Un cititor pe buze ar fi "descifrat" dialogul dintre Zidane si Materazzi

Materazzi spune ca l-a injurat, dar nu de mama

de A.S.     HotNews.ro
Marţi, 11 iulie 2006, 0:00

Sursa: BBC

Un cititor pe buze spune ca a dezlegat misterul dialogului dintre Materazzi si Zidane. In timpul sariturii Materazzi i-ar fi spus lui Zidane ca o minge inalta nu e pentru un gunoi ca el si l-a ciupit in acelasi timp de sfarc.

"Ce nu-ti place?" l-ar fi intrebat Materazzi. "Un pic cam tare sa ma excite", a replicat Zidane. "Pai ti-am aratat cum ii place maica-tii. Toti stiu ca esti fiul unei catele teroriste", a mai adaugat Materazzi. raspunsul lui Zidane il stim cu totii: un cap in piept.

Editia de marti a gazzettei dello Sport a publicat un interviu cu fundasul italian, iar acesta a povestit desfasurarea incidentului:
"La o faza in careu, l-am tinut citeva secunde de tricou. Zidane s-a intors spre mine si m-a masurat, arogant, de sus pina jos.

"Vrei tricoul meu? Asteapta pina dupa meci, atunci am sa ti-l dau", mi-a spus, avea o atitudine superioara.

Atunci l-am insultat. I-am spus genul de cuvinte pe care le auzi de zeci de ori pe ternul de fotbal!"

Materazzi a negat ca l-a fi facut "terorist islamic". "Nu sunt prea cultivat si nu stiu ce inseamnna asta", a adaugat italianul. "Nici de mama nu l-am injurat, pentru ca in viziunea mea, mama este sfinta" a incheiat Materazzi, iar Gazzetta dello Sport aminteste ca jucatorul si-a pierdut mama la 14 ani...

A doua zi dupa finala, Zidane a insotit echipa nationala la Palatul prezidential, unde a primit din partea presedintelui Jacques Chirac elogiul intregii cariere (foto).

Jurnalistii prezenti la eveniment au remarcat aerul linistit, mai relaxat, pe care l-a afisat Zinedine Zidane. La acea ora, Zizou inca nu stia ca va primi premiul pentru cel mai bun jucator al mondialului.

Tot a doua zi dupa finala, principalii sponsori ai lui Zizou si-au reafirmat increderea in el si au asigurat ca contractele vor merge mai departe, in pofida evenimentului din finala mondiala.

Mai mult decit atit, Adidas anunta ca va lansa un site "mercizidane".

Presedintel Algeriei, Abdelaziz Bouteflika i-a trimis astazi un mesaj cu "bataie lunga": "Pentru ca nu ati uitat niciodata tara dvs de origine, Algeria este mindra de dvs. (...) Reactia dvs a fost a unui om de onoare, care trebuie sa raspunda pe loc unei provocari!"

BBC a obtinut o declaratie a agentului lui Zinedine Zidane: "Zizou va vorbi in curind".

FIFA a fost obligata sa declare ca eliminarea lui Zidane nu a fost influentata de camerele video. "Al patrulea arbitru a vazut tot episodul si i-a spus centralului care probabil a asteptat calmarea spiritelor".

Pozitia FIFA este de fapt o reactie la declaratia ironica facuta aseara de antrenorul francez Domenech: "Tocmai am inaugurat arbitrajul cu camere de luat vederi. Traiasca arbitrajul video!".

Televiziunea braziliana Globo a dezlegat misterul - a invitat in emisiune mai multi specialisti in a descifra miscarea buzelor - "Materazzi a facut-o pe sora lui Zidane "prostituata", a repetat vorbele grosolane, apoi l-a injurat".

Brazilienii au mai folosit acesti invitati la meciul Brazilia-Japonia 4-1, cind, dupa al doilea gol al lui Ronaldo, au citit pe buzele lui Parreira: "Acum sa va vad, fii de curve, cum mai scrieti ca Ronaldo nu joaca!"


















225 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    measge (Marţi, 11 iulie 2006, 3:24)

    neculai p.h. [anonim]

    PARLA-MI D'AMORE ITALIA-TUTA LA MIA VITA SEI TU,si aceasta este pura realitate,Azzurii au jucat mult mai bine,au stiut ce vor si eu unul am stiut ca vor lua Cupa Lumii la soccer.Francezii au gresit din capul locului angrenandu-se in jocul italienilor.Abitrul este culpabil pentru modul cum a condus match-ul dand eronate decizii care au condus la situatia ce se cunoaste,Antrenorlul Frantei domeneche a influenta jucatorii prin conduita lui de pe marginea terenului.In ceace priveste pe ZIZOU indiferent care a fost jignirea e i s'ar adus nu trebuia sa se comporte in halul acesta si cu atat mai mult pentru calitatile lui de mare jucator,este total inadmisibila o atare conduita.Ce ar fi ca toti jucatorii uneu echipe sa-si faca singuri dreptate atata timp vat esxist un arbitru.Conduita lui ZIZOU se daoreste faptului ca a simtit si a vazut ca pierde match-ul si tunci intr"un gest de inervare a lovit pe adverar.De cand pana cand de poate stabili o culpa a uni jucator,prin faotul ca a vazut prin miscare buzelor gurii ca aceta ar fi adus jugniri lui ZIZOU,Eu unul m'indoiesc de aceasta proba.VIVA ITALIA.
  • 0 (0 voturi)    
    pacat pt zizu si franta (Marţi, 11 iulie 2006, 4:16)

    ady [anonim]

    Italia campioana mondiala?????????!!!!!!!!!!!

