BRD - Groupe Societe Generale a inregistrat rezultate pozitive in trimestrul trei al anului 2005, potrivit unui comunicat de presa al grupului bancar, dat publicitatii luni.

Astfel, la 30 septembrie 2005, volumul total al creditelor acordate consumatorilor s-a ridicat la 8,8 miliarde lei, in crestere cu 38% in raport cu aceeasi perioada a anului trecut, iar reteaua bancara s-a largit cu inca 21 de unitati numai in trimestrul trei al anului curent.

Cresterea creditelor pentru persoane fizice a fost de 96%, in timp ce cresterea aferenta persoanelor juridice a fost de 14%. La sfarsitul celui de-al treilea trimestru 2005, creditele pentru persoane fizice reprezentau 42% din totalul creditelor acordate de banca.

In privinta depozitelor, la sfarsitul lunii septembrie 2005, acestea au depasit 14,3 miliarde lei, in crestere cu 90% comparativ cu septembrie 2004.

Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, in cel de-al treilea trimestru al anului 2005, produsul net bancar a crescut cu 30%, ajungand la 984 milioane lei.

Rezultatul brut, pentru primele 9 luni ale anului a fost de 559 milioane lei, iar profitul net a ajuns la 448 milioane lei.

"BRD a continuat sa-si extinda baza de clienti si reteaua adaugand 21 de noi unitati in cursul ultimului trimestru. In ultima parte a anului, mediul ar putea fi mai putin favorabil tinand cont de recentele reglementari ale BNR si de politica sa privind dobanzile" a declarat Patrick Gelin, presedintele BRD.

La sfarsitul lunii septembrie 2005, BRD–Groupe Societe Generale avea peste 500 ATM-uri si aproximativ 1.700.000 clienti activi, persoane fizice si juridice.