Zvonul conform caruia multiplul campion la motociclism viteza, Valentino Rossi, cocheteaza tot mai intens cu ideea trecerii de la doua roti la patru capata pe zi ce trece concretete si o logica intrinseca daca analizam faptele. Punctul final al planului ar fi un tandem Valentino Rossi - Kimi Raikkonen la Ferrari din 2007.

Tanarul teribil al motociclismului actual, Rossi, mai are doar o cursa de castigat din cele sase ramase din actualul sezon de MotoGP pentru a se incorona pentru a saptea oara campion mondial.

Este clar ca Valentino nu are adversar la ora actuala in motomondialul de viteza si ca tanarul excentric, mereu in cautare de noi provocari, a ramas in circuit doar datorita schimbarilor (fie de clasa, fie de echipa). „Il dottore“ a incercat de mai multe ori in ultimii ani monopostul Ferrari, reusind timpi rezonabili.

Testele recente de la Fiorano au uluit pe cei de la Ferrari, Valentino reusind timpi excelenti. Si cum pilotul italian a semnat prevazator un contract doar pentru 2006 cu actuala sa echipa, Gauloises Yamaha Team, sezonul urmator se anunta unul scindat pentru Valentino: va participa in motomondial, dar va si alerga intens, in particular, pe monopostul Ferrari pentru a se adapta.

Cotidianul italian „La Repubblica“ sustine ca ar fi si o presiune comerciala la mijloc. Sponsorul celor de la Ferrari, Marlboro, i-ar inlesni un loc la echipa calutului cabrat cu conditia sa renunte la a mai concura de la anul pe o motocicleta cu insemnele rivalilor de la Gauloises.

Rossi si-a manifestat intentia de divort fata de Gauloises, insa acestia au reactionat, amenintand team-ul Yamaha cu un proces crunt intrucat contractul il prevedea pe pilotul italian si in 2006.

Cert e ca Valentino e decis sa nu mai alerge cu insemnele Gauloises, iar cei de la Yamaha, daca vor sa-l pastreze, vor trebui sa rezolve problema.

E posibil ca italianul sa concureze intr-o noua echipa construita de Yamaha, fara insemnele Gauloises.

Din 2007, Rossi ar face echipa cu Raikkonen la Ferrari, in baza unui contract pe trei ani cotat de acelasi ziar italian la 33 de milioane de dolari pe sezon. Fapt plauzibil daca luam in calcul contractul suspect de mic (un an) semnat de Ferrari cu pilotul Felipe Massa si o posibila despartire de Michael Schumacher.

Este notorie admiratia pe care boss-ul de la Ferrari, Jean Todt, i-o poarta pilotului finlandez, Kimi Raikkonen. Exista surse care afirma ca o intelegere intre cele doua parti s-a realizat deja.

La fel ca in cazul plecarii lui Barrichello anuntata de Nelson Piquet inca de la Hungaroring si dezmintita la acel moment de Ferrari, Jean Todt a tinut sa respinga posibilul zvon al inregimentarii finlandezului. „Doar pentru ca un tanar e foarte talentat, asta nu inseamna ca a semnat deja cu Ferrari“, a declarat Todt.