Hallmark Channel isi deschide spatiul de publicitate pentru clientii din Romania. Incepind cu 1 septembrie 2006, ARBOmedia va reprezenta in calitate de regie de publicitate canalul de filme si seriale Hallmark si, totodata, va functiona ca birou de marketing al acestuia pentru piata locala.

ARBOmedia a fost aleasa ca regie de vanzari in urma unei licitatii organizate pe piata de publicitate din Romania de Sparrowhawk International Channels Limited, proprietar al versiunilor non-US ale canalului Hallmark. Incepand cu data de 1 iulie 2006, datele de audienta ale canalului Hallmark sunt raportate in cercetarea realizata de TNS-AGB International.

Conform acestor date, in perioada 1-26 iulie 2006, pe targetul sau principal, compus din publicul feminin din mediul urban, cu varsta intre 25 si 55 ani, Hallmark a fost postul cu cea mai mare audienta dintre toate canalele internationale prezente in Romania.

In aceasi perioada, Hallmark a inregistrat si cea mai mare audienta dintre canalele de filme, atat pe intregul interval al zilei, cat si in prime time.

„Succesul ARBOmedia in licitatia pentru Hallmark se datoreaza abordarii strategice propuse, capacitatii de intelegere a pietei autohtone, precum si adaptarii la cerintele pietei pentru solutii media integrate.

Prin reprezentarea Hallmark Channel atat in vanzarile de publicitate, cat si in conceperea si implementarea strategiilor de marketing, vom putea sa corelam mult mai bine doua domenii complementare fundamentale care asigura succesul unei statii.

Ceea ce ne propunem noi reprezinta o deschidere de drum pe piata canalelor tematice internationale: concentrarea serviciilor locale la un singur furnizor", a spus Serban Ciusca - Managing Director ARBOmedia

Directorul comercial al canalului Hallmark, Colin McLeod, a adaugat: „Decizia noastra de a lansa vanzarile de publicitate a venit ca urmare a introducerii feed-ului romanesc pe Hallmark Channel.

Pe langa publicitate, vom asigura un grad mai ridicat de personalizare locala, incluzand difuzarea materialelor de tip promo in limba romana, precum si o grila imbunatatita pentru publicul romanesc. Am investit mult in grila de toamna-iarna si, cu sprijinul ARBOmedia in activitatile de marketing, ne asteptam la noi cresteri ale audientelor in aceasta perioada.”