    Nici pe departe, daca nu-l provoca pe zidan italia era in lacrimi si franta in delir. Parerea mea e ca daca executa 25 de jucatori francezi 11 metri nu cred ca ratau nici unu da asta e fotbalul.
    Italia echipa de divizia C
    Ady
  • 0 (0 voturi)    
    Gestul lui Zidane (Marţi, 11 iulie 2006, 6:42)

    George [anonim]

    Prima reactie la gestul stupid a lui Zidane a fost sa spun: asa ceva un adevarat jucator nu face. Apoi am incercat sa ma pun in pielea lui si sa-i gasesc oarecum scuze.
    Sa joci finala mondiala, sa fii adulat de zeci de milioane de fani dar in acelasi timp sa simti presiunea enorma care este pe umerii tai (toata Franta astepta ca Zidane sa fie din nou genial), sa fie ultimul tau meci ca fotbalist, sa marchezi acel gol magistral din penalty, sa fii foarte aproape de al doilea gol, cu care probabil Franta ar fi castigat, sa fii accidentat asa cum a fost el, sa fii probabil insultat, ma gandeam ca toate astea sunt prea mult pentru un jucator.
    Toate aceste 'motivatii' insa s-au spulberat cand am aflat ca Zidane a mai avut alte 12 cartonase rosii. Pentru un fundas sau mijlocas exista cirumstante atenuante pentru cartonase rosii (fault ca ultim aparator sau interventii dure neintentionate) dar pentru un atacant nu se justifica. Sa primesti 12 cartonase rosii direct , marea parte din ele pentru lovirea adversarului cu capul sau cu pumnul asta spune totul despre caracterul lui Zidane. Deci gestul lui Zidane nu a fost facut intr-un moment de nebunie sau din cauza provocarilor. pentru Zidane un astfel de gest a fost ceva obisnuit in intreaga lui cariera si pana la urma era imposibil sa-si sfarseasca cariera altfel. Ce va declara peste cateva zile chiar ca nu mai are absolut nici o relevanta
  • 0 (0 voturi)    
    pt ady (Marţi, 11 iulie 2006, 9:25)

    sin [anonim]

    din 25 de jucatori francezi nu ar fi ratat nici unul... au fost de ajuns 5 ca sa rateze unul
  • 0 (0 voturi)    
    pt ady (Marţi, 11 iulie 2006, 10:42)

    1 [anonim]

    chiar 4... :)
  • 0 (0 voturi)    
    Un golan (Marţi, 11 iulie 2006, 10:50)

    gabriel [anonim]

    Zidane? O gorila, pur si simplu.
  • 0 (0 voturi)    
    zizou (Marţi, 11 iulie 2006, 11:06)

    gabi [anonim]

    Prin ceea ce a facut la canpionatul mondial a aratat ca fotbalul este inca un sport frumos si nu doar o confruntare intre atleti. El a demonstat poate mai mult copiilor decat adultilor ca exista pasiune, entuziasm si talent in fotbal.
    Zizou a tinut loc de brazilieni, argetinieni, olandezi, englezi si ce alte natiuni mai doriti.

    ps. in ceea ce privest gestul lui, italienii au demonstrat prin campionatul lor ca ar face orice ptr victorie, de la furt, faulturi, tactica plicticoasa, atacuri verbale etc Din partea mea judecarea gestului tb judecat impreuna cu ceea ce a spus materazzi si cu faulturile premeditate prin care i-au scos si pe Vieira si pe Henry. Fairplayul se poate judeca si nive de intentie! cine spune sa tragi cu arma sau provoaca este le fel de vinovat ca si autorul violentei!
  • 0 (0 voturi)    
    zizou jos (Marţi, 11 iulie 2006, 11:30)

    bogdan [anonim]

    gabi ceea ce ai spus tu pot sa compar cu cazul Radulescu

    daca cel impuscat l-ar fi injurat si scuipat pe criminalul Radulescu asta insemna ca a avut motiv sa-l ucida?
  • 0 (0 voturi)    
    Fair play ca-n Algeria (Marţi, 11 iulie 2006, 11:43)

    roman [anonim]

    E surprinzator numarul celor care cred ca o provocare se "rezolva" cu un cap in gura. Inteleg ca daca suporterii stelisti striga in fiecare etapa, "mu... la cioroi", rapidistii trebuie sa raspunda cu pumnii, crampoanele, capete in gura, iar femeile unora sa arunce cu puradei din tribune, ca asa e "normal".

    Da, sa-i intelegem pe asasini ca sunt si ei provocati de durerile vietii si traumele copilariei, sa-i intelegem pe violatori, ca sunt si ei provocati de femeile ce trec pe strada, sa-i intelegem pe smenari si pe curve, ca ideea de a munci in fabrica ii traumatizeaza, mai bine fura si se prostitueaza, sa-i intelegem pe dictatori, ca au si ei necazuri si sunt "provocati" de democratiile astea arogante...

    Observati reactia presedintelui Algeriei, care ii aminteste lui Zidane de unde vine si explica ce inseamna fair play in Algeria : esti provocat, raspunzi ca Zidane , daca esti un adevarat "om de onoare". Deci, daca alegi sa nu raspunzi la nivelul asta de insulta, in sport sau in viata, sa alegi retinerea, dialogul sau doar un raspuns verbal (cum facem noi romanii cand zicem de mici : ba pe-a ma..., in loc sa bagam cutitele unii in altii) )in opinia presedintelui algerian esti doar un nimic, un mizerabil fara onoare. Daca presedintele unei tari arabe afirma asta public, cum vreti sa gandeasca arabul de pe strada, semi-analfabet, sarac, infometat si cu propaganda de la moschee in cap? Mai mira pe cineva de cum se omoara intre ei in Irak ?

    Adevarata noblete e a celor ce pot trece peste astfel de "provocari", pe nici un teren Pele sau Beckenbauer n-au dat cu capul in gura adversarului (si chiar Pele a povestit despre rasismul pe care l-a indurat in Brazilia).

    Zidane ramane un mare talent in tehnica fotbalului dar un caracter violent, cu un comportament de multe ori condamnat de colegi, antrenor sau presa sportiva. In nici un caz nu e un exemplu pentru cei tineri.
  • 0 (0 voturi)    
    ekipa frantei (Marţi, 11 iulie 2006, 12:02)

    facus [anonim]

    au ajuns in finala datorita parsivismului care ii caracterizeaza.nu conteaza ca este alb sau negru ,un francez tot ``francez`` ramane.de ce spun asta? urmariti va rog cu atentie in ce fel s-a ajuns la toate fazele lor de gol,de la tot campionatul mondial.
  • 0 (0 voturi)    
    Zidane (Marţi, 11 iulie 2006, 12:07)

    George [anonim]

    Ai spus exact esentialul. Ganditi-va ce au facut arabii musulmani cand au fost publicate acele caricaturi cu Mohamed in presa din Danemarca. Au reactionat violent pana acolo ca au fost omorati oameni nevinovati. Asta este mentalitatea arabilor. Zidane este fiu de arabi si indiferent ca s-a nascut in Franta are in sange aceasta mentalitate pe care nu i-o poate scoate nimeni. De 12 ori in cariera lui si-a lovit adversarul cu pumnul sau cu capul uneori doar pentru un fault mai dur si a primit cartonas rosu. Asta e Zidan: un arab neadaptat la societatea in care traieste, ;a fel ca miile de arabi musulmani care au facut acel dezastru in Franta
  • 0 (0 voturi)    
    Nu amestecati ! (Marţi, 11 iulie 2006, 13:02)

    Winna [anonim]

    Buna Ziua,

    In primul rind , ma scuz ca nu o sa ma exprim bine in romaneste.
    Gestul lui Zidane este condamnabil. Asta e fara indoiala. Dar este un gest unui Futbalist jignit.
    Ce vreau sa va spun mai ales este ca Bouteflika vorbeste doar in numele lui. Nu reprizinta in nici un caz Kabylii. Kabylii sint oprimati de geuvernul islamo-arabist de mai mult decit 40 ani. Kabylii au limba lor si identitate a lor. Nu au nimic de a face cu arabii. E adevarat ca stromosi nostri au adoptat religie musulmana. Dar era impusa si majoritate de tinerii kabyli azi sint impotriva islamului. Caricaturi despre Mahomet, Kabylii au facut mult inainte de Danezi...Pentru ca, pentru noi, Islamul symbolizeaza tiranie si opresie impotriva identitatei noastre si limbei noastre. Puteti sa vedeti cum arata limba kabyle aici: www.imyura.net
    Sigur, pentru credinciosi dintre voi, stiti un alt Kabyle decit Zidane, este Sfintul Augustin.
    Azi sint multi Kabylii care se intorc la religie christiana: puteti sa vedeti situl lor : www.notredamedekabylie.com
    Islamistii niciodata n-au gasit cum sa cunvinga pe Kabylii. Cind nu au putut au inceput ca ucide cei mai influenti, cintareti, ziaristi, scritori...etc
    Zidane este doar un fotbalist dar un fotbalist kabyle nu arab nu musulman. Un musulman nu da prenume copilului: "Luca".
    Va rog nu amestecati. Stiu ca nu e vina voastra, este vina carora ne au impus o identitate care nu este a noastra.

    Azul(salutate in limba kabyle)
  • 0 (0 voturi)    
    zidane (Marţi, 11 iulie 2006, 13:34)

    iulius [anonim]

    Toti sunteti tembeli!
    Unul nu stie sa ortografieze "zidan" ,altul bate campii ca de, e vacanta,altul comenteaza, ca tot nu a vazut meciul si de, are si el o parere. Romanilor! Zidane este NEBUN!!!!!!!
    L-a adus in starea asta stressul.
    Intr-o finala de Campionat Mondial cand toata lumea este cu ochii pe tine, cand dai asa un gol spectaculos,cand portile toate sunt deschise pentru tine [after] tu te comporti ca un animal? Ia ganditi-va si pe urma dati cu parerea. E nebun!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    bine i-a facut nesimtitului de italian! (Marţi, 11 iulie 2006, 13:55)

    Radu negrea [anonim]

    mai terminati cu acuzatiile la adresa lui Zidane! l-au lasat nervii si s-a purtat nu ca un om de lume ci ca un barbat 100%; ce voiati sa faca? cel care l-a scos din circulatie, mizerabil, pe Thierry Henri n-a luat nici macar galben; la fiecare contact, arbitrul dadea fault pt italieni; acel fundas l-a provocat de mai multe ori in meci, iar pana la urma macaronarii i-au dislocat si umarul lui Zidane! daca nimeni nu voia sa ia nici o masura, a luat Zidane una, de onoare! si nu mai caraiti atata impotriva capului in gura! din cauza unora ca voi s-a ajuns ca toti neispravitii lumii sa-si faca de cap, fiindca sunt hoarde de cretini preocupati de respectarea corectitudinii politice, chiar cu riscul distrugerii civilizatiei umane! hai sictir
  • 0 (0 voturi)    
    kabyl (pt winna) (Marţi, 11 iulie 2006, 14:18)

    imparaturosu [anonim]

    Salut, m-ar interesa sa aflu mai multe despre kabyli, scrie-mi, te rog la roshimparat@yahoo.com.
    Azul :)
  • 0 (0 voturi)    
    Alaturi de kabyli ! (Marţi, 11 iulie 2006, 14:26)

    roman [anonim]

    E doar un raspuns amabil pt. Winna, merita asta !

    Inteleg raspunsul tau, esti solidar cu Zidane care e kabyl. Imi place si corectitudinea cu care prezinti sumar problemele cu care se confrunta kabylii si in general populatia berbera din nordul Africii, oprimata de secole de invadatorii arabi. Stiu ca Sf. Augustin e de origine kabyla si e o onoare pentru poporul vostru sa aveti acum 2 reprezentanti cunoscuti in lumea intreaga ! Stiu de la prieteni kabyli ca in Mica si Marea Kabylie, ei se crestineaza cu miile, stiu ca sunt atacati de politie si de agenti arabi, iar Bouteflika a devenit aliatul islamistilor care l-au omorat pe marele vostru cantaret de muzica "rai". Romanii sa stie ca majoritatea artistilor si intelectualilor de calitate din Algeria sunt kabyli, un popor mandru, oprimat de secole de arabi, ce controleaza armata si parlamentul.

    Cred ca peste cateva zile, toata discutia se va calma si Zidane si Materazzi isi vor cere reciproc scuze pentru exemplul prost pe care l-au dat celor tineri care cred in ei ca modele de viata.

    Salut ! Azul ! Vive la Kabylie libre ! :)
  • 0 (0 voturi)    
    situatia depaseste cazul Zidane (Marţi, 11 iulie 2006, 15:10)

    andrei46 [anonim]

    Nu e nici o indoiala ca manifestarea lui Zidane este intolerabila si profund condamnabila. La fel de condamnabila este atitudinea tuturor (presedintilor!!!) celor care au incercat sa-l justifice. Indiferent ce-i zice adversarul, orice om de rand ar fi fost nu ar fi trebuit sa procedeze asa.
    Problema mare e mult mai sus. Oameni care castiga bani MULTI din fotbal, de la noi sau de aiurea, instiga la violenta, indiferent ca se cheama asociatie, liga, sponsor, "finantator", national, european sau mondial. Etica nu are semnificatie in limbile vorbite de ei. Fotbalul este mult mai vorbit decat jucat. Din pacate si prea are un rol EXTREM de negativ in acest context, promovand fanfaronii fara nici o opreliste sau rusine. Ca doar si presa este o afacere de facut bani, nu una in care toti cei angajati mor de dorul de a informa corect.
    Acest Mondial a exemplificat bine aceasta situatie:
    - Cand Rooney l-a calcat in zona fierbinte pe un portughez, lumea nu l-a fluierat pe el - nimeni n-a zis nimic pentru ca se castiga mai multi bani din Anglia decat di Portugalia
    - Cand gloata a fluierat imnul Italiei, Blatter sau Beckenbauer sau Merkel sau multi altii nu au parasit tribuna - ei castigau bani buni
    - Cand cu gestul lui Zidane FIFA l-a justificat (prin Beckenbauer), ba l-a si premiat (prin Blatter), iar sponsorii au prelungit contractele cu el.
    Nu sunt naiv sa-mi inchipui ca ii va fi cuiva rusine - termenul e disparut la cei in cauza.
  • 0 (0 voturi)    
    Eu... (Marţi, 11 iulie 2006, 16:54)

