Ancheta Academiei Catavencu

Ce grup de interese dubioase zboara pe sub fustele Aviatiei Civile

de     Academia Catavencu
Marţi, 22 august 2006, 0:00



Pe la conducerea aviatiei civile s-au perindat din cele mai vechi timpuri o serie de combinagii lipsiti de scrupule, care amesteca apucaturi de politruci cu deprinderi de securisti, pe care n-a reusit sa-i mature nimeni, indiferent de cine s-a perindat pe la guvernare. Si-au asigurat longevitatea preluand de la cameleon metoda acestuia de a-si schimba culoarea, ori de cate ori a fost cazul.

Acest grup de interese este subordonat in momentul de fata sefului cancelariei prim-ministrului, Aleodor Francu.

Zis si Cameleonul strategic, Francu are la cheremul sau toata aviatia civila. A fost secretar de stat, cat si director general al aviatiei civile din Ministerul Transporturilor pe vremea lui Mitrea, in conditiile in care era membru PNL. A calatorit temporar si in barca PSD-ului, unde, cu ajutorul lui Dan Iosif, a fost numit consilier la Romatsa de catre Mitrea.

Dupa alegeri, a revenit la PNL, unde il leaga o stransa prietenie cu prim-ministrul. De Tariceanu, zis Motocicleanu, il mai leaga si un teren din satul Ciofliceni din Snagov, unde sunt vecini. Francu a primit pamant acolo pe baza unui certificat de revolutionar. Gurile neplombate zic ca din acel pamant i-ar fi dat si lu’ Motocicleanu, si mai mult, ca i-ar fi construit si casa.

Francu e la baza inginer energetician si a intrat in aviatie, ocupandu-se initial de infrastructura de pe Aeroportul Otopeni.

Recapitulare: Cameleonul strategic a avut o ascensiune fulminanta: a intrat in Ministerul Transporturilor ca secretar de stat, dupa care s-a bagat inginer expert la Romatsa, de unde a sarit fix in fotoliul de sef al cancelariei lui Motocicleanu. De cand a ajuns cancelar, nevasta-sa, Adriana Francu, care lucra din 2000 la Romatsa ca inginer expert, a fost numita director economic.

Francu are un cuvant de spus si prin vami, mai ales in ceea ce priveste unele numiri in functii babane. Sunt bine cunoscute si relatiile sale cu Dinu Vama, pe care l-a ajutat sa-si ia prinosul de prin toate obiectivele, imediat dupa alegeri. Anul trecut, sotii Aleodor si Adriana Francu au castigat impreuna, conform declaratiei de avere, 3 miliarde de lei.

Luat la intrebari de catre presa, vizavi de natura acestor venituri, a refuzat sa dea orice explicatii, invocand o asa-zisa clauza de confidentialitate. Probabil ca nu voia sa fure nimeni meserie de la el. Anul acesta, si-a pitit declaratia de avere de pe site-ul cancelariei, ca sa n-o vada nici naiba. Toti membrii cancelariei au declaratiile publicate pe site-ul guvernului, numai el, ba.

Ceea ce ni se pare surprinzator este ca veniturile celor doi s-au cam injumatatit anul asta, in conditiile in care preopinentii nostri au inaintat in functii.

Unul din ciracii buni ai cancelarului este Gabriel Tara. Inca de pe vremea CDR-ului, Francu l-a ajutat pe Tara sa ajunga director general la Otopeni, unde imbatraneste de cativa ani pe bani buni. Cand a ajuns PSD-ul la putere, a avut ocazia sa-si manifeste recunostinta fata de stapanul sau si Tara l-a ajutat el pe Francu, ca sa nu-l rada aia.

Cand s-a schimbat calimera si a venit PNL-ul la putere, Tara a intrat iar sub aripa protectoare a prietenului sau, ajuns cancelar. Amandoi au lucrat in infrastructura si s-au prins ca se pot face bani buni din asta. Una din afacerile comune ale celor doi ciraci este modernizarea Aeroportului Otopeni.

In ‘99, cand Francu era secretar de stat, s-a dat o ordonanta privind dezvoltarea strategica a Aeroportului Otopeni. S-au facut studii si s-a delimitat suprafata pe care ar urma sa se extinda aeroportul.

Aici se pun doua probleme: unu la mana, aeroportul e dimensionat in momentul de fata pe 3,5 milioane de pasageri pe an, in conditiile in care traficul real este de maximum 2 milioane, deci n-ar fi trebuit sa se puna problema extinderii.

Oana Marinescu, purtatorul de cuvant al vorbelor lui Motocicleanu, a declarat de curand ca traficul acum e de 5 milioane, si ca pana in 2020 ar creste la 10 milioane. Fals!

Si doi la mana, de ce exact pe acea suprafata de 600 de hectare unde ar urma sa se faca extinderea si-au cumparat pamant Taherii, Tiriacii, Becalii si alti negustori, prieteni cu stim noi cine, in conditiile in care in zona aeroportului nu poti sa construiesti aproape nimic, pentru ca exista limite de inaltime? Pai, foarte simplu: au cumparat atunci ca sa vanda acum pe cat vor muschii lor.

Ca de construit n-au construit nimic. A venit si ziua de salariu. Francu a adus in discutie anul acesta dezvoltarea strategica a aeroportului si astfel s-a dat Hotarare de Guvern pentru suplimentarea bugetului Ministerului Transporturilor. Ca atare, s-a primit un buget de aproximativ 600 de milioane de euro, ca sa inceapa lucrarile si ca sa rascumpere terenurile cu pricina.

O alta capusa adusa de Francu in sistem este Dan Andrei, pana acum o luna director general al Aviatiei Civile din Ministerul Transporturilor. Dan Andrei este pensionar, iesit pe o lege speciala care nu-i permitea aceasta functie. La ce s-au gandit ei, motociclenii: nu-l numim, il delegam
Asa ca, din 2004 si pana acum, Dan Andrei a fost doar un inlocuitor provizoriu.

Va dati seama ce provizorat mare a avut? Este cunoscut in presa ca traseist politic notoriu, pe axa cronologica CDR, PD, PSD si PNL, apoi implicat in Tigareta II, demis in fine de Basescu, pe cand era director la Autoritatea Aeronautica Civila Romana (AACR), cu fiica si ginerele bagati la Romatsa ca operatori de zbor, intr-un izbitor conflict de interese.

Am aflat noi de unde i se trage lui atata bine: domnia sa a facut parte din Directia V a DSS, de securitate si garda, un fel de SPP actual. Andrei nu este o exceptie. Majoritatea oamenilor din aviatie, mai ales cei care au varsta corespunzatoare si vin din aviatia militara, au facut parte din Directia IV de contrainformatii militare.

Pe vremea lui Ceasca nu exista AACR, ci Departamentul Aviatiei Civile, iar functia de conducere era asigurata de un general din aviatia militara. Pornind de aici, dupa revolutie s-au tot extins. Mai mult ca sigur ca dosarele lor sunt inca la armata si de aceea stau ei asa de linistiti si jefuiesc in continuare.

Dan Andrei este membru fondator al companiei Cedonia Expres de la Sibiu, este inca in Consiliul de Administratie la Romatsa si la AACR, are actiuni la Carpat Air, care la randul sau are 10% din Aeroportul din Arad, unde de asemenea este in CA. La Carpat Air nu apare ca administrator la Registrul Comertului, insa a recunoscut asta in fata ministrului.

Chiar daca nu era numit el, a beneficiat de toate drepturile functiei. Cu drepturile insa vin si obligatiile. Legea nu-i permitea sa fie in toate aceste consilii de administratie, iar pentru a evita conflicte de interese existente, nu trebuia nici sa-si bage rudele pe la Romatsa.

Fii-su lu’ Dan Andrei, Petru Andrei, are o firma de brokeraj aeronautic in Baneasa, „As soon as possible“ (ASAP), care se ocupa cu zboruri VIP. Va puteti imagina ca de clienti ii facea rost taticu’. In locul lui Dan Andrei, in minister a fost delegat Bogdan Donciu, fost director la Romatsa, a carui mamica a fost sefa de cabinet a lui Nastase.

De se inghesuie lumea la Romatsa?
Pentru bistari, evident. Aici vin cele mai multe lovele din aviatie. Tot mangotul luat din taxele percepute pentru intrarea in spatiul aerian romanesc ajunge la Romatsa si la minister. Se pare ca exista chiar un protocol semnat intre PNL si PD, prin care la Romatsa sa intre numai cine vor ei. Prin ‘90 s-a dat un decret-lege, care prevedea niste sporuri greu de imaginat.

