Agentia GMP/ASHLEY Bucharest a creat si implementat campaniile de comunicare pentru COSMOTE. Lansata o data cu intrarea operatorului de telefonie mobila pe piata romaneasca, campania de imagine COSMOTE a fost dezvoltata de GMP/ASHLEY Bucharest in parteneriat cu Ashley & Holmes Atena.

O data cu aceste campanii, a fost lansat in Romania si sloganul brandului: "COSMOTE. In touch with life", slogan ce reflecta, in viziunea agentiei, filozofia marcii de a fi alaturi de consumator si de a-i anticipa nevoile si dorintele, oferindu-i in permanenta solutii de comunicare accesibile.

Campaniile urmeaza lansarii COSMOTE in Romania, eveniment marcat printr-o conferinta de presa si un eveniment pentru parteneri, ambele organizate de echipele BTL si PR ale GMP/ASHLEY Bucharest, impreuna cu agentia Le Spot din cadrul grupului elen Ashley.

Campania de imagine include un spot TV de 60 de secunde, intitulat „Oportunitati", care reflecta, potrivit agentiei, promisiunea COSMOTE de a face telefonia mobila accesibila tuturor.

Ideea care a stat la baza spotului, sustin creativii, este aceea ca "oportunitatile sunt pentru cei care fac lucrurile diferit, pentru cei care au curaj, pentru cei care merg inainte, de fapt oportunitatile pot fi pentru fiecare dintre noi".

Aceleasi surse sustin ca "tonul campaniei este tineresc, dinamic, energizant si transmite atributele marcii: apropiere si accesibilitate".

Campaniile de produs includ 2 spoturi, de 45, respectiv 50 de sec, care prezinta avantajele competitive ale ofertelor pre-paid si post paid de la COSMOTE. Dintre acestea, agentia citeaza: tarif unic indiferent de retea si cele mai mici preturi de pe piata la abonamente, care includ si minute gratuite.

"Mesajul campaniei pre-paid este ca nu este nevoie sa-ti alegi prietenii in functie de retea, in timp ce in cazul ofertei post paid, ca esti mai aproape de cei dragi, comunicand cu ei la cele mai mici tarife" spun creativii GMP/Ashley Bucuresti.

Campania de retail, intitulata "Astepti mai mult", COSMOTE a fost lansata pe 13 decembrie, fiind si prima campanie pentru ofertele speciale. Ea este alcatuita din trei spoturi TV, in variante de 30 de secunde si doua spoturi radio.

Intitulate sugestiv, precizeaza agentia, spoturile "Bellboy", "Fotbal" si "Mos Craciun", accentueaza ideea ca," o data ce experimenteaza oferta COSMOTE, clientii vor avea asteptari mult mai ridicate de la orice" .

Spoturile mai pot vizionate la adresa www.gmp.ro/COSMOTE/

Toate spoturile au fost filmate in Romania cu sprijinul Le Spot, parte din Ashley WorldGroup, in colaborare cu casele de productie Castel Film, Tandem Film si Reload Film. Regizorii spoturilor au fost Vanghelis Liberopoulos din Grecia, Santi Trullenque din Spania si Maurus vom Scheidt din Germania.

Din partea COSMOTE ROMANIA, echipa implicata in realizarea campaniei de imagine este formata din Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Cristian Gheorghita – Communications & Sponsorship Manager, Dimitris Fousias – Communications Consultant Cosmote Greece, Radu Bargoveanu si Mihaela Radacina - Marketing Specialists.

Echipa GMP/ASHLEY Bucharest a fost coordonata de Mirela Angelescu – Client Service Director, Emilian Arsenoaiei – director de creatie, Bogdan Kisescu – BTL Director, Ioana Manoiu – PR Director si Felix Tataru – Managing Director.

De la Ashley & Holmes Atena au participat la realizarea campaniilor Effie Polyzogopoulou – COSMOTE Group Creative Director, Danai Tzitza – Strategy Director, Dimitris Alexopoulos, Managing Director Le Spot si Vangelis Koufelis, Events Director Le Spot.

Client regional al grupului Ashley, COSMOTE a fost preluat de GMP odata cu afilierea, in luna octombrie, la Ashley WorldGroup. In urma acesteia, agentia GMP/MAP a devenit GMP/Ashley Bucuresti, MAP Romania urmand sa functioneze independent.

( Iulian Toma info@adplayers.ro )