Veniturile companiei Pepsi au avansat cu 14% in al doilea trimestru din 2006, motorul acestei cresteri fiind popularitatea tot mai mare a produselor Gatorade si Lipton Ice tea. De asemenea compania si-a revizuit in sens pozitiv si previziunile pentru intregul an 2006, de la 2.93 dolari pe actiune la 2.95, informeaza Bloomeberg.

Profitul companiei in trimetrul doi a fost de 1.36 miliarde de dolari, altfel spus 80 de centi pe actiune. Vanzarile totale ale grupului au fost de asemenea majorate cu 12% la 8.6 miliarde de dolari.

In ciuda regresului vanzarilor de bauturi acidulate, rezultatele au fost compensate prin cresterea cererii pentru pentru Lipton ice-tea si Gatorade dar si cererii de snacks-uri de pe pietele din Turcia si Rusia, unde avansul a fost de 8%.

Divizia din America a Pepsi a inregistrat o crestere de 8% a volumelor in special datorita avansului de 23% inregistrat de vanzarile bauturilor necarbonate.

Principalele piete pe care Pepsi a inregistrat cresteri semnificative au fost China, Rusia si Argentina.