„Zahir", cel mai nou roman al lui Paulo Coelho, a intrat ieri si in librarile romanesti. Pentru promovarea sa, Editura Humanitas a alocat un buget de 20.000 de euro.

Pentru lansarea de ieri a romanului „Zahir", cel mai nou din seria de volume cu priza la public semnate de popularul Paulo Coelho, Editura Humanitas a scos un tiraj de 60.000 de exemplare.

Dintre acestea, aproximativ 43 de mii au si fost comandate de librarii. Fiecare volum este insotit de o mostra a parfumului „Extraordinary" de la Avon.

Odata cu volumul, se lanseaza si un audiobook cu textul cartii, recitat de Florian Pittis. In ultimele luni, Editura Humanitas a facut eforturi serioase pentru promovarea ultimei carti a brazilianului Coelho, campania avind un buget de 20.000 de euro.

Pe plan mondial, „Zahir", lansat la inceputul lunii aprilie, a fost deja vindut in peste un milion si jumatate de exemplare.

Cartea, care are drept motto „ fiecare poveste de dragoste este o calatorie" te introduce in atmosfera unei lumi fantastice si totusi aproape de realitate. In limba araba, „zahir" inseamna „vizibil, prezent, imposibil de trecut cu vederea".