Interbrew Romania si-a dublat cota de piata in segmentul PET

de     Averea
Vineri, 9 septembrie 2005, 0:00


Interbrew Romania a inregistrat in primul semestru al anului 2005 o crestere a productiei de 9,8% fata de aceeasi perioada a lui 2004, pe fondul cresterii pietei berii cu numai 0,6%, anunta un comunicat al companiei.

In primele 6 luni ale anului 2005, Interbrew Romania si-a mentinut pozitia fruntasa in segmentul premium, cu marcile Stella Artois si Beck's si a avut o evolutie spectaculoasa in segmentul berii la PET, cu marca Bergenbier.

Compania a castigat 7 puncte procentuale de cota de piata in acest segment, ajungand la 15,7%, aproape dublul cotei din primul semestru al 2004 (conform datelor furnizate de MEMRB Romania).

"Bergenbier a obtinut in acest an cresteri mari de volum si notorietate, fiind astazi cea mai cunoscuta bautura alcoolica din Romania si ocupa locul 1 ca notorietate in studiile facute de GFK in luna mai 2005", a spus Mihai Albu, Director General Interbrew Romania.

Interbrew Romania detine pozitia a 2-a intre producatorii de bere din Romania, cu o cota de piata de 21,7 % pe primele 6 luni ale acestui an, conform datelor de retail audit MEMRB Romania.

La sfarsitul anului 2004, cifra de afaceri a grupului Interbrew Romania a fost de 103 milioane euro, cu volume de peste 2,2 milioane hectolitri si o valoare a investitiilor de peste 145 milioane euro.

Prezenta de 11 ani pe piata, Interbrew Romania, filiala locala a concernului multinational InBev, produce cu succes renumitele marci Stella Artois, Beck's, Bergenbier si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.


















69 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri