Domnilor, vreau sa va prezint doua cazuri pe care le consider abuzuri sau in cel mai bun caz erori:

1) la plata facturilor pentru telefon / internet este facut un calcul cu un anumit curs valutar. Dar conform contractelor, calculul se face la cursul valutar din data emiterii facturii, curs afisat de BNR.

Concret, luna aceasta, la telefonul Romtelecom pe factura a fost afisat un curs mai mic decat cel prezentat de BNR (!!); iar la RCS&RDS ( internet si telefon ) cursul a fost cel de o zi anterioara, favorabil RCS&RDS.

La RCS&RDS am avut pana in septembrie un alt tip de contract pentru internet si cel putin o data a fost o diferenta de curs de aproximativ 100000 ROL, caz rezolvat prin deplasare la sediul lor. Am aceste facturi acasa si la solictarea dumneavoastra vi le pot prezenta.

2) contractul ca si consumator casnic la energie electrica cu Electrica Brasov se poate incheia doar daca specifici un consum estimat, de exemplu spui consum 50 KWh pe luna, ei te taxeaza corespunzator si abia la 3 luni se face o regularizare, dand mai multi bani sau neplatind nimic in lunile urmatoare.In cazul meu asta a dus la anomalii de felul: in vara am platit doua luni foarte mult ( aprox

1 milion ) si apoi trei luni n-am platit nimic. Este o cerinta abuziva, mi se cere sa ma transform in prezicator, se ajunge sa creditez Electrica sau invers sa fiu creditat.

La sediul Electrica din Brasov, la Informatii mi s-a zis ca nu pot incheia un alt tip de contract cu citire lunara sau anuntare lunara prin alte metode ( telefon, internet ) a indexului curent si ca sa vorbesc la Bucuresti cu Ministrul.

Va multumesc pentru atentia dumneavoastra si sper ca sesizand problemele de mai sus si prin puterea pe care o reprezentati, in viitor vor fi rezolvate!

Alexandru Faliboga

alexfali@yahoo.com