    Costy [anonim]

    Eu as fi facut probabil acelasi lucru ca Zidane. Nu am fost de acord in multe faze cu deciziile arbitrului , nu m-a impresionat italia (materazzi la faza golului este cu mana pe umarul lui Vieira si-l impinge in jos , am vazut prea multe sa nu stiu ca ala era fault) si stavila jocului francez a fost jocul avantat si de multe ori prea al italienilor . Nu m-au convins ca meritau cupa , prea multe controverse , si apoi , daca ii lasi pe toti sa te injure , cine crezi ca mai esti ? Pampalaii se ascund dupa reguli dar barbatii si-o mai fac si singuri dreptatea...
  • 0 (0 voturi)    
    Zidane, Henry si alte brute (Marţi, 11 iulie 2006, 17:11)

    George [anonim]

    Campioana mondiala nu trebuia sa fie nici Germania nici Italia si nici Franta ci Argentina.
    Aceasta echipa a dovedit ca atunci cand ai valoare nu ai nevoie de coate in gura date adversarilor nici de faulturi grosolane nici de provocari.
    Nu am vazut in toate meciurile Argentinei la un loc atatea coate in gura cate au dat francezii, inclusiv 'victima' Henry dar si italienii. Cat despre 'umarul dislocat' a lui Zidane hai sa fim seriosi. Aceea a fost o simulare mizerabila. A fost lovit din spate , nu pot sa spun ca nu dar nu era faza care sa-l fi accidentat. In meciul Italia Germania a fost o faza mult mai dura in care un italian a zburat pur si simplu deasupra unui neamt dar nu s-a dat asa de ranit cum s-a dat Zidane.
    Dar marile 'vedete' trebuie sa pozeze intotdeauna in victime. FIFA, UEFA si toate organizatiile astea la un loc sunt un mare rahat. Este o mare mafie si o mare industrie de facut si spalat banii. Pentru ei nimic altceva nu mai conteaza
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru Costy (Marţi, 11 iulie 2006, 17:18)

    Adrian [anonim]

    Daca tu crezi ca e normal ca pe terenul de fotbal sa-ti faci dreptate te inseli. Exista un arbitru care trebuie sa 'imparta' dreptatea pe terenul de fotbal. Cand devii fotbalist stii lucrul asta de la inceput. Aceasta mentalitate este stupida. Gandeste-te ce s-ar intampla in societatea noasta daca fiecare si-ar face draptate in dreptul lui. Ar fi o anarhie totala.
    De aia exista justitie ca sa 'imparta' dreptatea. Ca justitia e uneori corupta asa cum este la noi este o alta poveste dar nu mi se pare normal sa ma duc sa-i dau cuiva in cap ca sa-mi fac dreptate singur.
    Daca Zidane a ajuns sa se comporte asa cum a facut-o in finala vinovati de asta sunt si presa si ceilalti oficiali care ii gasesc scuze. Aici e marea greseala. Lui Zidane trebuia sa i se spuna de mult ca greseste . Este unjucator genial dar nu trebuie sa-ti pocnesti adversarul in figura daca te-a provocat.Pele a fost provocat de mii de ori pentru ca era negru dar niciodata nu si-a lovit adversarul.
    A justifica o greseala inseamna sa o incurajezi. Zidane a facut 12 greseli de acest gen deci el are o problema psihica
  • 0 (0 voturi)    
    Zidane (Marţi, 11 iulie 2006, 18:43)

    zuzu [anonim]

    trebuia sa-i sparga fata lu' papitoiu' ala de Materazzi!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    pt bogdan (Marţi, 11 iulie 2006, 19:04)

    marius [anonim]

    > daca cel impuscat l-ar fi injurat si scuipat pe criminalul
    > Radulescu asta insemna ca a avut motiv sa-l ucida?

    Nope. Da' cu siguranta ar fi avut un motiv sa-i dea un cap in piept, recunosti?
  • 0 (0 voturi)    
    Intrebare (Marţi, 11 iulie 2006, 21:16)

    Radu [anonim]

    Pentru toti fanii Italiei: V-ati intrebat de ce se vorbeste mai mult despre Zidane decat despre campiona mondiala - Italia?
  • 0 (0 voturi)    
    100% barbat????? (Marţi, 11 iulie 2006, 21:35)

    cristina [anonim]

    Nu-mi vine a crede ca sunt ... de fapt :D sigur ca-mi vine a crede, doar traiesc in Romania .. unde inca sunt "oameni" care gindesc ca a fi barbat insemna sa fii in stare sa dai cu pumnul. Sau cu capul. Numai ca se inseala. Nu trebuie neaparat sa fii barbat ca sa faci asta.

