Splendid Media este noua agentie de vanzari de publicitate a Televiziunii Romane, potrivit rezultatului licitatiei publice organizate de TVR pentru identificarea partenerului ce va gestiona spatiul publicitar pe cele patru canale ale televiziunii, in urmatorii trei ani ani, anunta un comunicat dat publicitatii luni de TVR.

Comisia a fost formata din Tudor Giurgiu (presedinte-director general), Anca Gheorghe (director Directia Marketing), Sabina Petre (director Directia Economica), Michael Kralert (consultant, Deloitte&Touche), asistati de Michel Gregoire (European Group of Television Advertising - EGTA), Monica Purcaru (coordonator Oficiul Juridic), Georgeta Lata (sef Serviciu Aprovizionare).

Luni, 24 octombrie 2005, si-au depus ofertele patru companii specializate: Cable Direct, ARBOMedia, Splendid Media, DBV Media House.

Incepand cu data de 26 octombrie, comisia de analiza a evaluat ofertele si a urmarit prezentarile celor trei agentii care au ramas in cursa, ARBOMedia, Splendid Media, DBV Media House.

Cable Direct nu a trecut in aceasta etapa deoarece la analiza ofertelor comisia a constatat ca nu avea dosarul complet si a decis descalificarea agentiei conform legislatiei privind achizitiile publice.

In data de 28 octombrie 2005, comisia a decis ca cea mai buna oferta din punct de vedere tehnic si economic este cea propusa de Splendid Media.

„Am fost placut impresionat de calitatea prezentarilor si de modul profesionist de concepere a ofertelor. Este un semn ca piata media s-a schimbat fata de anul 1999, o dovada de maturizare a acestui sector de servicii.

Multumim ARBOMedia pentru eficienta cu care a abordat contractul cu televiziunea publica, un client cu un profil aparte pe piata audiovizualului si cu probleme specifice, carora agentia le-a facut fata cu succes.

Speram ca si colaborarea cu noul partener sa fie una profitabila pentru televiziunea publica", a declarat Tudor Giurgiu, presedinte-director general al TVR.

Veniturile din publicitate ale TVR reprezinta circa 11% din totalul veniturilor realizate de televiziune, potrivit Raportului de activitate pe anul 2004.

La sfarsitul acestui an va expira contractul incheiat in 1999 de TVR si ARBOMedia, agentia care a gestionat spatiul de publicitate al televiziunii publice in acest interval.