CosmOTE, denumirea comerciala a noii companii Cosmote Romanian Mobile Telecommunications (fostul CosmoRom), va anunta maine planul sau de relansare.

Pe langa denumirea schimbata, noua companie va capata si culoarea verde a companiei-mama Cosmote din Grecia, in loc de ros-albastru folosit pana in prezent. Verde care insa seamana mult cu cel folosit inca de Connex (pana la mijlocul anului viitor cand va „prinde" rosul Vodafone).

Unii specialisti din domeniul comunicatiilor apreciaza ca astfel noul operator va profita de pe urma notorietatii brandului Connex.

In incercarea de a cuceri clienti, CosmOte pregateste mai multe oferte, din care cea mai tentanta pare a fi taxarea la secunda. Cosmorom a reusit acum cativa ani sa revolutioneze pentru putin timp piata telefoniei mobile cu oferta de taxare la secunda, dar aceasta nu a fost sustinuta de o investitie pe masura. Deocamdata, companiile rivale taxeaza la secunda doar dupa primul minut de convorbire.

Articol integral Averea