"Nu cunosc nici o persoana sub 30 de ani care s-a uitat vreodata pe anunturile publicitare din ziare.

Se fac din ce in ce mai multe tranzactii cu publicitatea online si sunt foarte multe persoanele care isi cauta de lucru pe Internet", a declarat Rupert Murdoch, presedintele News Corporation, intr-un interviu acordat cotidianului The Independent, preluat de catre publicatia Euractiv.ro.

Desi publicatiile sale, tabloidul The Sun, News of the World, The Times si editia sa de duminica Sunday Times au dvd-uri cadouri gratuite, Murdoch a declarat pentru Press Gazette - ginerele lui, Matthew Freud este actionar majoritar la aceasta publicatie - ca uraste aceasta practica. "Personal, urasc aceasta nebunie a dvd-urilor gratuite", a spus Murdoch.

"Vanzarile cresc in ziua respectiva si revin la cifra initiala in urmatoarea zi cand nu mai oferim dvd-uri gratis. Oamenii cumpara ziarul, desfac dvd-ul si arunca ziarul. Trebuie sa invete. Acest lucru trebuie sa inceteze.", a spus Murdoch.

In luna septembrie, pretul ziarului The Times a crescut la 60 de penny, efectul imediat fiind sfarsitul razboiului pretului ziarelor inceput de Murdoch in 1993. Dar seful News Corporation a insistat ca preturile ziarelor sunt inca exagerate. Oricum, Murdoch a exclus orice reducere ulterioara a preturilor la ziare.

"Realitatea este ca suntem martorii ultimei batalii a razboiului preturilor", a spus Murdoch.

Versiunea integrala a articolului o puteti gasi pe Euractiv

Articolul original (engleza) in publicatia The Independent