    Si imi pare bine ca au mai remarcat si altii cum s-a ajuns la golurile francezilor ... in meciul cu spania, lovitura libera in urma unei faze in care Thiery s-a aruncat in spatele unui spaniol ... aoleeeu si ce s-a mai accidentat, exact ca si in finala minutul 1. are o predispozitie la a se accidenta izbindu-se in altii colosala.

    si eu cred la fel, mie tot meciul mi s-a parut ca Zidane era pe punctul de a claca psihic.

    si per ansamblu, este prea de tot atitudinea de razboi la care s-a ajuns in jurul terenului de fotbal.
    nu-mi vine a crede ce citesc, cum ca presedintele algerian l-ar fi felicitat pe Zidane pentru gestul sau de "onoare".

    Sper ca dupa ceva calmante si poate detasindu-se de cei care-i gasesc scuze, Zidane va lamuri pe toata lumea ca si el considera ca a facut un gest reprobabil. Un gest pentru care se da cartonashul roshu. Ce altceva mai este de zis?
  • 0 (0 voturi)    
    100% barbat????? (Marţi, 11 iulie 2006, 21:38)

    cristina [anonim]

    Nu-mi vine a crede ca sunt ... de fapt :D sigur ca-mi vine a crede, doar traiesc in Romania .. unde inca sunt "oameni" care gindesc ca a fi barbat insemna sa fii in stare sa dai cu pumnul. Sau cu capul. Numai ca se inseala. Nu trebuie neaparat sa fii barbat ca sa faci asta.

    Si imi pare bine ca au mai remarcat si altii cum s-a ajuns la golurile francezilor ... in meciul cu spania, lovitura libera in urma unei faze in care Thiery s-a aruncat in spatele unui spaniol ... aoleeeu si ce s-a mai accidentat, exact ca si in finala minutul 1. are o predispozitie la a se accidenta izbindu-se in altii colosala.

    si eu cred la fel, mie tot meciul mi s-a parut ca Zidane era pe punctul de a claca psihic.

    si per ansamblu, este prea de tot atitudinea de razboi la care s-a ajuns in jurul terenului de fotbal.
    nu-mi vine a crede ce citesc, cum ca presedintele algerian l-ar fi felicitat pe Zidane pentru gestul sau de "onoare".

    Sper ca dupa ceva calmante si poate detasindu-se de cei care-i gasesc scuze, Zidane va lamuri pe toata lumea ca si el considera ca a facut un gest reprobabil. Un gest pentru care se da cartonashul roshu. Ce altceva mai este de zis?
  • 0 (0 voturi)    
    100% barbat????? (Marţi, 11 iulie 2006, 21:39)

    cristina [anonim]

    Nu-mi vine a crede ca sunt ... de fapt :D sigur ca-mi vine a crede, doar traiesc in Romania .. unde inca sunt "oameni" care gindesc ca a fi barbat insemna sa fii in stare sa dai cu pumnul. Sau cu capul. Numai ca se inseala. Nu trebuie neaparat sa fii barbat ca sa faci asta.

    Si imi pare bine ca au mai remarcat si altii cum s-a ajuns la golurile francezilor ... in meciul cu spania, lovitura libera in urma unei faze in care Thiery s-a aruncat in spatele unui spaniol ... aoleeeu si ce s-a mai accidentat, exact ca si in finala minutul 1. are o predispozitie la a se accidenta izbindu-se in altii colosala.

    si eu cred la fel, mie tot meciul mi s-a parut ca Zidane era pe punctul de a claca psihic.

    si per ansamblu, este prea de tot atitudinea de razboi la care s-a ajuns in jurul terenului de fotbal.
    nu-mi vine a crede ce citesc, cum ca presedintele algerian l-ar fi felicitat pe Zidane pentru gestul sau de "onoare".

    Sper ca dupa ceva calmante si poate detasindu-se de cei care-i gasesc scuze, Zidane va lamuri pe toata lumea ca si el considera ca a facut un gest reprobabil. Un gest pentru care se da cartonashul roshu. Ce altceva mai este de zis?
  • 0 (0 voturi)    
    100% barbat????? (Marţi, 11 iulie 2006, 21:40)

    cristina [anonim]

    Nu-mi vine a crede ca sunt ... de fapt :D sigur ca-mi vine a crede, doar traiesc in Romania .. unde inca sunt "oameni" care gindesc ca a fi barbat insemna sa fii in stare sa dai cu pumnul. Sau cu capul. Numai ca se inseala. Nu trebuie neaparat sa fii barbat ca sa faci asta.

    Si imi pare bine ca au mai remarcat si altii cum s-a ajuns la golurile francezilor ... in meciul cu spania, lovitura libera in urma unei faze in care Thiery s-a aruncat in spatele unui spaniol ... aoleeeu si ce s-a mai accidentat, exact ca si in finala minutul 1. are o predispozitie la a se accidenta izbindu-se in altii colosala.

    si eu cred la fel, mie tot meciul mi s-a parut ca Zidane era pe punctul de a claca psihic.

    si per ansamblu, este prea de tot atitudinea de razboi la care s-a ajuns in jurul terenului de fotbal.
    nu-mi vine a crede ce citesc, cum ca presedintele algerian l-ar fi felicitat pe Zidane pentru gestul sau de "onoare".

    Sper ca dupa ceva calmante si poate detasindu-se de cei care-i gasesc scuze, Zidane va lamuri pe toata lumea ca si el considera ca a facut un gest reprobabil. Un gest pentru care se da cartonashul roshu. Ce altceva mai este de zis?
  • 0 (0 voturi)    
    Zidane un neprofesionist platit ca un pro! (Miercuri, 12 iulie 2006, 0:02)

    Joe Eskimo [anonim]

    Chestiunea, dupa mine, e simpla! Zidan ia milioane de euro ca sa fie un PROFESIONIST iar ceea ce a facut el in finala a fost un gest de jucator de maidan care e paznic de noapte la CAP-ul din sat ca slujba de zi! :) Un jucator cu clasa, la toate injuraturile, cele mai ale naibii, cele mai dure, cele mai grele, intr-un asemenea moment cum e FINALA CM, ar fi mers la adversar, i-ar fi intins mana, ar fi zambit ca un domn si ar fi trecut mai departe. E greu, sunt de acord si EU nu as fi putut face asta. Dar Zidane e PLATIT sa joace fotbal si a fi profesionist pe teren inseamna inclusiv asta. Daca fiecare dintre noi la LOCUL DE MUNCA am fi reactionat ca el in teren, am fi fost concediati imediat, fara drept de apel. Cana fotbalisti sunt impuscati (vezi columbia acum 8 ani) si noi vrem sa promovam fair play, asta nu e reactie de facut nici in cel mai de jos amical, darmite in ditamai finala de CM! Si nici un caz NU in meciul tau de retragere. Au fost prea multe mize importante ca sa isi permita sa reactioneze asa... si totusi a reactionat... ca un neprofesionist platit cu milioane de euro degeaba!
  • 0 (0 voturi)    
    Marele Zidane (Miercuri, 12 iulie 2006, 5:44)

    Omul de pe strada [anonim]

    Dupa gestul nesportiv (a se citi "de maidan") pe care l-a facut, "Marele Zidane" nici nu a avut bunul simt sa isi ceara scuze. Si-a gasit refugiul intr-un motiv care bineinteles trebuia sa fie rasist si antimusulman, dovedind ca nu are nici cel mai mic regret fata de ceea ce a facut. Din fericire pt fotbal, este ultimul meci al acestui sportiv talentat, dar lipsit de sportivitate. Fiecare pasare pe limba ei piere.
    Cel putin si-a gasit un sustinator: presedintele Algeriei.
  • 0 (0 voturi)    
    Controversa (Miercuri, 12 iulie 2006, 8:40)

    Dan [anonim]

    Cu totii stim valoarea lui Zidane. Imaginati-va minutul 110 din finala cupei mondiale... un pusti insulta un om de 30 si ceva de ani....
    Dar acest Materazzi cine este? Va propun sa vedeti accesand adresa www.youtube.com si search "Materazzi". Apoi veti intelege atitudinea.

    A fost gresit din partea lui Zidane sa nu se controleze, dar nu cred ca trebuie sterse toate meritele sale pentru un singur incident.

    Apropo... bine ne-ar prinde si noua un Zidane in echipa nationala, sau macar un Materazzi.
  • 0 (0 voturi)    
    Kabyl (pentru acesti prea multi georgei) (Miercuri, 12 iulie 2006, 8:40)

    salaz [anonim]

    antescriptum: Winna, te rog sa imi scrii la cosminc85@yahoo.com, chiar un mesaj gol, am o multime de intrebari, mi se pare deosebit de apropiat neamul vostru cu al meu si vreau sa ma lamuresc

    Este de neconceput sa scrii ca nu esti de acord cu gestul lui Zidane, George, apoi sa emiti catalogari de cea mai joasa speta, ipocrizia la romani, ce mai, in toate formele ei, la tine, aici, perversa.
    Despre magistralul kabyl se va vorbi, intotdeauna, si alaturand ultima isprava atat de dezbatuta aici, de parca in asta ar sta calitatea sau valoarea unui om/sportiv, intr-un gest pe care poate nici macar el nu-l poate explica; cineva spunea ca e nebun, un nebun care a luat 12 cartonase rosii. Pele, e adevarat, nu prea a dat cu pumnul, ca la vremea aia il mierleau coechipierii si adversarii pe teren, dar intrebati-i pe fundasii romani din meciul cu Brazilia cate coate si flegme au luat de la panarama comerciala care este Pele azi.
  • 0 (0 voturi)    
    Capul "divin" (Miercuri, 12 iulie 2006, 9:19)

    ZZ [anonim]

    dupa CM au ramas cu 2 lucruri: cel mai bun jucator -zidane -si "vedeta" mondialului -materazzi-, care a fost scos din anonimat datorita capului primit de la ZZ. de acum inainte cand vom auzi numele materazzi ne vom gandi ca este " ala care a provocat eliminarea lui zizou". cu atat va ramane.
    nu sunt de acord cu gestul lui zidane si nici cu faptul ca italia a castigat CM. a fost nemeritat
  • 0 (0 voturi)    
    fac ce vor muschii mei (Miercuri, 12 iulie 2006, 9:55)

    zidan [anonim]

    HAI BAAA!!! GATA CU VORBA! CIOCUL MIC PT TOTI!
    SUNT ZIDAN SI FAC CE VREAU EU.
    VREI UN CAP IN PIEPT?
  • 0 (0 voturi)    
    nu e condamnabil (Miercuri, 12 iulie 2006, 10:56)

    alex [anonim]

    cand imi amintesc de campionatul mondial din 86 imi amintesc de faptul ca argentina a castigat, nu imi mai amintesc si de modul in care a facut-o. isi amintesc englezii, acesti perdanti erterni, pentru a-si justifica esecul...

    trebuie sa recunoastem ca intr-o societate din ce in ce mai pragmatica, in care rezultatul, si nimic altceva in afara de el nu conteaza, provocarile "mizerabile" ale italienilor nu sunt nici pe de parte condamnabile... la fel cum nici gestul lui zidane nu trebuie condamnat, decat cel mult de catre francezi (incluzand aici toate minoritatile conlocuitoare), pe care in opinia mea i-a vaduvit de castigarea unui titlu mondial.

    cum putem fi atat de naivi sa cerem fair play in sport, intr-o lume in care sportul a devenit business, iar in prezent business-ul este prin excelenta o lupa fara scrupule?

    si in plus la ce v-ati fi asteptat din partea unor oameni nascuti in tara lui machiavelli? la naivitate, sportivitate si fair play intr-un mediu in care chestiile astea doar se declara dar nu se si aplica? tocami de la italieni? poate acum 35-40 de ani, in perioada romantica a fotbalului...

    tocmai pentru ca italieni au lasat deoparte visele si au facut orice pentru atingerea rezultatului, consier ca italia a castigat meritat acest mondial
  • 0 (0 voturi)    
    Zizou mon amour (Miercuri, 12 iulie 2006, 11:27)

    cristian [anonim]

    Lovituri in gura, coate in gura, calcaturi pe oute. Toate sunt la moda in fotbalul actual. De ce n-ar fi si reactia mai mult justificata de a-i da unuia un cap in gura care o face pe mata prostituata si pe tine terorist ? Bine, daca era un roman acolo, probabil se retragea cu coada intre picioare si eventual comenta dupa meci, ca de aia a ratat el, ca ala l-a tinut de mana si l-a ciupit de sfarc. Bravo lui Zidane ca a avut taria sa isi apere onoarea lui si a familiei lui.
    Cat despre italieni, se vede odata in plus ce caracter de scursuri de canal au. Prin asta se caracterizeaza peste tot, de aia ii stie toata lumea. Ce fel de javre sunt. Din punctul asta de vedere, Italia e o tara de golani si hoti, care se zbate ciclic in mocirla: acum 26ani truca meciurile AC Milan, acuma Juve + AC Milan. Asta e maretia fotbalului italian, unde jucatorii sunt bookmakeri. Intr-adevar mie scarba sa vad un meci de fotbal intre doua echipe italiene. Caci nu ai ce vedea decat simulari si lovituri sub centura. Italia, du-te-n pizda matii!
  • 0 (0 voturi)    
    nu comentez, dar..... (Miercuri, 12 iulie 2006, 11:38)

    vio [anonim]

    Daca ati urmarit mai atent altercatia respectiva, Zidane a cedat primul, el deja se indeparta pregatit sa revina in joc , cand Materazzi a continuat sa-l insulte din spate. Abia atunci s-a intors si el si a dat cu capul.Cine credeti ca a gresit mai mult ? Cati dintre voi ar fi tolerat sa fie jignit in continuare, cand el incheiase deja? Hai fiti sinceri si voi si nu mai blamati atat ! Gestul a fost cam dur dar eu il inteleg. Italienii sunt capabili in realitate de mai multe josnicii decat credeti voi... ca isi atinga scopurile.

    Roman, vorbind general ai mare dreptate, dar eu il scuz pe Zidane.

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri