In aparitiile sale publice, George Copos nu uita niciodata sa sustina ca „nu e avid de putere”, ca e „nefericit” in politica si ca singurul sau tel este sa ajute Romania in drumul spre integrare.

Actiunile vicepremierului, cel mai avut dintre ministri, arata insa ca puterea, banii si dorinta de notorietate sunt motoarele care l-au impins in executiv. Chiar daca presa l-a taxat tot timpul, Copos isi vede mai departe de drum.

Facut praf in ziarul lui Voiculescu

Redactorul-sef al „Gazetei Sporturilor”, Catalin Tolontan, il caracterizeaza inspirat, ieri, pe Copos, intr-un editorial, ca fiind „unul dintre oligarhii care au delapidat democratia in propriul interes”.

In materialul publicat de ziarul ce ii apartine sefului de partid al lui Copos, Dan Voiculescu, Tolontan trece in revista toate „tunurile” trase de actualul vicepremier sub mai toate regimurile postdecembriste:

transferurile dubioase de la Rapid, miliardele incasate de la Loteria Romana pentru bannerul publicitar amplasat pe stadionul care apartinea, de fapt, CFR-ului, modul in care SC Rapid a obtinut dreptul de folosinta gratuita a stadionului de sub Podul Grant si modificarea Legii sportului, prin care s-a redus impozitarea fotbalistilor, iar drepturile de televiziune au fost impartite intre

cluburile „mari”.

Pierde Loteria nationala, castiga La Dorna

Tot despre o afacere cu Loteria Romana scrie in editia de ieri si cotidianul „Gardianul”. Vicepremierul Copos a vandut Loteriei Romane un spatiu comercial din Targu-Mures, mai precis un beci de zece metri patrati, achizitionat acum mai multi ani.

Copos a castigat din tranzactie suma de 5,5 miliarde de lei vechi, desi un inspector al Loteriei a evaluat spatiul ca fiind nepotrivit pentru o Agentie Loto. Cotidianul „Gardianul” lamureste si cum a fost posibil: directorul Loteriei Nicolae Cristea este nasul de cununie al vicepremierului conservator.

Cotidianul „Gandul” dezvaluie in numarul de luni ca principalul beneficiar al modificarii programului Laptele si Cornul de catre cabinetul Tariceanu este principalul sponsor al Rapidului, compania La Dorna.

„Consiliile judetene au primit dispozitie sa faca licitatii separate pe tipuri de produse. Insa singurul producator de lapte ultrapasteurizat (UHT) la 200 ml, tipul de lapte preferat de guvernanti pentru scolari si prescolari, este La Dorna”, scrie ziarul „Gandul”.