In timp ce Radio Total trimite lei in Africa (Frida, leul care si-a gasit nasa printre ascultatorii Radio Total, fiind gata sa porneasca spre casa), ARBOmedia are grija sa trimita la Radio Total lei din vanzarea spatiului de publicitate.

Parteneriatul recent agreat de ARBOmedia si Radio Total prevede conditii de exclusivitate pentru administrarea spatiului publicitar al statiei de catre regia de vanzari pe o perioada de 5 ani, cu incepere de la 1 august 2005.

Radio Total este dedicat ascultatorilor adulti si tineri adulti, targetul principal avand varste intre 25 si 49 de ani, un ritm de viata dinamic, statut social ridicat si o situatie financiara solida.

Muzica difuzata reflecta gusturile generatiilor din care fac parte acesti ascultatori: incepand cu muzica anilor ’70 si ’80 si insistand pe cea anilor ’90 si 2000, cu o doza atent controlata de hituri ale momentului.

Programele vorbite – incepand cu stiri variate, pana la emisiuni specializate si rubrici diverse, fiind relevante pentru publicul amintit, nu lipsesc din formatul promovat de Radio Total.

“Ne bucura parteneriatul cu ARBOmedia si speram ca o echipa dedicata de vanzari va spori valoarea ofertei Radio Total pe piata de publicitate” spune Bogdan Popescu, Director General Radio Total.

„Cu Radio Total reintregim paleta de vehicule media pe care ARBOmedia le gestioneaza si suntem bucurosi sa dovedim din nou, asa cum am facut-o in repetate randuri de-a lungul celor 10 ani de experienta, ca dincolo de beneficiile colaborarii cu o casa de vanzari, valoarea adaugata pe care ARBOmedia o aduce este o echipa inspirata, dedicata si entuziasta.

” a declarat Serban Ciusca – Managing Director ARBOmedia.

Despre ARBOmedia

Compania ARBOmedia aniverseaza anul acesta 10 ani de experienta pe piata romaneasca, ca filiala a celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa, cotata la Bursa din Frankfurt si reprezentata in 7 tari europene: Germania – sediul central, Cehia, Polonia, Romania, Slovacia, Spania si Turcia.

In Romania, ARBOmedia gestioneaza in prezent spatiul publicitar a peste 200 de vehicule media: 4 statii TV, 17 publicatii nationale, 42 locale si peste 140 de website-uri.