Ion Smeeianu, repus in functia de presedinte al ANRC, ar putea anula amanarea scaderii tarifelor de interconectare

Lovitura de teatru in scandalul tarifelor din telefonia mobila

de V. Telibasa     HotNews.ro
Marţi, 12 decembrie 2006, 0:00

Ion Smeeianu
Foto: comunic.ro

O sentinta a Inaltei Curti de Casatie si Justitie ar putea arunca in aer decizia ANRC-ului potrivit careia reducerea tarifele de interconectare urmeaza sa fie amanata cu un an. Astfel, Ion Smeeianu, fost presedinte al Autoritatii, demis in cursul anului 2005 prin ordinul lui Calin Popescu Tariceanu, va fi repus in functie, urmand sa-i ia locul actualului presedinte, Dan Georgescu.

Smeeianu a declarat pentru HotNews.ro ca are in plan reevaluarea sistemului pe baza caruia s-a amanat etapa de reducerea a tarifelor de interconectare neexcluzand varianta de a anula aceasta decizie. Decizia oficiala a ANRC a fost data marti, 12 decembrie.

"Tare mi-e teama ca voi reveni asupra deciziei daca aceasta nu este bine fundamentata. Oricum, deciziile sint nule, eu i-am transmis lui Dan Georgescu acest lucru, dar nu m-a ascultat. Eu voi reevalua deciziile din aceasta perioada", a declarat Smeeianu pentru HotNews.ro.

Smeeianu, demis ilegal de Tariceanu

In cursul anului 2005, Dan Smeeianu a fost demis din functia de presedinte al ANRC, in locul sau fiind numit Dan Georgescu.

In urma procesului pe care i l-a intentat premierului Calin Popescu Tariceanu, pe motivul demiterii abuzive, Smeeianu a avut castig de cauza la Inalta Curte de Casatie si Justitie, urmand ca in termen de 30 de zile premierul sa il repuna in functie.

Pentru punerea in aplicare a sentintei judecatoresti trebuie emise deciziile de eliberare si numire in functie, care vor fi ulterior publicate in Monitorul Oficial. Pana la indeplinirea acestor proceduri, actualul presedinte al ANRC, Dan Georgescu, ramane in functie.

Georgescu semneaza stiind ca Smeeianu e presedinte

Pe data de 12 decembrie, ANRC-ul adopta o decizie care provoaca nemultumire profunda in randul companiilor Romtelecom, Cosmote si Telemobil (operatorul ZAPP).

Decizia consfinteste amanarea cu un an a etapei prin care companiile Orange si Vodafone trebuiau sa-si reduca tarifele de interconectare, aceasta urmand sa aiba loc abia incepand cu 1 ianuarie 2008.

Potrivit avocatilor contactati de HotNews.ro, decizia adoptata de ANRC la data de 12 decembrie, prin presedintele Dan Georgescu, ulterior sentintei pronuntate de ICCJ, va putea fi foarte usor atacata in instanta.

"Hotararea Inaltei Curti de Casatie si Justitie a fost data la 30 noiembrie. Prin aceasta, Ion Smeeianu a fost repus in drepturi ca presedinte al ANRC. Orice decizie semnata de Dan Georgescu de la acea data si pana acum poate fi extrem de usor atacata in contencios administrativ", a declarat pentru HotNews.ro Florin Gheorghe, avocat in Baroul Bucuresti.

Romtelecom se pregateste de proces

Aceasta initiativa a fost deja anuntata de Romtelecom, companie care deja si-a anuntat intentia de a actiona in judecata ANRC, dupa cum au declarat reprezentantii companiei elene.

„Romtelecom va cere instantei de judecata anularea deciziilor ANRC privind amanarea reducerii tarifelor de interconectare ale Orange Romania si Vodafone Romania”, a declarat pentru HotNews.ro Catalin Dima, director executiv juridic si corporate affairs in cadrul Romtelecom.

In timp ce reprezentantii Zapp nu au comunicat o pozitie clara, oficialii Cosmote iau in calcul o operatiune similara. "Cosmote evalueaza in prezent solutia optima pentru a proteja interesele clientilor sai si pentru a asigura o concurenta corecta intre operatorii existenti", se arata intr-un comunicat al companiei.


















304 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Ce surpriza. Slava domnului ca cineva a fost destept sa se duca in instanta (Marţi, 12 decembrie 2006, 20:17)

    Tariceanu [anonim]

    Ca si cum ar fi prima demitere abuziva pe care Tariceanu o face. Cred ca are la activ multe altele.
  • 0 (0 voturi)    
    Doamne ajuta (Marţi, 12 decembrie 2006, 21:06)

    Razvan [anonim]

    Se intampla si lucruri bune in Romania. Porcii si hotii de la ANRC trebuie sa dea socoteala pentru ca au amanat aducerea tarifelor de interconectare la un nivel normal.

    Hotie in masa in Romania din partea Vodafone si Orange. Cele mai profitabile companii din Romania pentru ca avem cele mai mari tarife din Europa la mobil.

    S-ar zice ca in Romania mobilul s-a inventat de cateva luni. Este un LUX folositea mobilului. Si spun asta din pozitia unui om care a lucrat mult in afara, un om obisnuit cu preturi europene.

    La telefonia mobila imi doresc preturi Europene nu Romanesti !
  • 0 (0 voturi)    
    in sfarsit (Marţi, 12 decembrie 2006, 22:02)

    popa [anonim]

    Sa speram ca in sfarsit incepe asezarea normala a treburilor. Poate vor mai avea curajul si altii care au fost destituiti pe criterii politice sa faca acelas lucru si poate vom avea oameni competenti in posturile de conducere nu jigodi politice incompetente si bune la toate. A se vedea Vozganian care face eforturi sa ne demonstreze ca este multilateral dezvoltat. Si nici macar nu este sigurul. Il urmeaza indeaproape si atanasiu care este si mai multilateral. Ce mai guvern de rahat. Curaj celor care stiu meserie si nu se lasa calcati in picioare.
  • 0 (0 voturi)    
    Exista concurenta eficienta de la Cosmonte (Marţi, 12 decembrie 2006, 23:26)

    misul [anonim]

    F adevarat ca cei de la Vodafone si Orange sint hoti si au profitat la intelegere de romani!si mai sint si aroganti....Dar vedeti ca a aparut Cosmote care are cele mai mici tarife; mi-am facut un abonament cu 30 minute incluse in orice retea, 500 minute in reteaua cosmote si 500 sms totul numai pentru 320.000 lei/luna; si am mai primit pe deasupra un telefon gratuit, chiar f bun, si culmea necodat!!!Adica nu ca la Vodafone si Orange de accepta numai cartela lor!...Considerind la calculul hartiei pretul telefonul primit, platesc practic numai vreo 4 luni de abonament....si la cartela preplatita au optiunea de 300 min+300sms in retea, pt numai 2,52 centi, 10 centi cu un numar favorit in orice retea, si 16 centi cu oricine si oriunde.....asa ca pe linga Vodafone mai am si Cosmote, si credeti-ma merita!!!...acum au promotie de sarbatori, chiar si mai buna!...dar ce sa va spun eu?....vedeti www.cosmote.ro si vedeti voi ca merita...
    Sper ca astia sa nu fie tradatori si sa ne vinda inca odata la straini....sa micsoreze naibii odata tarifele de interconectare; normal ar fi sa fie ZERO....
  • 0 (0 voturi)    
    dan (Miercuri, 13 decembrie 2006, 5:46)

    rasputin [anonim]

    Daca DAN GEORGESCU ar fi fost membru PD ar mai fi fost posibil?
  • 0 (0 voturi)    
    Razgandeanu (Miercuri, 13 decembrie 2006, 9:11)

    cortez [anonim]

    Poate dupa ce o sa plateasca despagubirile cuvenite omului, Tariceanu o sa se handeasca de 2 ori inainte sa dea pe cineva afara doar pentru ca "asa vrea muschiu" lui (sunt curios de unde o sa plateasca despagubirile, din banii lui sau ai ministerului...) .
    Cat priveste tarifele exagerat de mari la telefonia mobila, totul se datoreaza ineficientei Consiliului Concurentei care eu banuiesc ca e mai mult de forma din moment ce marile companii de telefonie mobila de la noi se inteleg sa ne fure in mod egal...sa nu care cumva sa isi fure clientii una alteia....in alte tari Consiliul Concurentei este cea mai importanta institutie in afara Fiscului...
  • 0 (0 voturi)    
    De ce sa nu vorbim gratis ? (Miercuri, 13 decembrie 2006, 10:02)

    Dan [anonim]

    De ce sa nu vorbim gratis ?.... daca se poate. Eu folosesc foarte mult Skype (www.skype.com) si vorbesc GRATIS, oriunde in lume. In afara de asta, poti sa folosesti si webcam si sa trimiti/primesti fisiere. Poti vorbi GRATIS cu toate messengerele: yahoo, hotmail, gmail.
    Astea sunt ultimele tunuri. Si Romtelecom a dat citeva tunuri, cind se putea, dar acuma s-au schimbat lucrurile.
    De abia astept sa apara internet wireless peste tot in Bucuresti.
  • 0 (0 voturi)    
    !! Protest !! (Miercuri, 13 decembrie 2006, 10:10)

    moliceanu [anonim]

    !!!ca masura de protest ar trebui sa trecem totzi pe Cosmote si Romtelecom si sa-i abandonam pe smecherii de la Vodafone si Orange sa ramana tariceanu abonatul lor!!! oricum oferta Cosmote e cea mai buna de pe piatza iar mai nou Romtelecom da si net si televiziune... si nici benzina de la Petrom nu ar trebui sa mai luam, ca si astia's cu monopolu la gaze etc..
  • 0 (0 voturi)    
    Si daca ANRC are dreptate? (Miercuri, 13 decembrie 2006, 11:15)

    Razvan1 [anonim]

    In momentul de fata tarifele de interconectare la mobili sunt de 7 eurocenti (deja cele mai mici din Europa) ele vor ajunge in final si mai mici (5 eurocenti). Tarifele Romtelecom sunt cele mai mari din Europa, practic de doua ori mai mari decat in orice tara europeana.
    Cine e favorizat?
    In plus, tarifele se aplica si la cei care suna din alta tara asa ca de ce sa platim noi mai mult celor de afara decat ne platesc ei noua?
  • 0 (0 voturi)    
    pt Razvan1 (Miercuri, 13 decembrie 2006, 11:24)

    Fane [anonim]

    Intr-adevar daca privesti ca valoare tarifele de interconectare pt operatorii mobili la noi sunt mai mici ca in restul tarilor, da aici e si teapa, si anume costurile de retea ale lui Orange si Vodafone sunt mult mai mici decat a oricarui operator din afara... atat de mici incat tariful de interconectare (care ar trebui sa se baze pe costurile de retea) este mult prea mare...

    pe de alta parte Romtelecom e obligat sa mentina de cativa ani buni un tarif de 2.5 eurocenti pe interconectare (tarif mult sub costuri)...

    deci cine are sau nu dreptate... depinde de cine se pricepe mai bine la capitolul S... ;)
  • 0 (0 voturi)    
    Nu are decat sa revina... (Miercuri, 13 decembrie 2006, 11:33)

    www.johnnie.ro [anonim]

    Si sa scada toate tarifele de interconectare intre retele. Ce trebuie sa asteptam pana in 2008?
  • 0 (0 voturi)    
    Re : Exista concurenta eficienta & Razgandeanu (Miercuri, 13 decembrie 2006, 11:56)

    GoGu [anonim]

    Din pacate nu poate exista concurenta eficienta cat timp cei cu multi abonati sunt protejati cu preturi mari de interconectare. Nu , normal nu ar trebui sa fie ZERO , doar mai accectabile (2 , 3 centi/min).
    Din pacate nu Razgandeanu o sa plateasca despagubirile cuvenite omului , ci de la buget :-( .
  • 0 (0 voturi)    
    pt Razvan1 (Miercuri, 13 decembrie 2006, 12:25)

    Tudor [anonim]

    Te-a platit cartelu' Vodafone-Orange sa scrii asta?
    Si ca sa citez titlul tau:
    "Si daca are drepate ANRC?"
    Cand? Prima oara cand a decis micsoraea tarifelor sau a doua oara cand s-a razgandit?

    Uite cum se duce razboiul asta spre exemplu in Thailanda:
    Taxa de interconectare e 0 (zero) pentu o perioada de tranzitie de 1 an dupa care va fi: de 0.019USD/min.
    (adica de vreo 4 ori mai putin decat la noi acum...)
    sursa:
    http://www.telecomasia.net/article.php?id_article=2856
    http://www.asiamedia.ucla.edu/article.asp?parentid=58732
  • 0 (0 voturi)    
    Si daca ANRC are dreptate? (Miercuri, 13 decembrie 2006, 14:01)

    Razvan1 [anonim]

    In momentul de fata tarifele de interconectare la mobili sunt de 7 eurocenti (deja cele mai mici din Europa) ele vor ajunge in final si mai mici (5 eurocenti). Tarifele Romtelecom sunt cele mai mari din Europa, practic de doua ori mai mari decat in orice tara europeana.
    Cine e favorizat?
    In plus, tarifele se aplica si la cei care suna din alta tara asa ca de ce sa platim noi mai mult celor de afara decat ne platesc ei noua?
  • 0 (0 voturi)    
    pt. Tudor (Miercuri, 13 decembrie 2006, 14:36)

    Razvan1 [anonim]

    Vorbesti de cartelul Vodafone-Orange ca si cum ar fi vorba de un cartel de droguri. Nu este asa, ei sunt cei care au facut cele mai mari investitii. Milioane si milioane de dolari, an de an. Vrei sa-i dau dreptate Romtelecomului care nu a facut nimic decat sa ia din ce in ce mai multi bani de la abonati sau celor care reduc an de an tarifele?
    Apropos, sa ne comparam cu Ungaria, Cehia, Polonia si altii din Europa nu cu Tailanda sau alte locuri unde se agata harta in cui, nu stii cat au tarifele sau nu vrei sa spui?
    Nu sunt platit nici de Orange nici de Vodafone, din pacate eu platesc la unul dintre ei. Nici mie nu imi plac prea mult, mai ales ca tarifele lor ar putea fi mult mai mici.
    Daca vrei sa stii, toata tigania asta cu tarifele a pornit de cand UE a inceput sa ii stranga de oua pe reglementatorii din toate tarile ca sa-si bazeze tarifele de interconectare pe costuri. (De ce Romtelecomul are costuri atat de mari si nu a facut investitii ca sa devina mai profitabil nu vorbim). Oricum, ANRC ca un baiat cuminte a ascultat ordinele de la UE. In septembrie, numai noi si suedezii incepusem procesul. Asa ca Georgescu a zis ca prea ne-am grabit si ar fi mai bine sa facem ca restul lumii - si a aparut decizia a doua (aprobata ieri).
    Oare de ce Germania a cerut pentru operatorul sau o pauza de cativa ani? Iti spun eu, pentru ca pot, sunt nemti si ei sunt mai smecheri.
  • 0 (0 voturi)    
    pt Razvan1 (Miercuri, 13 decembrie 2006, 15:54)

    Tudor [anonim]

    Orange-Vodafone nu-i un cartel de droguri: e o chestie care practic nu ma lasa sa ma abonez la Zapp sau Cosmote.
    Ca abonat Cosomte (care are servicii ieftine) eu platesc din banii mei o gramada la cartelul mai sus amintit pentru apelurile carte retelele Orange-Vodafone.
    Nu doar Rtl. e dezavantajat de chestia asta. El e cel doar care pierde cel mai mult ...
    Cum spui tu, ideea e reglemetarea tarfelor bazate pe costuri:
    exemplu:
    Un apel RDS->Orange costa acum 0.13E/min
    Un apel Cosmote->Orange costa acum 0.16E/min
    Din acestea Orange castiga cate 0.0721E/min. E corect pretul asta? E mare? E mic? Orange - Vodafone n-a adus nici un argument bazat pe COSTURI.
    Astfel ajungem la concluzia fireasca dealtfel ca pretul ar putea fi mult mai mic.

    Ai un telefon mobil? Dupa ce criteriu ai ales operatorul? Raspusul e: "sun mai mult in reteaua X". Asta nu este o piata sanatoasa. De aceea tarifele tebuie sa scada....
  • 0 (0 voturi)    
    Argumente monstruoase (Miercuri, 13 decembrie 2006, 15:59)

    escu [anonim]

    Ne jucam cu conceptele ca si cum ar fi niste certitudini si nu speculatii. De aceea, sunt curios cu privire la mai multe chestii:
    1 - daca a fost demonstrata legatura directa intre nivelul investitiilor dintr-o tara si nivelul tarifelor de interconectare din tara respectiva. Pentru ca, daca politica investitionala a unei multinationale e data de atractivitatea pietei in general, de rata redusa de penetrare sau de potentialul de crestere, atunci nu vad legatura cu tarifele de interconectare, decat cel mult intr-o masura atat de mica, incat nu ar trebui amintita decat la „si altele”
    2 - exista indicii temeinice cu privire la faptul multinationalele utilizeaza, in general, profitul in exces pentru investitii? Ce garantii am ca profiturile in exces din interconectare merg inspre investitii in retea 2G, 3G, 4G, etc., si nu in subventionarea telefoanelor mobile sau in cheltuieli mai mari de reclama?
    3 - exista vreo certitudine ca Orange sau Vodafone nu practica transfer pricing la nivelul grupurilor? Pentru ca, daca practica preturi de transfer, profiturile in exces dintr-o tara nu raman in mod neaparat in tara aia, spre a fi impozitate. Asa ca, daca castiga mai mult in RO, nu poate garanta nimeni ca banii raman aici, sunt impozitati sau investiti sau nu zboara in Togo sau aiurea.
    4 - argumentul in spatele caruia se ascunde ANRCul este dat de pierderile din international. Insa....toata lumea in Romania stie, mai putin ANRCul si Consiliul Concurentei, evident, ca vodafone si orange factureaza terminarea din international de cate ori mai scump pretul stabilit.....pai asta era treaba de amenda groasa, domnilor, si nu o chestiune la care sa va faceti ca ploua.

    Mai vreti?.....ca mai am......
    Ce ma dezamageste profund insa.....este nivelul pueril al argumentelor unei institutii care a incasat (si recte, cheltuit) sume frumusele pentru „monitorizarea“ pietei de telecom. La asemenea argumente infantile......nu pot presupune decat ca au tocat banii de pomana......
  • 0 (0 voturi)    
    Propunere (Miercuri, 13 decembrie 2006, 17:02)

    Tudor [anonim]

    O propunere pe care ar putea s-o lanseze ANRC:
    Pnetru un apel catre retelele mobile tariful de terminare a apelului sa fie platit de abonatul chemat.
    De exeplu: pentru o convorbire Cosmote->Orange abonatul Cosmote sa plateasca 0.016USD/min (pretul de acum) - 0.0721USD/min (cat ia Orange), Iar Orange sa aiba libertatea sa-si taxeze proprii clienti dupa plac.
    Ma-ntreb: "I-ar conveni cartelului Orange-Vodafone asa ceva?"
  • 0 (0 voturi)    
    pt Tudor (Miercuri, 13 decembrie 2006, 18:01)

    Razvan1 [anonim]

