Una dintre cele mai avansate tehnologii ale celei de-a treia generatii Mazda MX-5 nu se gaseste sub capota, ci in service. Este sistemul Digital Service Record (sau Sistemul de Inregistrare a Reviziilor), disponibil pentru prima data pentru Mazda MX-5.

Sistemul a fost introdus initial in Europa la inceputul acestui an, odata cu lansarea modelului Mazda5. Datorita eficientei sale, succesul acestui sistem a fost foarte repede recunoscut, ajungand sa fie prezent in multe reprezentante Mazda.

Sistemul DSR permite o evidenta a reparatiilor, intr-o baza de date digitala, centralizata si securizata, informatiile pastrandu-se ca o „istorie" pentru fiecare masina. Clientul va putea avea la zi fisa masinii sale, cu toate reparatiile ce i-au fost efectuate.

Comparativ cu sistemul actual, DSR prezinta o serie de avantaje pentru propietarul de MX-5. De exemplu, inregistrarea adecvata a reviziilor (ex: schimbare filtru de polen) nu era posibila in brosura conventionala de service. Prin sistemul DSR, reparatia poate fi urmarita mai precis, evitand dublarea muncii si salvarea banilor clientului. Un alt avantaj al DSR poate fi in caz de revanzare.

Potentialul comparator va avea o fisa completa a reparatiilor facute, veridica, ce va putea influenta pretul de revanzare.

"Sistemul nostru de inregistrare a reparatiilor faciliteaza achizitionarea modelului Mazda MX-5", spune Jorgen Olesen, Vice Presidente Logistica si Servicii Clienti, Mazda Motor Europa. "DSR este un proces de documentatie de service, ce va pune capat fiselor de service incomplete sau lipsa. Acum o istorie digitala a fiecarei masini este tinuta intr-o locatie sigura si centralizata.

Asta inseamna mai mult confort, lipsa grijilor pentru client si eficienta sporita din partea prestatorului de servicii."

Acest sistem este un alt exemplu de inovatie si success in tehnologia Mazda. DSR va fi disponibil de acum inainte cu fiecare nou model Mazda, iar in Romania acest sistem va fi disponibil odata cu lansarea modelului Mazda5, in ianuarie.