In perioada 1 aprilie-30 iunie 2006, numarul clientilor Vodafone Romania a crescut cu peste 351.000 de persoane, ajungand la peste 6,73 milioane clienti, potrivit rezultatelor financiare date publicitatii luni de catre grupul Vodafone.

Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, in primul trimestru al acestui an, incheiat la sfarsitul lunii iunie, veniturile din servicii ale Vodafone Romania au crescut cu 32%.

In trimestrul incheiat la data de 30 iunie 2006, numarul de clienti Vodafone Romania a ajuns la 6.735.094 de persoane, compania castigand in perioada mentionata 351.248 de clienti. In perioada 1 aprilie-30 iunie 2006, veniturile din servicii au crescut cu 32% iar veniturile din serviciile de date au crescut cu 71%, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

“Suntem foarte multumiti de performantele realizate in ultimul trimestru. Cresterea semnificativa a numarului de clienti si a veniturilor din servicii arata ca romanii au apreciat atat brandul Vodafone, cat si ofertele noastre de ultima ora”, a declarat Liliana Solomon, Chief Executive Officer Vodafone Romania.

Potrivit rezultatelor financiare ale companiei, in trimestrul mentionat, venitul mediu pe utilizator (ARPU) a atins valoarea de 15,2 dolari, fata de 14,7 dolari in aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta corespunde unei cresteri a ARPU de 3,1%, de la an la an.

La sfarsitul lunii iunie a anului in curs, numarul clientilor 3G in reteaua Vodafone Romania a fost de 171.237. Clientii serviciilor pe baza de abonament reprezentau 34% din baza totala de clienti a Vodafone Romania, iar cei ai serviciilor preplatite, 66%.

Grupul Vodafone are divizii in 27 de tari si retele partenere in alte 33 de tari. In perioada mentionata numarul clientilor grupului a ajuns la peste 186,8 milioane clienti in intreaga lume. Principalul concurent al Vodafone pe piata de telecomunicatii din Romania, operatorul Orange avea la sfarsitul primului trimestru al acestui an 7,1 milioane de clienti.

Saptamana trecuta, un operator de telefonie fixa, Netmaster Communications a depus o plangere la Consiliul Concurentei in care acuza in special Orange si Vodafone de practici anticoncurentiale respectiv de faptul ca refuza companiei dreptul legal de revanzare a serviciilor de interconectare.