    Ai dreptate, dar problema e ca aceste costuri de terminare a apleurilor intr-o retea sau alta de fapt reprezinta pretul pe care il platesc retelele de telefonie fixa si mobila una alteia.
    Cat despre tariful aplicat utilizatorilor, asta este cu totul alta poveste.
    Deci, daca un apel Cosmote ->Orange este de 0,16E/min atunci sa tragem concluzia:
    Treci prin casa Cosmote, deschizi usa la vecinul Orange si te asezi pe canapeaua lui. Tu ii platesti lui Cosmote 0,16E/min, iar Cosmote ii plateste acum lui Orange ca i-a deschis usa cineva de la el 0,07E/min.
    Asa ca: 0,09E/min raman la Cosmote si 0,07E/min se duc la Orange. E bine, e rau? Nu stiu. Totul e sa nu aruncam imediat cu argumente infantile si noroi unii in altii.
    Sunt de acord si cu escu care a subliniat foarte bine ca multinationalele de tipul Orange si Vodafone fac practic ce vor si nu trebuie sa-i plangem, dar nici cu Romtelecom nu imi este rusine, ca grecii vor sa mulga vaca dar nu o duc si la pasune, decat atunci cand sta sa moara de foame.
  • 0 (0 voturi)    
    Demisii abuzive in telecom (Miercuri, 13 decembrie 2006, 18:38)

    Bogdan S [anonim]

    Salut... Ceea ce putin stiu ca in anul de gratie 1998 sau 1997 dl X(fost vanzator pantofi pe etaj 2 la Unirea, dupa cujm spun gurile rele - nu bag mana in foc, dupa care Ministru al Comunicatiilor, vanzator al Romtelecom pe 600.000 Euro oficial si inca 400.00 in cadouri si excursii printre care in una s-a dus cu amanta in loc de sotie, iarasi gurile rele si ziarele grecesti din perioada respectiva) a mai demis persoane "incomode". Exista acte si chiar daca dpdv legal nu se poate face nimic morala si etica nu uita faptele impotriva lor. (Daca vreti detalii pe privat)
    Tot in Telecom un alt ministru a fost demis pe motiv aiurea (s-a stricat Centrala Internationala, de parca dansul era ofiter de securitate sau de paza acolo), raportul anchetei fiind in favoarea dansului, iar alt Ministru a fost demis pe motiv ca la un concurs pentru RomTelecom (inca nevandut pe atunci) a ales abuziv (de data asta a fost greseala lui, dar se pare impins de la spate) in care din 2 candidati l-a ales pe al treilea... Hihihihi... Mai departe , sau mai aproape de zilele noastre, companiile operatoare ale Connex si Dialog timp de cativa ani buni au manifestat niste tarife mari bazandu-se pe oligopolul detinut de acestea. Astept sa vad precum s-a intamplat cu Romtelecom si reglementarea retailului pe telefonia mobila ... pentru ca desi nu se doreste a fi recunoscut, piata de retail la telefonia mobila trebuie definita si apoi reglementata... ca toate celelalte piete .... CHIAR DACA NU SUNT DEFINITE PE PLAN EUROPEAN... pentru ca Romania are specificul sau atat macro-economic, cat si socio economic...

    Asa ca poate venirea dlui Smeeianu inseamna lucruri bune... zic eu... si o intrare intr-o normalitate...
  • 0 (0 voturi)    
    Demisii abuzive in telecom (Miercuri, 13 decembrie 2006, 19:34)

    Bogdan S [anonim]

    Salut... Ceea ce putin stiu ca in anul de gratie 1998 sau 1997 dl X(fost vanzator pantofi pe etaj 2 la Unirea, dupa cujm spun gurile rele - nu bag mana in foc, dupa care Ministru al Comunicatiilor, vanzator al Romtelecom pe 600.000 Euro oficial si inca 400.00 in cadouri si excursii printre care in una s-a dus cu amanta in loc de sotie, iarasi gurile rele si ziarele grecesti din perioada respectiva) a mai demis persoane "incomode". Exista acte si chiar daca dpdv legal nu se poate face nimic morala si etica nu uita faptele impotriva lor. (Daca vreti detalii pe privat)
    Tot in Telecom un alt ministru a fost demis pe motiv aiurea (s-a stricat Centrala Internationala, de parca dansul era ofiter de securitate sau de paza acolo), raportul anchetei fiind in favoarea dansului, iar alt Ministru a fost demis pe motiv ca la un concurs pentru RomTelecom (inca nevandut pe atunci) a ales abuziv (de data asta a fost greseala lui, dar se pare impins de la spate) in care din 2 candidati l-a ales pe al treilea... Hihihihi... Mai departe , sau mai aproape de zilele noastre, companiile operatoare ale Connex si Dialog timp de cativa ani buni au manifestat niste tarife mari bazandu-se pe oligopolul detinut de acestea. Astept sa vad precum s-a intamplat cu Romtelecom si reglementarea retailului pe telefonia mobila ... pentru ca desi nu se doreste a fi recunoscut, piata de retail la telefonia mobila trebuie definita si apoi reglementata... ca toate celelalte piete .... CHIAR DACA NU SUNT DEFINITE PE PLAN EUROPEAN... pentru ca Romania are specificul sau atat macro-economic, cat si socio economic...

    Asa ca poate venirea dlui Smeeianu inseamna lucruri bune... zic eu... si o intrare intr-o normalitate...
  • 0 (0 voturi)    
    ANRC reguleaza diverse chestii (Miercuri, 13 decembrie 2006, 20:08)

    Iahim Bey [anonim]

    Personajul pe care-l pomeneste Bogdan (20) n-a fost, totusi, vanzator de pantofi ci merceolog, ce-i drept, la magazinul Unirea. Cu toate acestea, a devenit mai apoi ministrul de resort in a carui perioada de domnie s-au vandut una, alta, asa ca - foarte probabil - a urmat o perioada de si mai mare domnie (dupa ministeriat, bineinteles).
    In ce priveste ANRC, putem spune ca a devenit un fel de antihaiduc, in sensul ca a inceput sa ia bani de la saraci si sa dea la bogati. Si vrea sa se mentina astfel de vreme ce amana reducerea tarifului de interconectare cu operatorii pe 900MHz. Regulator, halal sa-i fie!
  • 0 (0 voturi)    
    Telco in Romania (Joi, 14 decembrie 2006, 9:54)

    Telco in Romania [anonim]

    Pai daca ne luam dupa Tariceanu murim incet si sigur. Tarifele de interconectare trebuie sa fie la standardele UE. Evident aici Romtelecom pleaca cumva favorit urmat de cartelul din Bucuresti (sa nu zic Medelin)...Cosmote si Zapp vin undeva departe.

    Normal cu cati mai multi abonati ai cu atat mai puternic esti.

    Stau si ma gandesc cum ar fi in domeniul datelor sa platesti peering-ul dintr o retea si alta...va dati seama ca RDS si Astral ar fi un nou cartel...

    Problema nu e nici Vodaflone si nici Orangina...problema e Romtelezgomot...daca nu ati facut afaceri cu greci...ei bine..NICI sa nu faceti...ar merita sa fie probabil in Uniunea Statelor Maghrebiene...iar guvernul roman stie foarte bine acest lucru...comisioanele trebuie platite de cineva...de mine de voi..:)
  • 0 (0 voturi)    
    tarifare la secunda inca.. (Luni, 25 decembrie 2006, 8:33)

    mos craciun [anonim]

    toate firmele de telefonie serioasa in alte tari folosesc tarifarea la secunda din prima secunda a convorbirii.
    numai la noi platesti pt ceva ce nu folosesti....
  • 0 (0 voturi)    
    cosmote (Marţi, 26 decembrie 2006, 22:28)

    miha [anonim]

    cosmote e cel mai tare...nimeni nu are oferte mai bune ca ei.....
  • 0 (0 voturi)    
    cadem de fraieri (Miercuri, 27 decembrie 2006, 17:34)

    giulio [anonim]

    am cumparat deja 6 cartele cu nr.,dar a drac promotie nu mi se da...mai recent ieri am cumparat din nou o cartela,cu promotia 300 de min si 300 de sms gratuite...trimiti sms la nr 300 si pauza vrb cu cei din relatii public si nimic se dau la fund...mai bine v-ati da tot cosmote-ul la fund...ps dupa sarbatori va fac o vizita ...sa vedem ce-o sa spuneti scumpilor cosmotisti...cit despre politica...parerea mea este ca fiecare are de cistigat..il da jos dintr-o parte si-l urca in alta asa ca nu merita sa ne facem griji...mai bine puneti mina si tinetiva promisiiunile....oricum deabia astept sa fac un mic scandal la sediul vostru..hihihi

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă