CuponPro, prima agentie de cuponing din Romania, lanseaza incepand cu luna octombrie noi canale de distributie ale cupoanelor promotionale: primul dintre acestea este reprezentat de standurile pentru cupoane plasate in magazine, urmat in luna noiembrie de lansarea revistei dedicate promotiilor prin cupoane.

Pe langa cele doua noi canale de distributie, cupoane promotionale vor putea fi gasite si in magazine in cadrul actiunilor de degustare, in actiuni de marketing direct sau chiar la rafturi, pentru anumite produse.

Standurile de cupoane promotionale sunt plasate in mai multe lanturi de hipermarketuri si supermarketuri din principalele orase alte tarii. Aflate la intrarea in magazin, acestea contin cupoane pentru una sau mai multe promotii. Orice cumparator poate obtine gratuit cuponul pe care apoi il foloseste la achizitionarea, din magazin, a produselor promovate.

Consumatorii pot astfel obtine un pret mai mic la cumparare prezentand la casa de marcat cuponul luat din standurile CuponPro. Avantajul pentru consumator este ca poate consulta, la sosirea in magazin, ce promotii se deruleaza in ziua respectiva si poate achizitiona mai ieftin diferite produse.

Pentru inceput, standurile vor fi supravegheate de persoane specializate care vor informa consumatorii cu privire la aceasta noua metoda promotionala si vor prezenta avantajele utilizarii cupoanelor.

Revista dedicata promotiilor prin cupoane va fi lansata in luna noiembrie, urmand a fi distribuita in magazinele care ofera reduceri pe baza cupoanelor si in casute postale din diverse cartiere. Revista va contine, pe langa cupoane, promotii diverse, adresele magazinelor acceptante, instructiuni de utilizare, retete, etc.

Publicatia este dedicata consumatorului, pe care doreste sa il sprijine in realizarea achizitiilor bunurilor de larg consum.

Cupoanele promotionale pot fi utilizate in magazinele purtand insemnul "CuponPro", aceasta retea numarand in prezent 602 magazine la nivel national, din care 282 in Bucuresti.

CuponPro este prima agentie de cuponing din Romania, oferind servicii integrate de planificare a promotiilor, executie completa a campaniilor promotionale si evaluare a acestora.

CuponPro dezvolta pentru piata romaneasca un sistem complex de canale de distributie a cupoanelor promotionale care include revista de reduceri, standurile din magazine, actiuni de marketing direct si actiuni la nivel de magazin.

In plus, CuponPro pune la dispozitia producatorilor posibilitatea de a integra promotiile bazate pe cupoane in activitati de publicitate below-the-line (BTL) – de exemplu sampling, in programe de marketing direct, in promotii generice sau derulate in magazine.