Cea mai mare parte a negocierilor cu bancile se poate realiza prin telefon. Bataia bancilor pe clienti a dus la infiintarea unui nou serviciu, de informare prin telefon, care s-a generalizat rapid.

Drumurile la sucursalele bancilor si minutele pierdute la cozi in agentii pentru a obtine informatii despre credite pot fi inlocuite cu cateva telefoane date din fotoliul de acasa la liniile gratuite (Telverde) ale institutiilor de credit.

Poti afla suma maxima pe care o poti imprumuta, dobanzile si comisioanele bancii. In plus, teleconsilierii unor banci te pot programa la un consilier de credite la cea mai apropiata agentie sau pot acorda o preaprobare a imprumutului.

„Cati bani mai am in cont?”

Tot de la Telverde, clientii unora dintre banci, ca de exemplu BRD si Raiffeisen, pot afla si cati bani au in cont si pot efectua operatiuni. La bancile care ofera astfel de servicii pentru clienti numarul apelurilor este mare. De exemplu, la Raiffeisen Bank se inregistreaza 4.500 de apeluri pe zi.

Articol integral in Evenimentul Zilei