Marele Circ va avea 11 echipe de anul viitor, iar din 2008 masinile nu isi vor schimba prea des motoarele. Super Aguri, a doua echipa de Formula 1 a team-ului Honda, isi va putea alinia in 2006 cele doua monoposturi pe grila de start a Marelui Circ, dupa indelungi negocieri obtinind acceptul tuturor celorlalte zece echipe de a se inscrie in campionat.

Super Aguri, a doua echipa de Formula 1 a team-ului Honda, isi va putea alinia in 2006 cele doua monoposturi pe grila de start a Marelui Circ, dupa indelungi negocieri obtinind acceptul tuturor celorlalte zece echipe de a se inscrie in campionat.

Midland se temea ca va pierde veniturile din drepturile tv., acordate doar primelor zece clasate, Williams se indoia de viabilitatea pe termen lung a proiectului, insa in cele din urma au acceptat un nou concurent.

Este aproape sigur ca unul dintre piloti va fi Takuma Sato, iar cum Anthony Davidson prefera sa fie al treilea pilot la Honda, se vorbeste ca Super Aguri sa aiba o componenta exclusiv nipona. Astfel, al doilea driver se pare ca va fi ales intre Sakon Yamamoto (pilot de teste pentru Jordan in 2005, impresionant in citeva rinduri) si Kosuke Matsuura (conduce in IRL).

O alta achizitie de marca a Formulei 1 este campionul en-titre din DTM, Garry Paffet, „cel mai bun tinar pilot al anului 1999" (conform revistei Autosport), care va fi al treilea pilot al lui McLaren, el inlocuindu-l pe Alexander Wurz. In acelasi timp, Max Mosley, presedintele FIA, anticipeaza o revolutie in F1, dupa ce a prezentat reglementarile tehnice care vor intra in vigoare in 2008.

Citeste articolul complet in Cotidianul