Decretul s-a mai modificat, insa in mare nu s-a schimbat mare lucru. Daca te uiti pe CV-urile celor de la Romatsa, observi ca mai toti s-au cultivat pe la Miami. Aici s-au dus ei la cursuri cu familia si si-au facut vacante de vis pe banii statului. Sa nu mai vorbim ca unii dintre ei nici nu stiau limba engleza.

Un caz similar e si la Tarom, care desi e in gaura, isi trimite oamenii sa-si ia licentele la Bangkok si tot pe banii statului. Ca sa largeasca gradina raiului, la Romatsa, unde salariul mediu e de 2.000 de euro pe luna, s-au mai inventat de curand niste posturi.

Se pare ca, dupa ce se va desfiinta cancelaria prim-ministrului, Francu se va retrage pe postul de director general la Romatsa, unde in acest moment activeaza Florentin Chivulescu.

Acum, in fruntea AACR domneste Catalin Cotrut. Racolat de PNL de la PSD, a fost numit in martie 2005, la interventia cancelarului, si dat in grija secretarului de stat Alexandros Galiatatos, presedintele PNL din Galati.

Galiatatos leaga si el o stransa prietenie cu cancelarul care, in trecut, a lucrat in spatele unei HG si si-a dat in grija bazinul Dunarii, porturile Galati si Tulcea si cele trei brate ale Dunarii pana la Marea Neagra, pana in 2001, cand a fost schimbat.

Declaratia de avere a lui Galiatatos ca secretar de stat nu difera cu nici o virgula de cea pe care a depus-o cand inca era in Consiliul Local Galati. Nevasta lu’ Cotrut, Florentina Cotrut, e si ea la Romatsa, iar sora ei e asistenta lu’ Mitrea. AACR are rolul de a inspecta si controla toate companiile aeriene civile, inclusiv Romatsa.

Cum mai poate AACR sa faca inspectii si controale la Romatsa, cand directorului general al autoritatii i s-a inlesnit angajarea sotiei, pe un salariu de aproximativ 100 de milioane de lei pe luna?

Cotrut a fost director la Blue Air, in timp ce era director si la AACR, pana cand fostul ministru Dobre s-a simtit obligat sa-l fluiere. Cotrut insa a ramas in continuare pe statul de plata de la Blue Air, zburand foarte des pe curse externe. Mai este actionar la Aeroportul Arad, in CA al AACR, este in AGA la Tarom si mai mult ca sigur ca are actiuni la Blue Air.

Directorul de zbor de la AACR si inca vreo cativa piloti se duc sa zboare pentru societatea Carpat Air, condusa de un fost pilot militar sovietic. AACR-ul nu numai ca nu verifica Carpat Air, dar pe deasupra mai primeste si ordine de aici. Adrian Preda, directorul de zbor, n-ar trebui sa se miste de la AACR, pentru ca natura atributiilor sale nu-i permite sa-si paraseasca postul.

Insa acesta, de o luna, sta numai pe la Carpat Air. Intre timp, si-a angajat si nevasta, profa la Academia Romana de Aviatie. Nici Cotrut nu prea mai sta pe la AACR, si sa nu mai vorbim ca el nu ar mai fi avut voie sa zboare, dupa ce acum cativa ani, in calitate de copilot, a cauzat un incident aviatic grav, depresurizand un avion.

Nu numai ca si-a redobandit calitatea de copilot, dar a si fost promovat la gradul de pilot comandant.

La AACR exista doua sindicate: unul care se bate cu sistemul si celalalt, Sindicatul Galben, facut ca sa-l desfiinteze pe primul. Acesta din urma este condus de Florea Geica, nasul de cununie al lu’ Cotrut. Pe la AACR s-a mai plimbat si Jenica Poenaru, dat afara in 2004.

Cat a fost la autoritate, avea si o firma de brokeraj, Atlas, prin care a sponsorizat cam cu un miliard de lei campania PSD. Tot el dadea publicitate la presa, de parca AACR-ul ar fi avut concurenta. Ce merita retinut este ca, din punctul de vedere al Eurocontrol, aviatia din Romania este deja in UE, iar controlul se face de la Bruxelles.

In 2005 am detinut presedintia Eurocontrol, insa n-am profitat in nici un fel de aceasta situatie. Daca tot circul asta explodeaza la Bruxelles, Romania ar putea pierde sute de milioane de euro pe an, deoarece Eurocontrolul ar putea decide sa nu mai dirijam nimic si sa nu mai dam licente.

In atari circumstante, Romania ar putea sa faca numai un control local, dirijand planoare, parapante sau zmee, sub controlul ciorilor mafiote care fac jocurile la AACR.

Roxana JIPA (asistata de Cornel IVANCIUC)






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


4452 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    lupta anticoruptie? (Marţi, 22 august 2006, 22:34)

    azzurro [anonim]

    inca un exemplu din care se pot vedea atributele politicianului roman.nepotism, amatorism, nesimtire fata de cetateanul de rand ... daca vrei sa dai exemplu generatiilor viitoare cum NU trebuie facut, viata politica romaneasca din 1990 pana azi este cel mai bun exemplu.
    se vede clar ca nu exista un partid politic matur in romania, in ciuda faptului ca au trecut 15 ani de la schimbare.platforma politica liberala, sau democrata, sau macar comunista sa fie , o strategie oarecare ... nimic nimic.un plan de dezvoltare economica pe termen lung, unul pe termen mediu, un sector economic favorizat, care sa ne faca respectati in lume ... nici vorba de asa ceva.
    lichelele care taceau si lingeau in timpul lui ceausescu, acum isi infig dintii pe fata in banii statului, adica ai nostri!nu exista respect, valori, profesionalism.lupta anticoruptie este diluata si folosita in scopul acumularii de capital politic, sau vendeta impotriva adversarilor.grupuri de interese, bani de-a moaca, averi urat-mirositoare asta e ce se vede in urma a 15 ani de democratie. si nu e nimeni de vina.
    atat putem, noi, poporul roman , in stare de libertate atata poate.in loc sa alegem ceva mai bun, sa ne miscam intr-o directie buna cat se poate de repede ... preferam sa o luam pe calea gresita si sa ne plangem.
    am citit undeva intr-o biblioteca pariziana o statistica privind romania in ultimii 50 de ani.se pare la venirea lui ceausescu la putere peste 60% dintre romani erau tarani (adica eram o tara agrara).deci majoritatea romanilor erau fara studii.
    prin la sfarsitul anilor '80 peste 70% dintre romani locuiau la oras.o performanta , bravo nicolae, nu conteaza cum ai facut-o,bine ca ai reusit sa inversezi balanta.
    coruptia nu s-a inventat in romania, nici nepotismul, nici hotia, nici perfidia sau perversiunea. au existat dintotdeauna.
    oamenii aleg ce vor sa fie in functie de pregatirea pe care o au si influentati de societate. fiecare din noi alegem valorile care consideram ca ne reprezinta
  • 0 (0 voturi)    
    ceva de azzurro asta (Miercuri, 23 august 2006, 1:40)

    petre [anonim]

    mai aveai putin si-i depaseai pe roxana si cornel.m-am referit la marimea textului nicidecum la continut pe care luat de prin ziare.
  • 0 (0 voturi)    
    Mafia din Min.Transporturilor (Miercuri, 23 august 2006, 17:42)

    Ionut [anonim]

    Felicitari pentru articol !adevaruri spuse pe sleau! .sunt un specialist de aviatie recunoscut si autorizat de multe companii Europene care a ales sa plece de la compania Tarom scarbit de mafia si nepotismele ce-si gasesc locul acolo.Si ca mine multi alti tehnicieni si ingineri.Aviatia Romana va avea o problema in anii ce vin.Scoli tehnice nu mai exista si dupa ultima generatie de specialisti nu mai vine nimeni!!.
  • 0 (0 voturi)    
    Mai informati-va!! (Joi, 24 august 2006, 9:12)

    Motanu [anonim]

    Mai fratilor, inainte sa puneti mana pe plaivaz si sa scrieti mai documentati-va si nu mai debitati neadevaruri, cum ar fi:
    "Adriana Francu - director economic la ROMATSA",
    "In 2005 am detinut presedintia Eurocontrol",
    "Aleodor Francu numit consilier la Romatsa de catre Mitrea",
    "la Romatsa, unde salariul mediu e de 2.000 de euro pe luna",
    Nenea Liviu Mihaiu, poate o mustruluiti putin pe angajata Roxana Jipa ca va face gazeta de ras cu prostii de genul celor de mai sus.
    Un om din sistem
  • 0 (0 voturi)    
    Un articol care nu spune nimic (Joi, 24 august 2006, 12:52)

    Adi [anonim]

    Citind articolul am putea spune altfel: "Ce grup de interese dubioase zboara pe sub fustele Academiei Catavencu si Roxanei JIPA (asistata de Cornel IVANCIUC)". Coruptia se pare ca nu este in aviatie ci in presa. Cum au putut semnatarii articolului sa ajunga ziaristi ca din articol nu reiese nici un talent de ziarist.
    Cei de la ROMATSA nu au facut concedii pe banii statului (intreprinderea nici macar nu este bugetara), au facut pregatirea necesara pentru a-si putea executa meseria, pregatire platita din castigurile intreprinderii (nu din banii statului). Unii dintre eu nu stiu limba engleza...... Fals! Dirijarea traficului aerian se face numai in limba engleza.
    Se pare ca autorii articolului nu au inteles bine cu se ocupa AACR, ROMATSA si cum se desfasoara pregatirea in aviatia civila in general.
    Nici ce este EUROCONTROL nu este deloc inteles de autori, dar de, dorinta de a scrie este mai mare decat cea de a sti ce scrii. Din punct de vedere al transporturilor aeriene, Romania este membra EUROCONTROL din 1996, si calitatea serviciilor de traffic din Romania este printre cele mai bune din Europa. Nici un control nu se face de la Bruxelles, acolo este doar cartierul general al EUROCONTROL. Acesta nu este organizat ca si Comisia Europeana, neavand nici o presedentie ci doar un director general. Actualmente, directorul general este, Victor Aguado-spaniol.
    Dragi autori, in articolul dumneavoastra nu ati explicat deloc despre ce circ este vorba ci ati expus doar o bizara biografie a unor personaje. Romania nu ar putea pierde nici macar un EURO pentru ca rolul si menirea EUROCONTROL nu este de a decide cum zboara traficul aerian in Romania. EUROCONTROL-ul este platit de Romania pentru unele servicii pe care acesta le face statelor membre. Concluzia mea este urmatoarea: Dragi autori, ce ar fi sa mergeti voi sa va jucati cu "zmee" pana mai invatati sa scrieti un articol, si sa nu ne mai facti pe noi sa ne pierdem timpul citind asemenea prostii.
  • 0 (0 voturi)    
    jurnalism de clasa . (Vineri, 25 august 2006, 9:26)

    electric [anonim]

    ce scoala o fi facut tanti asistata asta care scrie? cuvintele pe care le foloseste lasa de inteles ca a facut o facultate de ferentari...

    mai remarc de fapt ca articolul nu are subiect, fiind o insiruire de povesti turbate.

    a, si o intrebare, cand zice ceva despre pilot militar sovietic, madam rocsana si domnu cornel au pus vreodata mana pe mansa? nu cred.

    dragi jurnalisti, pe ce va luati banii? pe documentare si expunerea impartiala a faptelor, realitatilor si istoriilor sau pe adunarea cuvintelor de tip "bistari, lovele, mangot" si asocierea lor cu numele unor persoane?

    sunteti niste jeguri. o avea vreo legatura cu faptul ca lucrati pentru stimabilul domn vantu?
  • 0 (0 voturi)    
    Cautati si-n curtea TAROM! (Vineri, 25 august 2006, 11:04)

    Jean [anonim]

    Articolul, desi nu pe gustul tuturor, arata un crud adevar: MAFIA DIN AVIATIA ROMANA!
    De multi ani in aviatia din Romania se face doar schimb de "cadre", totul raminind insa la fel ca si inainte... Sa ne uitam cam citi directori au fosti schimbati la TAROM si cam ce hram au purtat fiecare. Toti stau cu caciula in mina in fata conducerii de la Ministerul Transporturilor si ca atare nimeni nu face nici o restructurare concreta de reabilitare a companiei. Interese de partid si bani scosi pe sudoarea si sanatatea pilotilor si stewarzilor... Poate ca cineva ar trebui sa se intereseze si de situatia din cadrul companiei TAROM. Unde sindicatele sunt ca si inexistente, iar angajatii trag la jug pe niste salarii la sub jumatate de ce se ofera la companiile civilizate din UE. In schimb la "imensa" flota de 16 avioane exista peste 2200 de angajati, mai mult de trei sferturi dintre acestia fiind personal nenavigant (hirtogari ce plimba o hirtie dintr-un birou in altul), care au doar meritul de a fi rude sau prieteni cu cine trebuie. Oare cineva din Minister isi pune problema ca media de viata unui pilot/steward se situeaza in jurul virstei de 58 de ani? Se cunosc bolile profesionale? Poate ca ar trebui totusi ceva mai mult respect fata de cei ce fac totusi ca avioanele sa zboare, dind sa manince atitor oameni! Fara ei ati ramine fara obiectul muncii si fara locul de unde sa mai furati! Dati-le oamenilor acestia minunati, care platesc tribut cu viata si sanatate pentru pasiunea lor, respectul cuvenit! Asigurati-le un loc de munca in conditii bune, recuperare si odihna si nu in ultimul rind un salariu decent! Nici nu vreau sa ma gindesc ce s-ar intimpla daca ar intra toti pilotii in greva! Doar ca sa va dea o palma sa va trezeasca la realitate...

    Un simplu pensionar
  • 0 (0 voturi)    
    Ai auzit ceva la coada la magazin dar esti departe... (Vineri, 25 august 2006, 16:09)

    baluba [anonim]

    Domnita Jipa, ai auzit tu oareshce zvonuri, smenuri, susanele dar mai pune mina de te documenteaza. Nu mai scrie articole dupa ureche pentru prostime. Unii s-ar putea sa te si creada. Nu de alta dar in acele institutii sunt si oameni corecti si cinstiti nu numai panarame cum vrei sa se creada.Parca cititorii vostrii sunt mai destepti decit ai altora, nu?
    Daca vrei sa scrii ceva atunci intreaba pe cei care stiu si nu trage cu urechea. 50% din informatiile date sunt false iar restul rupte din context.
    Omul cit traieste invata dar pina nu stii nu scrie. Nu de alta dar il faci de ris pe dl. Ivanciuc.
    Succes!
  • 0 (0 voturi)    
    presa si adevarul?! (Vineri, 25 august 2006, 17:05)

    Cony [anonim]

    Pacat ca opinia publica etse dezinformata de ziaristi care nu stiu decat sa arunce cu noroi sau sa strice imaginea unora si altora. Sprijin adevarul pana la capat si sunt un suporter al acestuia, dar prin acest articol anumiti ziaristi de la Catavencu demonstreaza inca o data ca adevarul este ultima lor prioritate. Dupa parerea mea acest articol este scris la comanda ca multe altele.Am fost fan al acestui ziar, dar nu voi mai fi pana cand nu se va schimba politica acestuia.
    Am o intrebare pentru redactia Catavencu: asta este presa???
    Spune-ti adevarul si atunci jos palaria!
    -om din aviatie-
  • 0 (0 voturi)    
    presa si adevarul?! (Vineri, 25 august 2006, 17:45)

    Cony [anonim]

    Pacat ca opinia publica etse dezinformata de ziaristi care nu stiu decat sa arunce cu noroi sau sa strice imaginea unora si altora. Sprijin adevarul pana la capat si sunt un suporter al acestuia, dar prin acest articol anumiti ziaristi de la Catavencu demonstreaza inca o data ca adevarul este ultima lor prioritate. Dupa parerea mea acest articol este scris la comanda ca multe altele.Am fost fan al acestui ziar, dar nu voi mai fi pana cand nu se va schimba politica acestuia.
    Am o intrebare pentru redactia Catavencu: asta este presa???
    Spune-ti adevarul si atunci jos palaria!
    -om din aviatie-
  • 0 (0 voturi)    
    presa si adevarul?! (Vineri, 25 august 2006, 18:03)

    Cony [anonim]

