotarat sa il mai "gatuie" putin?

Sau or fi facut vreun alt calcul al "cosului zilnic" in care era musai sa intre firme private de transport pe care mai apoi cetateanul sa le serveasca in loc de pranz sau cina....

Pe vremuri ni se spunea sa mai punem o haina in plus (epoca Ceausescu). Acum subintelegem ca mai trebuie sa mai strangem cureaua. Inclusiv cei care au copii la scoala si au nevoie sa circule in aceste zone, cu copii cu tot. Si sa-i trimita pe acesti copii la scoala ca sardelele in maxi taxi pentru care sa mai plateaca in jur de peste 400 000 pe luna, pe langa abonamentul RATB.

Si "Sa traim bine!"

Cu multumiri pentru rabdarea de a fi citit mesajul, daca a fost asa,

Asist.Univ.drd.Aurelia Vasile, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti