Lamborghini Murcielago parcat pe o strada din Bucuresti, la 2,3 cm de sol, masurati cu ruleta... Mai exact la 2,3 cm de gropile din asfalt. Nu e o gluma, ci purul adevar...

Trebuie sa admit ca e una dintre cele mai tari masini pe care le-am vazut vreodata in Romania, impresia fiind accentuata si de faptul ca matura pamantul cu spoilerul din fata.

Avand o latime aproape dubla fata de inaltime, Lamborghini Murcielago ramane una dintre cele mai rapide masini de pe pamant, cu o viteza maxima ce poate depasi 330 km/h, in functie de kit-ul aerodinamic folosit.

Este primul Lambo conceput de cand compania a intrat sub controlul Audi, si, fara indoiala, se numara printre cele mai reusite modele ale firmei.

A fost construit ca model aniversar, la implinirea a 40 de ani de istorie Lamborghini. Numele vine de la un taur celebru, participant la coridele din Spania, dar inseamna si liliac, in limba spaniola.

Respectand traditia, Murcielago are linii fabuloase, o calitate de fabricatie remarcabila si un motor demonic. In plus, este dotat cu tractiune integrala permanenta si cutie de viteze cu 6 trepte. Pneurile "extreme" sunt 245/35 ZR18 pe fata si 335/30 ZR18 pe spate.

Preia stafeta miticului Diablo, si conserva multe din calitatile acestuia, dar pretul este exorbitant...

Ofera 580 CP si senzatii incredibile, dar este departe de a fi o masina supersport cat de cat ergonomica (cum este McLaren F1). In plus, de la Bucuresti la vama, are toate sansele sa beneficieze de o reparatie serioasa la spoilere si praguri, din cauza drumurilor "excelente" de pe la noi.

De fapt, nici prin lume nu prea gaseste teren sa se desfasoare, caci viteza maxima de 330 km/h nu o poti obtine pe orice sosea.