Retailerul de electrice si electrocasnice Cosmo intentioneaza sa isi extinda reteaua de magazine in mediul rural si in orasele mici, vizand o investitie de unu-doua milioane de euro pentru aceasta dezvoltare, a declarat directorul general al companiei, Gyorgy Baba.

„Vom investi circa 10.000-20.000 de euro in fiecare magazin deschis in mediul rural si ne vom axa doar pe un anumit segment de produse, adica electrocasnicele mari. Necesitatea actuala a populatiei din orasele mici o reprezinta frigiderele, aragazele si masinile de spalat", a spus Baba.

Retailerul isi propune sa introduca creditul de consum acolo unde oferta este foarte saraca sau nu exista, lucru care presupune un risc mai mare, dar si alt mod de evaluare a potentialilor clienti. „Sistemul de credit nu este prezent in orasele mici, gradul de penetrare a acestuia fiind situat sub 10% in localitati precum Dumbraveni, Pucioasa sau Tarnaveni", a spus directorul Cosmo.

Deschidere la venituri mici

Populatia din mediul rural merge in orasele mai mari pentru a-si cumpara echipamente electrice si electrocasnice, insa din cauza veniturilor mici nu poate obtine finantare si renunta. „Noi vrem sa-i prindem tocmai pe acestia care renunta, ei reprezentand o nisa neexploatata. Cel mai probabil, vom deschide pentru inceput magazine la Sibis, Gura Humorului si Adjud", a adaugat Baba.

Citeste articolul complet in Evenimentul zilei