Incepand din septembrie, Marca de Top – emisiunea radio a pietei de publicitate - se transmite in fiecare vineri de la ora 15:00 la 15:30, numai la Radio Total, fiind o idee care a prins contur la initiativa ARBOmedia.

In fiecare vineri, un reprezentant din randul partenerilor care lucreaza in agentiile de media si publicitate este prezent in emisiune cu propriul top de melodii, fiind rugat ca atunci cand alege o piesa muzicala, sa dezvaluie motivele pentru care a ales-o.

Muzica este doar un mijloc, comunicarea este scopul, iar ideea de a realiza o astfel de emisiune a pornit tocmai de la comunicare.

La baza se afla o concluzie desprinsa in urma evenimentului organizat de ARBOmedia in luna iunie 2005, ARBOmedia Annual (re)Source, dedicat pietei de media si publicitate.

Observatia a fost aceea ca, in timp ce vorbitorii si participantii provenind din zona continutului media, prezenti la eveniment, s-au lansat cu patos in dezbateri, cei din zona business au fost mai rezervati.

“Tocmai noi, cei care activam in industria comunicarii, comunicam mai putin - pare paradoxal, desi, spune o vorba din popor, si croitorul umbla cu paltonul rupt, iar cizmarul merge cu pantofii dezlipiti ...

”Poate ca, uneori, venind la emisiune vinerea si impartasind din planurile noastre pentru weekend, ne vom da seama ca vrem sa mergem spre aceeasi destinatie, sau la acelasi film, sau in acelasi club, si astfel sa ajungem ca, in weekend, sa petrecem...

si alaturi de colegi de breasla! Este doar o posibilitate, dar credem ca e posibil mult mai mult, daca, incepandu-ne impreuna weekend-ul vinerea la ora 15.00 - un pic mai devreme decat altii, intram in acest joc.“ a spus Serban Ciusca, Managing Director ARBOmedia.

“Spune-mi ce muzica asculti, ca sa-ti spun cine esti! Fara sa-i cunosc, oamenii din publicitate stiu pe ce butoane sa apese pentru a ma determina sa cumpar, dar de aceasta data, apas si eu pe un singur buton, pentru a-i determina sa vorbeasca si sa iasa la lumina.

Fiecare cu puterile lui !” spune Alina Dimitriu, realizatoarea emisiunii Marca de Top.

Parteneriatul dintre ARBOmedia si Radio Total a fost incheiat la data de 1 august a.c., regia fiind desemnata vanzator exclusiv al spatiului de publicitate al statiei.