Ursus Breweries si Brands&Bears au demarat pe 15 decembrie campania de lansare "a berii de esenta tare". "Stejar Strong Beer" - noua bere de la URSUS Breweries are un continut ridicat de alcool, lucru care i-a dictat si numele STEJAR, dupa cum sustin reprezentantii agentiei Brands&Bears.

Inceputa la sfarsitul saptamanii trecute, campania se desfasoara sub sloganul "Stejar. De esenta tare" si contine un spot TV de 30 sec, "a carui misiune este sa comunice forta retinuta a produsului, "furtuna intr-o sticla"" spun oficialii agentiei de publicitate.

Campania contine si activitati de promovare la locul de vanzare. Un pachet consistent de materiale insoteste sticla la raft, unde poate fi intalnita alaturi de commando-uri de promoteri (usor de recunoscut in tinutele lor paramilitare cu insemne "Stejar si "7"), mai afirma reprezentantii Brands&Bears.

"Sesiunile de degustare" au loc in 43 de magazine din toata tara (hypermarket, cash&carry, supermarket).

Echipa Ursus Breweries care a urat "La Multi Ani!" noii marci este formata din Raluca Oprescu – NPD & Research Manager, Marian Olteanu – NPD Junior Manager, Victor Armaselu – KA Manager, Dana Ionita – Research Specialist, Alina Sirbu – Trade Marketing Manager, Mihai Dragan – Operations Manager, Adriana Burlacu – Management Accountant .

Echipa care a scos campania din "barlogul" Brands&Bears a fost formata din - Cristian Bulfinschi – Strategy Director, Emanuel Grigorcea - Client Service Director, Tudor Potra - Creative Director, Andrei Galeata - Pack Design; Mircea Mocanu - Art Director; Cristian Bencze - BTL Manager; Anca Echim - Account Executive.

( Iulian Toma info@adplayers.ro )