La finele primului semestru din 2005, volumul vanzarilor Carrefour Romania s-a ridicat la suma de 186,2 milioane Euro, cu 84,8 milioane Euro mai mult decat in primul semestru al anului precedent.

Neasteptata crestere se datoreaza inclusiv aprecierii monedei nationale fata de Euro. In ultimul an Leul a cunoscut o apreciere in raport cu Euro, ceea ce a determinat majorarea veniturilor in Euro.

Prezent in 31 de tari de pe trei continente (Europa, America si Asia), grupul Carrefour are in total peste 11.000 de magazine (inclusiv francize si parteneri).

Romania, spre deosebire de Franta, cunoaste o crestere economica sustinuta si un consum in progresie rapida. Carrefour Romania este in pozitie de leader pe segmentul hypermarket cu trei magazine in Bucuresti si unul in Brasov, si a cunoscut o progresie de 83% de la inceputul anului.

Grupul va deschide la sfarsitul lui octombrie 2005 al 5-lea hypermarket, la Ploiesti, in 2006 fiind planificata deschiderea unui al saselea magazin, la Bucuresti, si apoi a unui al saptelea, la Constanta, pe litoralul Marii Negre.