Pe ultima suta de metri, fosta guvernare a facut tot posibilul sa mai dea cateva tunuri, inainte de schimbarea macazului politic. Una dintre vacile bune de muls a reprezentat-o Compania Nationala Administratia Porturilor Maritime Constanta (CN APMC).

Ambitiile megalomanice ale fostului ministru al Transporturilor, Miron Mitrea, precum si ale amicului de taina al acestuia, primarul PSD al Constantei, Radu Mazare, au contribuit la „deturnarea", spre finalul anului trecut, a nu mai putin de 6,3 milioane de euro de la CN APMC, pentru constructia unei pasarele in zona Cazino din Mamaia.

Proiectul fantezist, a carui paternitate o revendica fostul titular de la Transporturi, consta in realizarea unei pasarele pietonale, de circa 300 m spre larg, si a unui port de agrement, unde ar fi putut acosta concomitent 129 de ambarcatiuni.

"Ideea a fost a mea. Pasarela, care urma sa fie cea mai mare din Europa, face parte dintr-o retea de proiecte care include terminalul de pasageri, Porturile Tomis, Mamaia, Sulina, Tulcea, terminalul de pasageri Tulcea. Este un proiect cerut de zona, nu poate fi stopat", considera Miron Mitrea.

Citeste articolul complet in Gandul