Apel pentru unitatea PNL

Trei liberali pun conditii actualei conduceri a partidului

de     HotNews.ro
Luni, 17 iulie 2006, 0:00

Fostii lideri au criticat conducerea PNL

Liberalii Mona Musca, Teodor Stolojan si Valeriu Stoica au lansat, luni, un apel la unitatea si relansarea partidului. Ei au organizat o conferinta de presa, in care si-au exprimat nemultumirea fata de actuala conducere a PNL care a facut "adevarate manevre bolsevice de dezinformare".

Cei trei au facut un apel la toti membrii partidului de a pune la punct o platforma care sa cuprinda adevarate valori liberale.

Totodata, s-a cerut conducerii PNL sa ia o serie de masuri astfel incat sa fie restabilita unitatea si democratia interna a partidului, dar si relansarea acestei formatiuni politice, pentru evitarea unei crize majore.

O mentiune speciala in cadrul acestui apel este reapropierea de PD si consolidarea parteneriatului in cadrul aliantei DA.

Totodata, Mona Musca, Teodor Stolojan si Valeriu Stoica au aratat ca nu sunt interesati de ocuparea unei functii de conducere in partid. Cei trei liberali au cerut conducerii PNL sa ofere un raspuns concret, pana in prima saptamana a lunii septembrie, la cererile pe care le-au formulat privind reformarea partidului.



















62 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    era si timpul (Luni, 17 iulie 2006, 13:57)

    danutz [anonim]

    era si timpul
  • 0 (0 voturi)    
    da (Luni, 17 iulie 2006, 15:03)

    cristache [anonim]

    era timpul.
    Doar ca de multa vreme tot era timpul.
  • 0 (0 voturi)    
    pnl (Luni, 17 iulie 2006, 15:55)

    huza [anonim]

    bine ca incercati sa restabiliti situatia politica, si credibilitatea P.N.L -ului
  • 0 (0 voturi)    
    Ei sunt ... (Luni, 17 iulie 2006, 16:17)

    Catalin [anonim]

    ... cei trei sunt cu care PNL a cashtigat alegerile, alaturi de PD.

    Actuala conducere a partidului nu are nimic de'aface cu ceea ce s-a votat in 2004. Doar nishte venetici, politicieni de conjunctura.

    Bravo lor, celor 3.
  • 0 (0 voturi)    
    pai ce zic organele interne ale partidului? (Luni, 17 iulie 2006, 16:54)

    gg [anonim]

    sa faca congres...congresul e cel care decide daca au 50+1 filiale sa fie senatori sa ia ei partidul...problema e ca nu au...asa ca...mult zgomot pt. nimik. Nu sunt de acord cu sintagma...hai sa punem ordine, da pentru asta, hai sa incalcam putin regulile...numai noi ca suntem de partea buna a baricadei...daca vor schimbare sa faca presiune si sa puna filialele impotriva lui tariceanu...asa cum macovei daca vrea sa fie legea la putere sa lase CSM independent...si sa-l schimbe la termen...sau cum s-or schimba aia legal...nu sa forteze legea...pentru ca nu-i plac ei fetele alora...nici mie nu-mi plac...dar regulile jocului trebuie respectate...chiar si pt piciorus care l-a omorat pe procurorul ala tanar...
  • 0 (0 voturi)    
    Ipocrizie si manipulare (Luni, 17 iulie 2006, 21:19)

    gheorghe [anonim]

    De ce vor cei trei o platforma cu "adevaratele valori liberale", daca ei militeaza pentru o fuziune prin absortie in PD-ul popular.
    Daca sunt liberali sa renunte fuziunea si eliminarea PNL de pe scena politica, daca sunt populari sa renunte la PNL si sa se inscrie in PD.
  • 0 (0 voturi)    
    Sa plece imediat de acolo (Luni, 17 iulie 2006, 21:48)

    Cornel Chirila [anonim]

    Sa plece imediat de acolo. Sa stim ce votam. Sa stim pe cine alegem. M-am saturat de politica duplicitara, de sensuri duble, de complicitate. Vreau adevar consensual. PNL este duplicitar. Eu nu votez PNL. Nu vreau Tariceanu compromis si duplicitar. M-am saturat de taricenisme. Vreau o linie de politica decenta si sigura in care sa ma recunosc. La dracu cu liberalii astia. Nu ma reprezinta. Eu sint liberal dar PNL nu ma reprezinta.
  • 0 (0 voturi)    
    pentru gg (Luni, 17 iulie 2006, 21:54)

    Cornel Chirila [anonim]

    just a moment! Legile sint facute de oameni. Legile jocului sint facute tot de oameni. Ele sint perfectibile. Pot fi schimbate. Noi putem sa le schimbam. Nu trebuie sa respectam reguli de joc cu care nu sintem de acord. De ce sa respectam un PNL care nu este liberal? De ce sa credem ca liberalismul este in PNL? Poate este in alta aprtae? La PSD de exemplu.
  • 0 (0 voturi)    
    cine e edotorul site-ului? (Luni, 17 iulie 2006, 21:56)

    Cornel Chirila [anonim]

    Asta inseamna ca cineva decide daca parerea mea conteaza sau nu? Adica liberatea mea de expresie?
  • 0 (0 voturi)    
    Stolojan (Marţi, 18 iulie 2006, 1:35)

    Adrian [anonim]

    Asta-i lucratura lui Basescu prin scula de la Cotroceni - Stolojan.
    Toata lucatura pe Tariceanu si subminarea PNL-ului din interior are un singur scop - slabirea PNL-ului si absorbtia lui de catre PD in scopul crearii partidului prezidential mult-visat.
    Stolojan este liberal tot atat cat Vacaroiu cu care are, de altfel, multe lucruri in comun (vezi confiscarea valutei).
    Stoica este un complexat care nu-si gaseste locul si incearca sa revina in frunte tragand sfori.
    Musca minte cu nerusinare exploatand faptul ca fiind femeie este menajata, nu i se aplica tratamentul meritat.
    Uitati-va ce fidel au luat sitagma lui Basescu „grupuri de interese” pentru a-l ataca pe Tariceanu, puteau sa gaseasca macar alta formulare.
    Basescu si Serviciile lucreaza!
  • 0 (0 voturi)    
    Prea multa Taurina strica! (Marţi, 18 iulie 2006, 8:57)

    gheorghe gentea [anonim]

    Ajunsi cu toti la o varsta fiziologica inaintata, cei trei politicieni simt nevoia sa se refuleze impotriva celora care i-au trecut pe linie moarta in cadrul unui congres statutar. Mona Musca, in afara de faptul ca da bine la presa, beneficiind de o autoadministrare eficienta a imagini de om politic antisistem, este o nuca gaunoasa care nu ofera nimic.Nu reprezinta o alternativa viabila!
    Valeriu Stoica, omul tuturor combinatiilor posibile dar nefericite, se viseaza in rolul de strateg al liniei politice a PNL-ului. Este departe de aceasta calitate, care necesita si altceva decat un stomac de fier!
    In sfarsit, Theodor Stolojan, nu se poate erija in lider al PNL-ului din cauza tinichelelor care-i atarna de coada. (RAFO, aport valutar special, confiscarea valutei, renuntarea la cursa prezidentiala din motive obscure, oare santaj?! etc.) Iar continua gudurare in fata sasiului presedinte nu face decat sa creasca gradul de nemultumire in PNL, vizavi de persoana lui.
    In concluzie, un sfat pt. doamna si domnii in cauza: mai putina taurina, la varsta d-voastra dauneaza grav!
  • 0 (0 voturi)    
    Liberalismul in deriva (Marţi, 18 iulie 2006, 9:27)

    Mariana [anonim]

    Sunt oameni in partidul liberal care au dat notorietate acestui partid si i-au adus voturi prin atitudine, corectitudine si prin credinta lor in ideea de liberalism.
    Daca acestia spun ca ,,ceva'' se intampla in interiorul partidului , daca in sondaje PNL sta tot mai rau , membrii PNL ar trebui sa se intrebe: ,, Liberalismul incotro?" si ,,Cine este vinovat?''
    Este usor sa fi presedinte de partid si sa bagi pumnul in gura celor care te critica atunci cand gresesti.....
    Tariceanu chiar nu are nimic sa-si reproseze?!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    comanda dela COTROCENI (Marţi, 18 iulie 2006, 9:49)

    mariana [anonim]

    Oare cei trei dizidenti se gandesc la cetateni sau numai la interesele lui BASESCU.Atentie liberali !!!! Basescu rade tot ce este de alta parere.Este un dictator nascut,confunda Romania cu vasul pe care il comanda.Atentie noi nu suntem mateloti suntem oameni normali care dorim altceva in tara aceasta.Repet Basescu a fost la guvernare din 1990 cu toate partidele si in toate guvernele;el a inceput intotdeuna conflictele(in PD,in CDR si acum in DA).Are o singura deviza -cine nu este cu mine este impotriva mea.Nu credeti ca ar trebui sa ne ocupam de lucruri mai importante.
  • 0 (0 voturi)    
    Mona Musca (Marţi, 18 iulie 2006, 14:24)

    Barbu [anonim]

    Daca doamna respectiva este atat de verticala precum pretinde de ce nu-si da demisia din PNL avand divergente cu presedintele PNL - Tariceanu asa cum si-a data demisia din guvern din cauza divergentelor cu primul ministru Tariceanu. Poate este vorba de posibilitatea de a pierde statutul de europarlamentar de care tine cu dintii odata ce performanta sa la Bruxelles este mediocra?
  • 0 (0 voturi)    
    vai (Marţi, 18 iulie 2006, 14:27)

    ddd [anonim]

    se baga ca MUSCA-n lapte ca sa vada lumea ce ingrijorati sunt de mersul natiunii. Niste politicieni prafuiti, fosile vii care nu se incadreaza deloc in tabloul PNL-ului. Mai bine s-ar interesa cand sunt alegeri in PSD, ca sa se inscrie la timp si sa candideze pentru postul lui Geoana.

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică