Tariceanu: Relatia dintre palatul Cotroceni si Guvern este una iesita din comun

de L.Pirvu     HotNews.ro
Vineri, 7 iulie 2006, 0:00

Foto: MixMedia.ro

Presedintele PNL, Calin Popescu Tariceanu, a recunoscut vineri ca relatia dintre institutia prezidentiala si guvern este una cel putin ciudata. Tariceanu a fost prezent la intrunirea Consiliului Reprezentantilor Nationali PNL unde a facut un apel la unitatea membrilor de partid si a amintit in treacat de perioada agitata din coalitie ca si despre ideea alegerilor anticipate.

"Agenda publica extrem de incarcata si integrarea europeana ne-au impins de la spate. De asemenea, am fost confruntati cu o situatie iesita din comun in ceea ce priveste sirul de calamitati naturale: inundatiile de anul trecut, gripa aviara, revarsarea Dunarii, anul acesta, din nou gripa aviara", a explicat liderul PNL.

In pofida problemelor si a criticilor venite din partea colegilor de coalitie si nu numai, Tariceanu este de parere ca Executivul a reusit sa stabileasca un set de prioritati.

"Am stabilit ca prioritate zero respectarea si indeplinirea tuturor angajamentelor, astfel incat sa ne putem integrara la 1 ianuarie 2007 si nu una in orice fel", a afirmat seful Guvernului.

Totodata, liderul PNL a facut apel la solidaritate in interiorul partidului explicand ca acest sentiment ar trebui sa se manifeste mai des intre colegii liberali. Tariceanu a facut referire la si situatia ministrului Gheorghe Flutur, care a reusit sa faca fata unor evenimente dificile, chiar daca nu intotdeauna a avut sprijinul politic necesar.

“Mi-as fi dorit mai mult ca PNL, cand are un ministru care este confruntat cu o situatie dificila, sa dea dovada de solidaritate, sa ia atitudini publice si sa-l sprijine", a precizat Tariceanu.

Liderul liberalilor considera ca ministrul agriculturii, Gheorghe Flutur, a dovedit capacitatea necesara pentru a depasi aceste momente dar are nevoie si de sprijinul colegilor de partid. "Doresc inca o data sa subliniez (...) solidaritatea care ar trebui sa se manifeste mult mai pregnant intre noi", a continuat el.

Liberalii au adoptat, joi, in sedinta Delegatiei Permanente o rezolutie prin care se cere renuntarea la dispute, respectarea protocolului si asumarea guvernarii. Textul are la baza propunerea unui grup de 40 de deputati PNL si cere refacerea relatiilor cu PD, prelungirea protocolului Aliantei DA pana in anul 2013 si candidat unic la Presedintie.

Tot in cursul acestei saptamani, comisia de etica a PNL i-a sanctionat cu avertisment public pe liberalii Sebastian Vladescu, Mihai Razvan Ungureanu, Mircea Cinteza, Raluca Turcan si Cristian Boureanu.

Ministrul Finantelor si cel de Externe au fost sanctionati pentru ca au votat impotriva propunerii de retargere a trupelor, in sedinta CSAT. Raluca Turcan si Mircea Cinteza au fost pedepsiti pentru ca ar fi prejudiciat imaginea partidului prin semnarea unui protest fata de aceeasi decizie de retragere a trupelor.


















56 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    lupul schimba parul... (Vineri, 7 iulie 2006, 14:26)

    wiseguy [anonim]

    Din pacate domnul Tariceanu este intruchiparea proberbului romanesc: "lupul isi schimba parul dar naravul ba". Dupa prestatia mai mult decat dezastruoasa ca ministru al industriilor, daca imi amintesc bine, acum i s-a dat portofoliul de prim ministru, ceea ce este chiar mai rau. In afara de aroganta specifica guvernantilor nostri, in mare majoritate, dovedeste o "independenta" iesita din comun, confundand tara cu firma proprie si procedand ca atare, Indiferent de opiniile personale, in momentul in care ai cea de-a doua pozitie in stat ai si obligatia de a te consulta cu presedintele tarii nu de a actiona impotriva lui. Indiferent de divergenta de opinii, interesul tarii TREBUIE SA PRIMEZE. De fapt, tot ca ceilalti guvernanti pe care ii avem sau i-am avut, "interesul tarii" a devenit un concept pe cale de disparitie....
  • 0 (0 voturi)    
    Tare ne place noua Tariceanu cand isi clameaza (Vineri, 7 iulie 2006, 14:40)

    OliviaMan [anonim]

    - conscventa si principiile
    - hotararea de a-si respecta promisiunile
    - spiritul deschis spre dezbatere
    -respectarea opiniilor divergente
    - incurajarea afirmarii personalitatilor liberale apreciate de electorat si implicit a partidului; libera competitie a valorilor.
    - atasamentul fata de liberalism, intretinerea atmosferei colocviale, deschise, proactive in orice discutie.
    - asertivitatea, franchetea si buna credinta in sensul asteptat de electorat si de populatie in general.
    - transparenta deciziilor si actiunilor...
  • 0 (0 voturi)    
    realitatea se apropie din urma (Vineri, 7 iulie 2006, 14:55)

    Alex [anonim]

    Pozitia pare o atitudine de incercare de pastrare al echilibrului ...cand iti fuge pamantul de sub picioare.
    Totusi sanctiunea cu avertisment pentru cei ce au votat impotriva mi se pare in continuare aiurita. Oricine isi poate da seama ca Atanasiu a procedat gresit, nu e vorba de ghicit aici. Asadar, o persoana (hai doua, daca il consideram si pe Tariceanu initiator) au facut un lucru aberant, nu consider ca e de cuviinta ca o asemenea eroare sa fie sustinuta de partid, pentru simplul motiv ca a fost facuta de un membru al sau, fie el si presedintele. Personal mi se pare ca cei doi au votat corect din orice punct de vedere. Cred ca mult mai potrivit ar fi ca cei vinovati sa-si recunoasca greseala (cum uneori mai face si presedentia). Sa nu confundam intentia de retragere planificata a trupelor cu aberatia initiata de Atanasiu.
  • 0 (0 voturi)    
    Domnul Tariceanu - esec personal cu repercursiuni (Vineri, 7 iulie 2006, 14:58)

    alx chivan [anonim]

    Este imposibil practic sa critici prestatia unui guvern de pe pozitiile unui contribuabil oarecare. Poti doar sa te intrebi daca traiesti - tu, biet contribuabil - mai bine sau mai rau. Raspunsul la intrebare este foarte bine cunoscut. Ceea ce as vrea sa subliniez este ca se vede cu ochiul liber, din toate actiunile domnului Tariceanu, altminteri persoana cu un verb placut si o comportare de om bine educat, este ca domnia sa are o aparenta aproape incontestabila de politician de mizerie. Istoria controverselor legate de actiunile domniei sale este usor de reactualizat de catre orice persoana care a urmarit cat de cat activitatea sa. Ultima sa actiune, impreuna cu ministrul apararii, dovedeste deja iesirea sa din domeniul legalitatii, ceea ce mi se pare deosebit de grav. Si nu inteleg ce este atata de discutat. Omul a facut o greseala grava si trebuie sa plateasca.
  • 0 (0 voturi)    
    Relatie anormala (Vineri, 7 iulie 2006, 15:04)

    Bogdan V [anonim]

    Pai sigur ca nu e normala relatia dintre guvern si presedintie, dar asta se intimpla pe de o parte din voluntarismul unora si din litera Constitutiei care nu delimiteaza clar atributiile celor doi.
    Pina una alta, este esential ca guvernul asta, ca asta e deocamdata, sa bage tara in UE si sa pregateasca tara cit mai bine pentru asta. Din ce zice Comisia Europeana, treaba merge mult mai bine de 1 an jumate incoace.
    Bine, pe de alta parte e clar ca acest lucru nemultumeste pe unii, care si-ar fi dorit ca guvernul sa-si rupa gitul mai repede. Altfel nu inteleg cum oameni ca Mona Musca sau Stolojan critica NUMAI guvernul PNL, nemaizicind nimic de PSD... (probabil ca ) prietenii stiu de ce
  • 0 (0 voturi)    
    pt Bogdan V (Vineri, 7 iulie 2006, 16:25)

    oblio [anonim]

    uiti ca ideea retragerii din irak s-a luat in pnl nu in guvern.
    iar cei care critica nu critica guvernul ci poticnelile pnl-ului.
    ei nu vor sa-si rupa guvernu gatul ci doar tariceanu pentru ca nu-i mai reprezinta.
    cand 4-5 oameni influienti in pnl iti spun ca esti beat te duci si te culci. uiti ca Mona Musca a fost cea mai activa in campania electorala. tu l-ai vazut pe slabiceanu atunci de mai mult de 5 vorbind la televizor?

    uiti ca singurii ministrii felicitati de CE de cand treaba merge mai bine sunt pd-isti iar cei cu stegulete rosii sunt pnl-isti?

    de cate ori nu i-a tras-o tariceanu ministrului de justitie?
    n-a putut s-o remanieze ca si-o fura de la CE.

    iar faptul ca nu zic nimic de psd eu zic ca-i foarte bine. nici nu mai trebuie bagati in seama. cei bagati in seama sunt considerati importanti.
  • 0 (0 voturi)    
    Conduita domnului Tariceanu (Vineri, 7 iulie 2006, 17:02)

    OliviaMan [anonim]

    ...si a camarilei sale, asa cum se vede destul de limpede dupa cele 500 zile, va ramane in analele politicii romanesti postdecembriste ca un simulacru de liberalism. E trist ca prea putini dintre cei care se vor liberali au sarit sa apere spiritul liberal. E trist ca ceilalti confunda liberalismul actual cu manevrele deconcertante ale primului ministru si ale grupului sau.
    Nu competitia cu Basescu era ceeace le putea conferi prestigiu! Un parteneriat pe stradania comuna de a indeplini ceeace au promis, chiar daca era presarat cu dispute(ceea ce e absolut normal), era ceea ce asteptam.Din pacate, dupa autopuciul de zilele trecute, si-au pierdut orice bruma de credibilitate. Probabil ca vor continua sa-si inchipuie ca aruncandu-i peste bord pe cei putini care si-au pastrat identitatea politica in spiritul ei, isi vor salva barcuta incarcata cu agoniseli, orgolii paguboase si resentimente.
    In fata lor,pe un banc de nisip, se invart debusolati cativa cocori.
  • 0 (0 voturi)    
    ba basescu (Vineri, 7 iulie 2006, 17:56)

    ddd [anonim]

    imi pare rau, dar nu sunt de acord cu voi. Cred ca relatia tensionata dintre cele doua palate se datoreaza mai degraba lui Basescu. In fond este un scandalagiu.
  • 0 (0 voturi)    
    Basescu: "Cel mai bun Guvern" (Vineri, 7 iulie 2006, 18:14)

    Vali [anonim]

    Camarila de la Palatul Cotroceni, care ne asflateaza de dam in gropi, se pare ca a scapat ochiului vigilent al criticilor. Oare de ce se concentreaza toate atacurile, si din presa, si din Opozitie, si de la Putere, si din PNL catre un singur punct?
    Probabil ca reusita aderarii Romaniei la UE nu trebuie in nici un caz sa poata sa fie asumata de Tariceanu, ci tot de FSN (PSD tzipa ca a incheiat negocierile, PD tzipa ca n-are steguletze, de parca le-au eliminat singuri si de parca alea rosii ramase nu sunt tot la PD - ANSVSA si ANAF - ambele patronate de PD, dar ale caror sefi nu poti fi schimbati de Tariceanu, evident, ca ar sari Basescu si PD in sus).
    Iata deci cum in tara noastra primul-ministru n-are nici un merit ca guvernul isi face treaba, el este responsabil numai de greseli. Nici vorba ca nici Tariceanu n-a stiut sa-si "vinda" succesele, prin corul de fluieraturi, dar nu e tirziu. Banuiesc ca mai sunt si oameni lucizi in tara asta.
    Dupa raportul din septembrie, asteptam cu interes refacerea FSN si revenirea tarii la "normal". O sa fie misto de emigrat atunci.
  • 0 (0 voturi)    
    Dreptate si Adevar (Vineri, 7 iulie 2006, 19:00)

    Daniel Mircea [anonim]

    Solidaritatea nu se creaza cu biciul. In plus, cei sanctionati au avut dreptate.
  • 0 (0 voturi)    
    CIUDATUL nu-si vede ciudateniile si cauta ciudati peste gard (2) (Vineri, 7 iulie 2006, 19:26)

    OARE CINE [anonim]

    2. Atat inainte de raportul CE din mai cat si dupa, Tariceanu a avut atitudine constanta de OBSTRUCTIONARE fata de problemele Justitiei si coruptiei, esentiale pt aderare.

    Exteriorizarile lui a fost DUPLICITARE, in realitate A JUCAT LA DOUA CAPETE intr-un mod BIZAR, NEHOTARAT, a SIMULAT deplorabil ca doreste aderarea.

    A fost IMPINS DE LA SPATE cu mare dificultate mai mult de un CONCURS DE IMPREJURARI. A fost si este o mare FRANA, un limitator al pedalei de acceleratie.

    Ca si cum ar avea un partener de afacere intr-o masina aflata in drum spre o firma unde ar urma sa incheie un contract important, dar conduce masina cu o viteza intentionat redusa incat sa intarzie la trazactie. Din intamplare (ghinion!) sunt asteptati peste ora stabilita si PREFACATORIA de cea mai joasa speta il face pe parcurs sa SIMULEZE ca chiar are merite decisive.

    Este CIUDAT ca si fluturasii de auto-elogiere, dupa ce a pornit si a intretinut CAMPANIA ANTI-Macovei, cand au criticat (nefodat) si au respins Ord. DNA, cand a ASCUNS in sertar proiectul Agentiei de Integritate-Macovei.
    Dna MAcovei a avut nevoie de ajutorul lui Traian Basescu sa-i SMULGA proiectul si sa-l puna pe ordinea de zi (mereu amanata), sa negocieze ceva, dar SA TREACA DRACULUI ODATA de Guvern. Tariceanu devine mai ciudat cand are tupeul sa sustina ca toate criticile ii par ciudate. CIUDATUL VREA si FELICITARI.

    3. ABIA A SCAPAT de MAZILIRE tocmai pt ca tot PD si Traian Basescu l-au pastrat dupa motiunea de cenzura a PSD. L-AU AVUT IN MANA.

    Pe cine nu-l lasi sa moara nu te lasa sa traiesti si ocazia a fost ratata neinspirat.

    CIUDATUL le raspunde cu problema trupelor ca o PRIORITATE in afara planului de guvernare si CU RECIDIVA eliminarii consultarilor contrar protocolului, cu lantul de SAPATURI ordinare, iar acum sa pretinda tot el PD-ului o atitudine normala CA SI CUM NIMIC NU S-A INTAMPLAT.