    Pacat ca opinia publica etse dezinformata de ziaristi care nu stiu decat sa arunce cu noroi sau sa strice imaginea unora si altora. Sprijin adevarul pana la capat si sunt un suporter al acestuia, dar prin acest articol anumiti ziaristi de la Catavencu demonstreaza inca o data ca adevarul este ultima lor prioritate. Dupa parerea mea acest articol este scris la comanda ca multe altele.Am fost fan al acestui ziar, dar nu voi mai fi pana cand nu se va schimba politica acestuia.
    Am o intrebare pentru redactia Catavencu: asta este presa???
    Spune-ti adevarul si atunci jos palaria!
    -om din aviatie-
  • 0 (0 voturi)    
    presa si adevarul?! (Vineri, 25 august 2006, 18:51)

    Cony [anonim]

    Pacat ca opinia publica etse dezinformata de ziaristi care nu stiu decat sa arunce cu noroi sau sa strice imaginea unora si altora. Sprijin adevarul pana la capat si sunt un suporter al acestuia, dar prin acest articol anumiti ziaristi de la Catavencu demonstreaza inca o data ca adevarul este ultima lor prioritate. Dupa parerea mea acest articol este scris la comanda ca multe altele.Am fost fan al acestui ziar, dar nu voi mai fi pana cand nu se va schimba politica acestuia.
    Am o intrebare pentru redactia Catavencu: asta este presa???
    Spune-ti adevarul si atunci jos palaria!
    -om din aviatie-
  • 0 (0 voturi)    
    sunteti praf (Vineri, 25 august 2006, 21:56)

    gigi fursec [anonim]

    CATA-Vencu sunteti praf si voi si ametita aia de Roxana Jipata si consilieru ei drogat
  • 0 (0 voturi)    
    bani? (Vineri, 25 august 2006, 22:14)

    un controlor de la ROMATSA [anonim]

    Eu sunt controlor de trafic aerian la ROMATSA si am un sfert din salariul mediu de acolo si de abia daca imi permit o chirie decenta!
  • 0 (0 voturi)    
    bataie de joc (Sâmbătă, 26 august 2006, 2:03)

    NEA PILOTUL [anonim]

    Cate ceva din cele spuse sunt adevarate (ma refer la partea in care sefii AACR zboara pentru companii private) ... restul sunt o insiruire de texte compuse cel mult la betie ... e inadmisibil sa arunci cu noroi in oameni care isi fac meseria fara nici macar un dram de dovada ...

    Cat despre pilotii sovietici sau de alt fel prefer sa ma abtin, cand don'soara Jipa ar avea macar 10% din valoarea oricarui pilot din tara asta ... nu si-ar mai permite sa vorbeasca asa (din respect de sine daca nu fata de cititori) ...
  • 0 (0 voturi)    
    subtire (Sâmbătă, 26 august 2006, 15:33)

    ciumidelu [anonim]

    fals, ne-documentat si plin de tampenii acest articol
    lasa-ne... lasa-ne
  • 0 (0 voturi)    
    pACat! (Sâmbătă, 26 august 2006, 16:28)

    AZ [anonim]

    Citesc AC inca de la primul numar si anchetele de la pagina 3 mi se pareau extraordinare. Cu ocazia acestui articol despre aviatia din Romania insa am ajuns la concluzia ca se prea poate sa fi fost de fapt, in toti acesti ani, dezinformat, manipulat, intoxicat. De ce? Pentru ca lucrez in ROMATSA si pot sa afirm ca 90 % din ce scrie in articol despre ROMATSA sint prostii, birfe si minciuni! Ma simt tradat de o revista in care am avut atita incredere. De la o vreme se pare ca cititorii vostri sint mai inteligenti si decit voi. Sper...
    AZ
  • 0 (0 voturi)    
    dupa 11 ani... (Vineri, 31 martie 2017, 13:04)

    personal aeronautic [anonim]

    "....Oana Marinescu, purtatorul de cuvant al vorbelor lui Motocicleanu, a declarat de curand ca traficul acum e de 5 milioane, si ca pana in 2020 ar creste la 10 milioane. Fals!"

    Deci, purtatoarea a nimerit-o foarte bine, iar studiile alea nu au fost facute chiar de pomana (indiferent in interesul cui)...
    In 2020 OTP cred ca va depasi lejer numarul de 15 mil. pax.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by