De-a lungul anilor, Mitsubishi Pajero a fost apreciat drept un performer in toate conditiile - on si off-road. Printre atuurile acestui model se regasesc structura monococa a caroseriei, generatia INVECS-II a cutiei de viteze si sistemul de selectare al tractiunii 4x4 (“SS4-II”).

Structura monococa a caroseriei favorizeaza performantele off-road ale masinii, oferind in acelasi timp o mai buna stabilitate si manevrabilitate pe sosea, prin coborarea centrului de greutate. Mai mult decat atat, acest lucru reduce substantial solicitarile suspensiei, datorita unei solutii constructive mai putin rigide a caroseriei.

Lansat in 1994 in Japonia, sistemul INVECS-II adapteaza selectarea vitezelor si a timpilor de schimbare a acestora in functie de stilul de conducere al soferului, satisfacand toate cerintele si necesitatile acestuia, de la un condus lejer la unul sportiv, siguranta, manevrabilitate si confort.

SS4-II, cea mai recenta generatie a sistemului de selectare a tractiunii, ofera beneficii atat in cazul utilizarii full-time, cat si part-time a tractiunii integrale. In comparatie cu traditionalul 4x4 permanent, sistemul SS4-II permite soferului utilizarea unuia dintre cele trei tipuri de tractiune 4x4 sau tractiune numai pe puntea spate, in functie de conditiile de rulare.

Pedigree-ul competitional al modelului Pajero se bazeaza pe succesele inregistrate in ultimii ani in cursele de rally raid si pe mostenirea off-road a ultimilor 70 de ani. Gradul ridicat de dificultate a raliurilor Cross Country si victoriile consecutive in raliul Dakar dovedesc inalta tenologie folosita la constructia acestui model.

O provocare, o faima si o consistenta pe care nici un alt off-roader nu o poate pretinde. Tinand cont de toate acestea, Pajero 2004 este mostenitorul perfect. Calitatea tehnologiei folosite, asta inseamna “made by” Mitsubishi Motors. Cu 11 victorii in raliul Dakar, Mitsubishi Pajero este consecvent in demonstrarea fiabilitatii si a durabilitatii sale.

Interactiunea dintre experienta din cursele de cross country si a cunostintelor tehnologice fac din modelul Pajero de strada singura masina cu pedigree competitional de pe piata.