    CIUDATUL mai pretinde credibilitate si continua sa acuze, nu-si asum nimic, nu-si reconsidera pozitia.
  • 0 (0 voturi)    
    PNL condus de cine? (Vineri, 7 iulie 2006, 20:12)

    azzurro [anonim]

    pana acum am ramas uimit de faptul ca inca nu am gasit un grup de interese care sa fi beneficiat de tentativa liderilor PNL de a retrage trupele din Irak.o asemenea propunere era normal sa fie prezentata in cadrul coalitiei, dezbatuta public si negociata cu aliatii.
    sunt doua variante care pot duce la o asemenea miscare gresita:
    -lipsa de inspiratie, de simt politic de clarviziune a celor care au planuit asa ceva,
    -manipulare PNL din exterior, cu scopul de a slabi increderea aliatilor in Romania.
    varianta a doua mi se pare mai plauzibila, deoarece nu mi se pare normal pnetru un prim-ministru sa fie asa de lipsit de imaginatie.
    in politica niciodata nu se fac asemenea greseli.a fost un plan din care cineva a avut de castigat ceva, si cu siguranta Romania se afla in pierdere.putine grupuri de interese din tara ar fi avut de castigat dupa o asemenea tentativa.
    cred ca motivul trebuie cautat in exterior, insa asta da dovada de faptul ca influentele rusesti in romania se fac simtite inca.ceea ce nu e de mirare intrucat serviciile romanesti de informatii sunt implicate in lupta de influenta interna.
    nu detin suficiente informatii sa sustin cu probe clare ceea ce simt, insa mi se pare de domeniul fantasticului ca un prim-ministru (fie si din Romania:D) sa faca o asemenea gafa.
    tara a pierdut ca imagine ... destul de mult zic eu.asta lasa loc de multe interpretari, si mi se pare periculos sa avem la conducere asemenea politicieni care pot fi influentati sau santajati.
    sper sa intram odata in EU, atunci ...o sa fim sub observatie si un pic de protectie, chiar daca clasa politica romaneasca ar dori sa-si mentina privilegiile actuale.
  • 0 (0 voturi)    
    Tariceanu si Basescu (Vineri, 7 iulie 2006, 22:55)

    Omul de pe strada [anonim]

    Basescu nu este un om de echipa. II place sa lucreze singur si sa fie inconjurat de oameni servili ( gen Boc). Asta nu inseamna ca Tariceanu ar fi prea competent :).
  • 0 (0 voturi)    
    Pt Oarecine (Vineri, 7 iulie 2006, 23:36)

    Bogdan [anonim]

    Incorect, faci o serie de presupuneri cu argumente circumstantiale fara nici o baza reala. Asa e usor pentru Oricine sa-si imagineze ce vrea.
    Nu sunt de acord cu tine, dar iti respect punctul de vedere.
  • 0 (0 voturi)    
    Tari+Base (Sâmbătă, 8 iulie 2006, 0:24)

    juv [anonim]

    Cu amindoi , tara merge prost.
  • 0 (0 voturi)    
    scandalagiul (Sâmbătă, 8 iulie 2006, 8:33)

    vanghelul [anonim]

    eu cred ca daca nu ar fi tariceanu, si basesecu ar fi singurul decident, am fi antrenati intr-un razboi cu transnistria, in razboi cu ucraina, in razboi cu toata uniunea europeana. doamne iti multumesc ca ni l-ai dat pe tariceanu.
  • 0 (0 voturi)    
    Mamelucul (Sâmbătă, 8 iulie 2006, 9:10)

    marian [anonim]

    Nu sunt fan Tariceanu , dar lui Basescu daca ii dai un om fara personalitate il face terci el ar fi vrut un Moliceanu nu Tariceanu iar acesta i-a luat frisca de pe tort .Dorea sa anunte el cu surle si trambite retragerea iar baietii de la "sere"i-au soptit lui Tari-cica ,ca de, joaca si ei la doua capete.
    Imaginati-va pe Boc prim ministru il facea pe Basescu cel mai iubit conducator al planetei si incepeam sa invatam la scoala de invataturile lui "LENIN JUNIOR"(Basescu)
    Daca vrei sa fii apreciat de Basescu trebuie sa fii mameluc!
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru Bogdan (poz.17) (Sâmbătă, 8 iulie 2006, 10:50)

    OARE CINE [anonim]

    Nu doresc sa fii de acord cu mine sau chiar te rog sa nu-mi respecti punctul de vedere.

    Atat timp cat suntem dispusi doar sa ne respectam intre noi este suficient si putem fara nicio problema sa nu ne respectam neaparat opiniile.

    In schimb este de preferat sa ne spunem concret unde greseste celalat, ce motive sau contraargumente avem. Daca ai fi fost explicit poate imi insuseam parerea ta (de ce nu?) doar nu suntem in campania electorala cand trebuie sa ne prefacem ca detinem adevarul absolut.

    Am incercat chiar sa-mi imaginez daca in locul lui Traian Basescu as fi putut sa conlucrez si sa ma inteleg minimal cu un premier avand logica, interesele si contradictiile lui Tariceanu. Sunt convins ca nu as putea. Cred ca ar functiona doar un principiu potrivit caruia atuinci cand exista cateva interese vadit divergente si de rerenuntat, orice incercare de convietuire este pierdere de timp. Patriciu constituie doar unul din punctele de neconciliat pentru ca provocarile si jignirile publice au ajuns la rang de virtute. Sunt multe astfel dedivergente.

    Nu ar exista nicio cale de comunicare intre noi daca astazi incerci sa-mi intinzi o mana in semn de pace macar relativa, iar eu maine incep sa-ti arat ce voinic sunt pe motiv ca nu am uitat nu stiu ce alceva mi-ai facut.

    Ambii gresesc, premierul si presedintele, dar niciodata nu pot crede ca gresesc la fel de grav si mai ales ca interesele lor diferite au aceleasi efecte distructive asupra interesului general. Aici sunt punctele in care noi trebuie sa discernem cat putem macar sa distingem doua aspecte cu efecte diferite. In rest, oricum ne pierdem timpul pana la picatura de vot la care avem sansa numai la vremea potrivita pentru asta.

    Intre timp este indicat ca cei alesi sa ne arate ca merita mandatul primit sau chiar li se cuvine mai mult. Daca vegheaza zilnic la asta e foarte bine. Si noi putem sa-i observam si eventual sa-i tinem minte.
    Daca vom putea, ii vom invata minte.
  • 0 (0 voturi)    
    pseudo-minciuna, pseudo-liberalism (Sâmbătă, 8 iulie 2006, 14:46)

    OliviaMan [anonim]

    Minciunile taricenesti pot avea cel mult haz, pentruca, cu toata morga persnajului, a trecut cam de multisor vremea prinsului de muste cu lingura de supa...."Minciuna nu mai este operationala in sensul gandirii si practicii traditionale"! afirma in textul "Despre minciuna", Gabriel Liiceanu, referitor la minciuna colectiva din...comunism! Am privit recentele operatiuni liberale de pe frontul politicii romanesti, prin doua fraze cheie din din aceeasi carte aparuta recent la "Humanitas,fraze care, repet, nu se refera la Romania prezenta ci la economia minciunii publice din, zicem noi defunctul regim comunist: "mincinosul il minte pe mintit iar acesta il minte pe cel care l-a mintit (facandu-se ca il crede). Dar mincinosul mai minte inca odata atunci cand, mintind, se face ca nu stie ca cel mintit stie ca e mintit". La acest aparent joc de cuvinte ma gandeam urmarind declaratiile, luarile de pozitie, ale fruntasilor liberali! Numai ca generalizarea si colectivizarea minciunii nu mai reuseste sa se faca acceptata nici de toata suflarea liberala, dar-mi-te de restul lumii...S-au schimbat si se schimba lucrurile...
    In ordine apropiata de idei, si eu ma gandeam, ca si oarecine,
    ca n-as fi suportat nici o clipa "adulterul politic" si virajele ciudate practicate de premier in locul lui Basescu...
  • 0 (0 voturi)    
    Ce e de facut? (Sâmbătă, 8 iulie 2006, 19:20)

    martin [anonim]

    E foarte greu de raspuns, deoarece un observator atent al scenei politice postcomuniste, constata ca lucrurile sunt destul de cristalizate politic in Romania si ca sondajele sunt destul de adevarate iar partea trucata e pentru cel ce plateste si pentru prietenii politici. Similar se comporta si ziaristii si comentatorii, neluandu-i in consideratie pe exaltati si nebuni, care nu ar trebui sa aiba acces pe ecrane.
    Problema este ca daca nu este reactivata Alianta ( care a facut foarte mult, desi i se reproseaza ca nu a rezolvat tot ce mai e de facut in urmatoarea suta de ani), exista riscul ca democratii coordonati de Basescu sa ia mult dar insuficient, ca liberalii condusi execrabil de gasca patriciana, sa ajunga langa taranisti, iar la putere sa vina pedeseristii (in acte pesedisti dupa sotul-furnica), impreuna cu multi oportunusti si arivisti ( exemple Voiculescu, Gusa, Roman daca l-or primi , avand o mare tara).
    PDSR are desigur si oameni rezonabili, dar contine si elemente ca Vanghelie, Giugula, Stan si multi altii mai putin cunoscuti, dar la fel de execrabili.
    Nu cred ca cei 20% de exaltati pe care votul universal ii asigura pentru extremistii reali sau simulanti ( Vadim, Becali si cam atat) sa influenteze prea mult si poate s-ar intrevedea si o dezvoltare pozitiva ( dar e greu si nesigur).
    Nu cred sa apara partide noi si in niciun caz un adevarat partid socialist, fiindca in Romania solidaritatea sociala este inteleasa numai ca pomana si nimeni nu vrea sa se multumeasca cu cat se poate oferi , asa cum a fost dupa razboi in tarile invinse, dar si muncitoare ( Germania, Japonia ).
    Asa ca singura solutie este tot Alianta Portocalie, dar vor avea curajul si demnitatea cei din gasca patriciana, in frunte cu Tariceanu, sa faca pasul inapoi? Din pacate, nu cred !
  • 0 (0 voturi)    
    Ce e de facut? (Sâmbătă, 8 iulie 2006, 21:13)

    OliviaMan [anonim]

    Am putea ,desigur, sa ne intrebam,asa, doar ca motiv de oftat, cum ar fi mers treburile fara gasca patriciana; asa cum ne-am intrebat,unii dintre noi,(fara legatura cu intrebarea dinainte, desi de multe ori schimbarile in istorie sunt legate aparent de evenimente si persoane de mica importanta sau mediocre) care ar fi fost destinul Romaniei daca n-avea parte de dictatura carlista, cea fascista si cea comunista...
    Revenind in actualitate, ma gandesc la ce i-ar deranja foarte tare (vorbesc de aceeasi gasca). Imediat dupa ce au trecut podul alegerilor si au luat-o pe alta carare,pe cea cu miros de gaz,erau cat se poate de constienti ca vor produce stupefactie, amaraciune si reactii adverse, in propriul partid, in alianta, in electorat. V-aduceti aminte de taraboiul pe care l-au starnit incercand sa anticipeze un partid "prezidential" prezentat ca pe o grozavie, un bau-bau politic la orizontul inocentei noastre democratii...?
    ,
  • 0 (0 voturi)    
    pentru doamna SAFTOIU (Sâmbătă, 8 iulie 2006, 23:30)

    adina [anonim]

    Singurul lucru pe care vreau sa-l semnalez si chiar foarte URGENT este ca, probabil, nicaieri in lume, presedintele NU se cearta in public cu prim ministrul si invers. Prea multe sunt atacurile reciproce si nu fac bine nimanui! Doar la noi se poate asa ceva. problemele tarii sunt cu totul altele, nu certurile dintre X si Y cu functii importante in stat, certuri care fac audienta TV-urilor si vand ziarele. Toti isi dau cu parerea cand se intampla ceva cu "Base" si cu acel nu stiu cum se cheama... al nostru prim ministru... Terminati domnilor! Tara este inundata, oamenii sunt saraci, nu vin investitori, avem fonduri si nu le folosim cum trebuie etc. Mari probleme avem!!!
    Si sunt multe de povestit si de analizat, dar vreau sa vad meciul.
  • 0 (0 voturi)    
    ptr 22 adina (Duminică, 9 iulie 2006, 11:38)

    cd [anonim]

    Nicaieri in lume o - gasca, alianta, coalitie de partide - care castiga alegerile nu isi schimba brusc OBIECTIVELE la doar cateva luni de la alegeri trecand de partea opozitiei.

    Tariceanu a trecut de partea PSD si alui Patriciu - si a condus tara practic PENTRU PSD. Adica a intarziat si a incetinit reformele, s-a tinut de intrigi si au cumparat presa si televiziuni - si asta a fost TOATA GUVERNAREA lui tariceanu.

    Altceva nu a facut NIMIC.

    A avut un noroc exceptional cu doi oameni incapatinati si tenace, Monica Macovei si Vasile Blaga, singurii care au muncit - guvernul tot a stat si s-a uitat la ei si s-au ocupat de aranjamente, contracte cu Elvetia, Loteria, subminarea statului prin ultima gafa monumentala a lui tariceanu.

    Nimeni nu l-ar fi impiedicat pe tariceanu sa faca si el treaba cu orice i-ar fi spus presedintele.

    DACA TARICEANU FACEA TREABA, CE AR MAI FI AVUT TRAIAN BASESCU DE ZIS ?

    NE TREBUIE UN PRIM MINISTRU
  • 0 (0 voturi)    
    Tariceanu, evident, a facut treaba (Duminică, 9 iulie 2006, 12:30)

    Bogdan [anonim]

    Dupa cum se vede cu ochiul liber, Tariceanu a facut treaba, hai sa nu exageram. Romania o sa intre in UE si oricit vor incerca unii sa ne convinga ca Tariceanu n-are nici un merit, nu pot sa le acord nici cel mai mic credit - vezi cum e primit Tariceanu la Bruxelles si in alte capitale europene. Este evident, asa ca nu mai insist.
    Sigur, ca ne putem plinge ca se putea face mai mult, si nu contest lucrul asta, dar sa acuzi de toate relele de pe lume un guvern totusi performant, care nu a stiut sa-si "vinda" realizarile si populatiei, seamana cu interesatul cautat al nodului in papura.
  • 0 (0 voturi)    
    Ambitiile si limitele liberalilor (Duminică, 9 iulie 2006, 22:15)

    Ioana [anonim]

    lucrurile care au mai ramas de facut pentru aderare sunt copilaresti de simple; altor tari nu li sa amanat verdictul pana-n septembrie pentru atat.

    Si iata ca noua verdictul ne-a fost amanat. ASta din cauza lui Tariceanu. Tot ce nu e justitie si Afaceri interne - Blaga - trebuia rezolvat de Tariceanu. Asa ca nici de asta n-a fost in stare.
    Agentia de integritate era si ea sa fie plimbata si negociata pana la calendele "grecesti" ale lui tariceanu, pana a intervenit basescu.
    La bruxelles si Basescu si tariceanu sunt primiti la fel. La Paris Nu stie nimeni cine e tariceanu. Pe basescu il cunosc.
    Merkel pe Basescu il cunoaste nu pe Tariceanu.

    Asa ca tariceanu NU FACE NIMIC.
    Nu va ramane nimic dupa el, decat orgoliul stupid si ambitia de a se lupta cu cineva care nu dorea decat sa faca treaba impreuna cu el.

    Lupta asta permanenta a liberalilor impotriva lui Basescu e alimentata de ziarele si influenta in media (Antenele si Realitatea) si asta le da un sentiment de putere care le altereaza ratiunea.

    Bine a facut Basescu, lasandu-i sa mearag pana la capatul ambitiilor lor !

    Asa am putut si noi vedea care sunt ambitiile si limitele liberalilor.
    Eu nu-i voi mai vota niciodata.

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri