Cei mai multi dintre raniti au fost deja externati

Accident rutier in Austria: 17 romani raniti

de D.Galantonu     HotNews.ro
Joi, 21 decembrie 2006, 0:00


Un numar de 17 romani care se intorceau de la munca, din Germania, au fost raniti intr-un accident rutier in Austria, joi dimineata, la ora 4.00. Autocarul in care se aflau 46 de muncitori, apartinea firmei Eurolines si venea de la Munchen cu destinatia Bacau. Cei mai multi dintre raniti au fost deja externati, pentru ca au suferit rani usoare. Totusi patru persoane, ranite grav, sunt inca spitalizate in Austria.

Potrivit companiei de transport, careia ii apartinea autocarul, incidentul s-a produs din cauza conditiilor meteorologice nefavorabile, in special a poleiului. Autocarul a derapat din cauza carosabilului umed si a intrat in santul de pe partea dreapta a autostrazii.

Noua dintre pasagerii care au suferit rani usoare au fost deja externati, relateaza NewsIn.

Managerul Eurolines a declarat ca un alt autocar a ajuns la locul accidentului pentru a aduce in tara persoanele care se aflau in autocar. Persoanele care vor sa afle informatii despre cei aflati in autocar pot suna la 021 3160890 interior 101.

Grupul Eurolines este format din aproximativ 16 firme cu activitati diverse, de la agentie de turism, transport de marfa si de persoane, leasing auto sau taximetrie.

Eurolines opereaza cu autocarele proprii curse regulate externe catre 78 de destinatii din Germania, Spania, Belgia, Olanda, Elvetia, Cehia si Ungaria.

In topul destinatiilor externe se situeaza orasele Madrid, Munchen, Paris, Sttutgart, Bruxelles, Barcelona, Berlin si Frankfurt. Cele mai multe bilete de autocar s-au vandut pentru Germania, Spania si Franta.






2944 vizualizari
  • 0 (0 voturi)    
    accident (Joi, 21 decembrie 2006, 12:18)

    andreea [anonim]

    si cauzele accidentului care au fost???prea putine inforatii in articol
  • 0 (0 voturi)    
    O intamplare asteptata (Joi, 21 decembrie 2006, 12:24)

    Vassy (Germania) [anonim]

    Era de asteptat sa se intample asta. Astia de la Atlassib si de la Eurolines sunt niste hoti care stiu numai sa jecmaneasca. Tare se mai pricep sa ceara bani, dar sa asigure un minim de confort si politete au cam "uitat". Cand ai vreo treaba cu una din firmele amintite, poate mai sunt si altele, te simti de parca ai fi ultimul om. Eu personal nu am calatorit cu aceste firme, dar am prieteni care stiu mai multe.... In octombrie s-a oprit autocarul Atlassib langa Arad, era sa ia foc, si le-au trebuit 10 ore sa trimita un autocar din Timisoara sa ia calatorii... Dar parca sunt aceleasi firme cu manevrele cu autocarele trimise acasa din Spania, nu? Trimit oameni prost platiti, desi ei au profituri uriase, si acesti oameni fura sa-si mai scoata si ei ceva. La Atlassib am trimis un pachet in Rom, si desi l-am cantarit acasa, am constatat ca costa mult mai mult! Dar ce sa faci, daca ai nevoie, platesti, nu? Sa mai spuna si altcineva daca a trait experiente din astea.
    Nu dau nume de firme concurente, desi, mai bine dau: KESLER. Cand spui ca o firma e mai buna decat alta din experienta nu cred ca e publicitate.
    Cam mult, sper sa nu plictisesc.
    Sarbatori Fericite!
  • 0 (0 voturi)    
    Atlasib sau Eurolines (Joi, 21 decembrie 2006, 12:58)

    B [anonim]

    acum 2 ani am fost si eu in Germania cu autocarul si vreau sa spun ca soferii sunt total needucati, ba char mai mult isi si permit sa comenteze si sa rada de pasageri de felul si pozitia in care dorm si de cum se imbraca si nici nu mai vreau sa adaug cata lipsa de politete exista la ei, desi in primele ore de mers cu ei au facut impresie buna, dar m-au dezamagit total si nu recomand la nimeni sa calatoreasca cu ei !!!
  • 0 (0 voturi)    
    cauzele accidentului (Joi, 21 decembrie 2006, 13:32)

    coco [anonim]

    conditii meteo nefavorabile, soferul vedea in ceatza...
  • 0 (0 voturi)    
    feb 2006 (Joi, 21 decembrie 2006, 13:56)

    c [anonim]

    in feb 06, am avut neinspirata idee sa meg cu autocarul (Eurolines) bucuresti - mannheim (germania). am calatorit 46 de ore. in Ro a facut toate ocolurile posibile. la granita cu HU am stat 6 ore. la AU am stat 5. la DE ne-a luat zoll-vama prin sondaj - alte 7 ore stat (i-au prins pe unii cu baxuri de tigari de contrabanda - posibil in legatura cu soferii). In munchen - soferul a incurcat drumurile (alte 2 ore pierdute). In germania, se intra in toate orasele si pe autostrada merg cu 100km/h - te termina.
    LUATI AVIONUL FRATILOR, SE MERITA 100E IN PLUS!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Ieri am vazut bagajele oamenilor (Joi, 21 decembrie 2006, 14:01)

    o M?ncheneza [anonim]

    Se intampla sa locuiesc in M?nchen exact langa un hotelul ieftin in care locuiesc foarte multi romani care vin la munca in Germania. Ieri cand ma intorceam acasa pe langa hotel erau gramada de bagaje pe care erau scrise diferite destinatii spre tara. Ma gandeam ca merg oamenii acasa de sarbatori. Si-s gramada de astfel de locuri la M?nchen unde stau romani.

    Eu am experinta atat in calatoria cu Atlassibul cat si cu Eurolinesul. Sustin ceea ce spuneti voi. Au avut o perioada in care colaborau si desi-ti rezervai bilet la Eurolines te trezeai in autocar la atlassib. La Eurolines sa spunem ca "mai merge" insa la atlassin este o mare baiatie de joc.

    Eu m-am jurat ca nu mai calatoresc cu ei dupa ce am avut neplacuta surpriza sa ajung in Timisoara de unde urma sa iau autocarul spre M?nchen si sa ma trezesc ca imi dadusera rezervarea. Normal ca ma facut scandal si am spus ca eu dimineata la prima oara trebuia sa fiu la munca la care functionara lor mi-a spus "pai daca nu veneati, ca la fel nu a venit o persoana pentru Roma. Va pun maine la primul autocar". Nu eram nici in intarziere, sosisem la inainte cu 3 ore decat ora prevazuta desi nu se stie la ce ora vin autocarele lor. Ne-au dar pana la urma locuri si mie si prietenei cu care eram pe locul unde stateau de fel soferii de schimb. In nesimtirea lor cei d ela Atlassib cer 5 euro chipurile sa dea banii vamesilor sa putem trece mai repede. In ziua aceea nu au vrut oamenii sa dea bani, eu nici atat nu dau pentru ca nu aveam ce ascunde si numai probleme ne-au facut tot drumul. Mai mult stand acolo pe primul loc am constat cu groaza ca unii din soferi nu stiau sa conduca pe autostrada. Asa ca sa nu ne miram ca acest accident s-a produs. Si mii si mii de alte povesti urate.

    Eu sper ca oamenii astia saracii sa se faca cu totii bine pentru ca muncesc din greu aici si nici nu cred ca primesc babi pe masura stradaniei lor.




    Doamne ajuta si Craciun fericit!
    • 0 (0 voturi)    
      ptr doamna care a vazut bagajele (Duminică, 20 septembrie 2009, 14:52)

      a [anonim] i-a raspuns lui o M?ncheneza

      eu cred ca nu prea t-ia placut scoala...mai invata sa scrii si nu mai critica atat firma asta daca nu iti convine de ce nu te duci cu avionul...si nu prea cred ca nu stia soferul sa conduca...sincer esti prea proasta ptr secolul nostru
  • 0 (0 voturi)    
    Ieri am vazut bagajele oamenilor (Joi, 21 decembrie 2006, 14:23)

    o M?ncheneza [anonim]

    Se intampla sa locuiesc in M?nchen exact langa un hotelul ieftin in care locuiesc foarte multi romani care vin la munca in Germania. Ieri cand ma intorceam acasa pe langa hotel erau gramada de bagaje pe care erau scrise diferite destinatii spre tara. Ma gandeam ca merg oamenii acasa de sarbatori. Si-s gramada de astfel de locuri la M?nchen unde stau romani.

    Eu am experinta atat in calatoria cu Atlassibul cat si cu Eurolinesul. Sustin ceea ce spuneti voi. Au avut o perioada in care colaborau si desi-ti rezervai bilet la Eurolines te trezeai in autocar la atlassib. La Eurolines sa spunem ca "mai merge" insa la atlassin este o mare baiatie de joc.

    Eu m-am jurat ca nu mai calatoresc cu ei dupa ce am avut neplacuta surpriza sa ajung in Timisoara de unde urma sa iau autocarul spre M?nchen si sa ma trezesc ca imi dadusera rezervarea. Normal ca ma facut scandal si am spus ca eu dimineata la prima oara trebuia sa fiu la munca la care functionara lor mi-a spus "pai daca nu veneati, ca la fel nu a venit o persoana pentru Roma. Va pun maine la primul autocar". Nu eram nici in intarziere, sosisem la inainte cu 3 ore decat ora prevazuta desi nu se stie la ce ora vin autocarele lor. Ne-au dar pana la urma locuri si mie si prietenei cu care eram pe locul unde stateau de fel soferii de schimb. In nesimtirea lor cei d ela Atlassib cer 5 euro chipurile sa dea banii vamesilor sa putem trece mai repede. In ziua aceea nu au vrut oamenii sa dea bani, eu nici atat nu dau pentru ca nu aveam ce ascunde si numai probleme ne-au facut tot drumul. Mai mult stand acolo pe primul loc am constat cu groaza ca unii din soferi nu stiau sa conduca pe autostrada. Asa ca sa nu ne miram ca acest accident s-a produs. Si mii si mii de alte povesti urate.

    Eu sper ca oamenii astia saracii sa se faca cu totii bine pentru ca muncesc din greu aici si nici nu cred ca primesc babi pe masura stradaniei lor.




    Doamne ajuta si Craciun fericit!
  • 0 (0 voturi)    
    alternativa (Joi, 21 decembrie 2006, 14:40)

    jean [anonim]

    DACOS rulz.....
  • 0 (0 voturi)    
    Eurolines au probleme pe care ar trebui sa le rezolve repede... (Joi, 21 decembrie 2006, 15:02)

    Cristina [anonim]

    Compania Eurolines Romania are o multime de probleme de care ar trebui sa se ocupe rapid. Prima este calitatea personalului. Soferii sunt badarani, nu pot vorbi doua cuvinte intr-o alta limba decat romana, lasa muzica tare toata noaptea in autocare, rad sau iau peste picior pasagerii, nu cunosc rutele, iau spaga peste tot pe unde pot, nu informeaza calatorii cu ce se intampla in timpul calatoriei si dac exista intarzieri... Sunt nuli, intr-un cuvant. Am caaltorit cu Eurolies pe alte rute decat Romania si conditiile sunt impecabile. Daca unii calatori fac probleme, personalul pe alte rute este impecabil.
    Doi, calitatea autocarelor este oribila. Pt ca soferii isi baga in buzunar banii cu care ar trebui sa cumpere substante pt curatatea autocarului, toaletele nu pot fi folosite, iar uneori autocarele au jumatatea din spate legata cu sfoara, ingramadindu-i pe toti pasagerii in partea din fata, pt ca soferii sa nu fie nevoiti sa curete apoi. Nu exista optiuni pt casti, pt a alege daca vrei sa urmaresti filmul violent cu volumul la maximum sau nu. O calatorie cu Eurolines, oricat de scurta, este dezagreabila si reuseste sa-l adapteze pe orice roman care traieste in strainatate pt mitocania si serviciile de o calitate dezgustatoare din tara...
  • 0 (0 voturi)    
    nu e un accident (Joi, 21 decembrie 2006, 15:29)

    Victor [anonim]

    Acest accident nu e "un accident". Am calatorit si eu, si cu Atlassib si cu Eurolines, si subscriu comentariilor anterioare. Dar soferii acestor companii sunt nu numai incredibil de badarani, ci si inconstienti. La stilul in care conduc, eram sigur ca mai devreme sau mai tarziu se va intampla ceva. Chiar urmaream canalele de stiri ca sa vad daca se rastoarna vreunul in Germania, Austria sau Ungaria.
    Cei in realitate raspunzatori pentru aceste accidente (cazul nu e singular din cate stiu) sunt organizatorii acestor companii care angajeaza astfel de personal si fixeaza orare nerealiste pentru curse.

    Alt aspect penibil, la fiecare trecere la frontiera cu Ungaria, soferii ne incurajau sa strangem o suma de bani (cca 10€ de fiecare) pentru vamesi ca sa nu controleze in detaliu toate bagajele. Sa zicem 30 de persoane x 10€ x 10 autocare pe zi = 3000€ zilnic!!! O parte din acesti bani intra si in buzunarele soferilor.
  • 0 (0 voturi)    
    ce accident? ce sa comentezi? (Joi, 21 decembrie 2006, 16:04)

    sorin [anonim]

    ce sa comentezi, se mai intampla. astae viata si astea sunt riscurile
  • 0 (0 voturi)    
    Vesnic probleme la Eurolines (Joi, 21 decembrie 2006, 16:21)

    Diana [anonim]

    Parintii mei au plecat saptamana trecuta cu autocarul din Timisoara spre Nantes. Si exact aceleasi probleme ca si mai sus: autocatul a ajuns la Timisoara cu 2 ore intarziere si au trebuiet sa inghete de frig ateptandu-l, in vama la Romani la fel li s-a cerut de catre sofer 5 EUR de pers pt a nu-i controla in bagaje, la unguri la vama au mai stat 6 ore pentru ca cei de acolo aveau de terminat jocul de table..., apoi la fel in autocar au trebuie sa superte filmul cu batai si cu sonor la maxim...Fain! Intram in Europa! Tot inainte mandri pionieri!
  • 0 (0 voturi)    
    aceeasi veche poveste... (Joi, 21 decembrie 2006, 16:53)

    Alex Suciu [anonim]

    Salutare,
    sunt student in Germania si, in ultimii patru ani am venit cu diferite firme acasa. Din pacate, autobuzul este inca cel mai ieftin mijloc de transport..si vrand nevrand ..asta este trebuie sa vin si acasa..
    Pe data de 14 decembrie am facut rezervare pentru prima oara la Eurolines. Fusesem cu Atlassib, Pletl, Sverak..cu cea din urma facand cele mai multe curse. Fiindca am facut in ultimul moment rezervarea nu am avut de ales..singura firma : Eurolines. Am zis ca poate nu o fi asa de rau ca si cu Atlassibul..gresit! Am facut 28 de ore pana in Timisoara! Am stat in Stuttgart 2 ore jumate pana s-au gandit soferii sa apara, am plecat cu 3 ore intarziere. Cel mai mult m-a uimit faptul ca nici nu ii interesa ca erau in intarziere, li se pare normal sa astepte oamenii in frig...Am inteles de la calatori ca acel asa zis cantar, cu care cantaresc bagajele, e masluit cam cu 3 kg..deci la fiecare geanta incarca cam 3 euro in plus..
    Apoi spaga de granita...5 euro...nu au mai indraznit sa ni-i ceara ca iesea scandal mare, dar fiecare firma cu care am calatorit incaseaza..unde se duc de fapt banii nu stie nimeni! De 10 euro nu am auzit niciodata pana acum..dar e furt pe fata !
    Alt aspect mizerabil, oprirea in benzinarie la Arad..Alba Neagra va spune ceva ?? Cum se poate sa fie inselati oamenii in zua de azi cu sute de eruo si asta cu buna stiinta a soferilor care revin de fiecare data in aceeasi benzinarie ?? Nu bate la ochi?? Nu sunt oare mana in mana ?? In mai 2004 au reusit sa scoata 600 de euro de la un batranel.
    Alt aspect: cei ce platesc un bilet se numesc clienti nu animale! Tratamentul vis a vis de cei ce practic sunt "vinovati" de traiul firmei...e sub orice critica.
    Mda..mai am ceva de spus?? Suntem inca la mana lor, dar sper ca o data cu intrarea in UE sa apara si o concurenta acceptabila pe piata..restul se va rezolva de la sine.
    In anul 2004 am trait cel mai mare cosmar cu Atlassibul: 44 de ore pe relatia Brasov-Stuttgart...si asta cu 17 ore de granita!
  • 0 (0 voturi)    
    aceeasi veche poveste... (Joi, 21 decembrie 2006, 16:56)

    Alex Suciu [anonim]

    Salutare,
    sunt student in Germania si, in ultimii patru ani am venit cu diferite firme acasa. Din pacate, autobuzul este inca cel mai ieftin mijloc de transport..si vrand nevrand ..asta este trebuie sa vin si acasa..
    Pe data de 14 decembrie am facut rezervare pentru prima oara la Eurolines. Fusesem cu Atlassib, Pletl, Sverak..cu cea din urma facand cele mai multe curse. Fiindca am facut in ultimul moment rezervarea nu am avut de ales..singura firma : Eurolines. Am zis ca poate nu o fi asa de rau ca si cu Atlassibul..gresit! Am facut 28 de ore pana in Timisoara! Am stat in Stuttgart 2 ore jumate pana s-au gandit soferii sa apara, am plecat cu 3 ore intarziere. Cel mai mult m-a uimit faptul ca nici nu ii interesa ca erau in intarziere, li se pare normal sa astepte oamenii in frig...Am inteles de la calatori ca acel asa zis cantar, cu care cantaresc bagajele, e masluit cam cu 3 kg..deci la fiecare geanta incarca cam 3 euro in plus..
    Apoi spaga de granita...5 euro...nu au mai indraznit sa ni-i ceara ca iesea scandal mare, dar fiecare firma cu care am calatorit incaseaza..unde se duc de fapt banii nu stie nimeni! De 10 euro nu am auzit niciodata pana acum..dar e furt pe fata !
    Alt aspect mizerabil, oprirea in benzinarie la Arad..Alba Neagra va spune ceva ?? Cum se poate sa fie inselati oamenii in zua de azi cu sute de eruo si asta cu buna stiinta a soferilor care revin de fiecare data in aceeasi benzinarie ?? Nu bate la ochi?? Nu sunt oare mana in mana ?? In mai 2004 au reusit sa scoata 600 de euro de la un batranel.
    Alt aspect: cei ce platesc un bilet se numesc clienti nu animale! Tratamentul vis a vis de cei ce practic sunt "vinovati" de traiul firmei...e sub orice critica.
    Mda..mai am ceva de spus?? Suntem inca la mana lor, dar sper ca o data cu intrarea in UE sa apara si o concurenta acceptabila pe piata..restul se va rezolva de la sine.
    In anul 2004 am trait cel mai mare cosmar cu Atlassibul: 44 de ore pe relatia Brasov-Stuttgart...si asta cu 17 ore de granita!
  • 0 (0 voturi)    
    Un tren ar fi bun (Joi, 21 decembrie 2006, 17:50)

    Dodo [anonim]

    Trenul e mai sigur.
    O linie rapida Bucuresti-Viena-M?nchen ar fi buna,nu?
  • 0 (0 voturi)    
    povestea este veche tare ... (Joi, 21 decembrie 2006, 18:06)

    o M?ncheneza [anonim]

    acum 5 ani cand am plecat si eu acasa in concediul de Craciun am asteptat Eurolines in M?nchen de la ora 16 la ora 22. Era un ger cumplit, nu ne mai simteam picioarele. Nu ni se dadea nici o explicatie, era inexplicabil, autocarul venea de la Stuttgart care nu era la capatul pamantului. In cele din urla a aparut spre 22.30. Era plin ochi de bagaje in partea din spate. Am avut ghinion sa apuc tocmai in spate si scaunul nu se putea da un cm pe spate din cauza gramazii de bagaje. Ulterior am aflat ca fusasere opriti de politia de la Stuttgart pentru ca remorca nu avea frane. Intrebati fiind daca au pachete in remorca mintisera ca nu si remorca era fullll. Li s-a confiscase remorca si toate bagajele de acolo erau ingramadite in autocar. ..va imaginati numai cum arata autocarul.

    In ceea ce priveste cunosterea unei limbi straine nu mai vorbim, trebuie sa fie mereu o persoana in autocar care sa faca pe translatorul pentru ca ei nici un vocabular minim nu au. Si dupa ce ca nu-i duce capul mai sunt si badarani si neciopliti soferii acestor firme. mama mea a plecat la sf lunii octombrie de aic si mi-a spus ca a avut parte de niste soferi de treaba, ma mir, poate mai sunt si minuni, m-am bucurat pentru ea.
  • 0 (0 voturi)    
    Stuttgart-Bucuresti (Joi, 21 decembrie 2006, 18:45)

    Adrian [anonim]

    Cel mai bun lucru pe care il poti face in legatura cu intarzierea mentionata pe data de 14 Dec. este sa faci o reclamatie direct la firma. In afara de asta nu am vazut sa ai alta critica la adresa firmei. Faza cu cantarul nu ai dovedit-o si pot sa fie doar tampenii spuse de anumiti oameni. De unde stiu ei siguri ca nu sunt prost calibrate cantarele lor de acasa. Dupa cate ai spus tu, nu s-au cerut bani la granita si nu pentru ca le-a fost jena ci pentru ca in firma NU SE CER BANI, altfel risti sa-ti pierzi locul de munca.

    Alba neagra nu este controlata de soferi si nu-si iau partea, iar cei care se ocupa cu asta se plimba dupa benzinariile unde opresc autocarele, deci daca ar opri in alta parte ar aparea cei cu alba-neagra dupa ei.

    Si in alta ordine de idei, de unde a aparut faza cu oamenii si animalele? Asta care aspect este?

    Nu inteleg de unde ar deriva din mesajul tau "aspectul" cu oamenii si animalele ... daca poti sa explici mai clar, ti-as fi recunoscator.

    Adrian
    • 0 (0 voturi)    
      CE NAIV ESTI! (Joi, 13 noiembrie 2008, 13:12)

      IRINA [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      am calatorit si eu de apx 20 de ori cu atlassibul si cu eurolines si pot sa spun ca oamenii care muncesc acolo sunt unii dintre cei mai corupti.soferi ''normali'' intalnesti la ei foarte rar.vroiam sa-ti spun ce a trait matusa mea in legatura cu alba neagra:zici ca tiganii astia nu sunt pe mana cu soferii?!in 2006 au batut o femeie in varsta care a incercat sa le spuna ceva iar soferii au fost cei care au spus oamenilor de la autocar sa taca si sa nu se bage...matusa-mea a fost singura care a sarit cu gura pe ei si le-a facut o plangere la politie pt ca si-a dat seama ca nenorocitii sunt pe mana cu tiganii...si ce raspuns a primit de la atlassib?nu mai este bine primita sa calatoresca cu ei!...deschide ochii si vezi ce se intapla in jurul tau...lumea e mai rea decat crezi tu!
  • 0 (0 voturi)    
    nesimtire (Joi, 21 decembrie 2006, 19:02)

    Dan [anonim]

    Subscriu comentariilor postate pana acum. Si eu am calatorit cu firma Eurolines si din tot comportamentul soferilor de la modul in care conduceau pana la felul in care se raportau la clientii ai fi zis ca transporta animale nu oameni. Legat de alba neagra in benzinaria Petrom din Nadlac eu am vazut persoane care au pierdut mai mult de 1000 EUR. Intr-adevar soferii ar putea sa avertizeze oamenii care vin acasa cu bani agonisiti multi ani de zile sa nu se lase atrasi in capcana dar n-au nici macar minimul de bun simt. Nu stiu daca sunt mana in mana daca e lasitate sau invidie. Oricum, odata cu intrarea companiilor aeriene low-cost cred ca li se cam taie din felie. Eu am gasit bilete de avion la companii aeriene precum Air France, SN Brussels, etc... la preturi comparabile cu cele la autocar. Exista alternative, nu va lasati inselati de ideea ca biletele de avion sunt scumpe!
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. Adrian !!!!!! (Joi, 21 decembrie 2006, 20:54)

    Vassy [anonim]

    Ce gluma!!!!
    Din ce spuneti, rezulta ca aveti ceva de castigat din asta.
    Sunteti singurul care spune asta. Sotia mea a calatorit de nenumarate ori cu Atlassib-Eurolines si de fiecare data la fel:
    Soferi nesimtiti,
    Film dat cu sonorul la maxim,
    Intarzieri (fara minimul simt sa-si ceara macar scuze). Ceva normal
    5 Euro rezervarea (auzi pretul biletului e nu-stiu-cat, dar daca uiti ca te costa si rezervarea, s-ar putea sa ramai acasa.
    5 Euro, pe putin, in vama. Nu a fost o data sa nu ceara.
    Soferii nu stiu sa conduca
    La compania Kessler, de exemplu, nici macar nu au tupeul sa ceara... O mai spun ica o data, ce traiesti din propria experienta nu e reclama, deci va rog sa nu ma acuzati de asta. Nu am nici un interes. Daca de exemplu mai sunt care au calatorit cu Kessler, imi vor da dreptate.
    In curand pretul de avion va fi mai convenabil...
  • 0 (0 voturi)    
    Rapuns (Joi, 21 decembrie 2006, 21:43)

    Adrian [anonim]

    Nu am nimic practic de castigat in asta, numai ca am o oarecare legatura cu Eurolines-ul, asa ca stiu despre ce vorbesc, asta este tot. Dupa cate ati vazut poate, nu am negat intarzierea de 3 ore raportata, deoarece este reala, dar restul problemelor nu au avut nici un fond.

    In legatura cu taxa de rezervare, in cazul Eurolines, aceasta este de 5EUR. Dumneavoastra spuneti ca acest lucru e posibil sa va faca sa nu doriti sa mai plecati. Ma intreb ce parere aveti de companiile aeriene low-cost care ofera tarife de intre 1-30 EUR pe bilet dar au o taxa de rezervare si comision propriu de 50 EUR, deci un bilet de 1 EUR ajunge de 51 EUR dintr-un foc. In acest caz ati mai avea chef sa plecati?

    E simplu sa rezolvati probleme de genul: 5 EUR la vama, televizorul dat tare samd. Atat la sediul Eurolines cat si pe web site-ul eurolines se pot face reclamatii, si va rog sa ma credeti ca personalul Eurolines cat si management-ul Eurolines este foarte receptiv la aceste chestiuni.

    Scrieti o scrisoare sau un e-mail, mentionati cazuri concrete si va asigur ca problemele vor fi rezolvate. In afara de asta, nu mai incurcati merele cu perele, Eurolines-ul nu e Atlassib si nici Kessler. Pentru problemele legate de fiecare transportator, adresati-va companiilor respective.

    P.S. reiterez ceea ce am spus deja in primul paragraf, nu am un interes material in aceasta problema, nu sunt platit sa scriu acest mesaj pe hotnews, dar nu neg ca sunt un colaborator al Eurolines si din aceasta cauza va pot da anumite informatii si sugetii legate de problemele pe care le puteti avea. Este atat in interesul dumneavoastra, cat si al Touring Europabus Romania (aka Eurolines) ca doleantele dumneavoastra sa fie solutionate.

    Adrian
  • 0 (0 voturi)    
    Mai bine pe jos decat cu Eurolines... continuare (Vineri, 22 decembrie 2006, 7:29)

    Pasagera [anonim]

    Am crezut ca mai rau nu se poate. Gresit! Trebuia sa primesc un pachet din Romania, 3 saptamani mi-au povestit ca se plimba de la Frankfurt la Stuttgart si cand expeditorul a cerut sa ii fie returnat am aflat ca respectivul pachet, in ciuda repetatelor asigurari ale firmei si rugamintilor transformate mai apoi in reclamatii ale expeditorului, nu plecase niciodata de la Brasov!
    Dar cireasa de pe tort a fost calatoria Germania-Romania din decembrie 2004. Pe scurt, am ajuns in Bucuresti cu ceva peste 20 de ore intarziere! La ora plecarii din Stuttgart a aparut un zvon in autogara cum ca autocarul ar avea 3 ore intarziere. Evident ca nici un reprezentat al firmei care are sediu dupa colt de autogara respectiva nu s-a deranjat sa vina sa faca acest anunt. Ei bine, dupa vreo 4 ore si jumatate, autocarul care plecase din Frankfurt cu o remorca FARA semnalizare si frane a ajuns la Stuttgart. Bineinteles ca politia oprise vehiculul si ii obligase pe soferi sa schimbe remorca. In sfarsit, degerati de frig si dezamagiti complet am parasit Germania intr-un autocar supraetajat in care toate locurile erau ocupate. In apropiere de Viena, remorca numarul 2 s-a rupt efectiv sub greutatea bagajelor si pachetelor pe care soferii le ingramadisera in ea. Alte ore de asteptare urmate de mutarea bagajelor - de aceasta data doar ale pasagerilor din autocar, nu si a maldarelor de pachete - in remorca numarul 3. Incompetenta si lipsa totala de profesionalism a soferilor nu se opreste aici. Pentru ca nu exista un sistem de aranjare a bagajelor in remorca, fiecare oprire - chiar daca doar un singur pasager cobora - dura cel putin 30 de minute. Dupa ce se intorceau toate bagajele din remorca cu susul in jos concluzia era invariabil: "bagajele sunt la Viena si vor veni maine cu un alt autocar!" Dupa toate acestea nu a existat nici macar o tentativa de a cere scuze de la saracii oameni, tratati efectiv precum animalele de povara, care au suportat calvarul calatoriei.
  • 0 (0 voturi)    
    Mai bine pe jos decat cu Eurolines... continuare (Vineri, 22 decembrie 2006, 7:29)

    Pasagera [anonim]

    Oameni buni, in Romania chiar exista firme serioase de transport international! Eu de doi ani calatoresc cu o firma din Bucuresti care ofera servicii ireprosabile. Nu cred ca Eurolines-ul se va schimba daca nu isi va vedea baza de consumatori amenintata. Din pacate, atunci cand am sugerat pasagerilor sa facem o plangere colectiva la firma mi s-a raspuns ca am aere de Germania in cap si ca daca nu-mi place nu am decat sa calatoresc cu avionul. Eu am ales sa calatoresc cu o firma care stie si poate sa ma trateze ca pe o fiinta umana, nu va lasati pacaliti de aura numelui Eurolines si cereti ceea ce meritati pentru pretul pe care il platiti! Decat sa circul cu Eurolines, eu una prefer sa o iai pe jos sau inot, e cu siguranta mai confortabil si mai putin solicitant pentru nervi!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Revin, pentru ca merita amintit... (Vineri, 22 decembrie 2006, 14:33)

    Cristina [anonim]

    Pe 18 iulie 2006, autocarul Atlassib pe ruta Bucuresti Praga a luat foc de patru ori... Soferii s-au oprit in bezinarii, au improvizat reparatiile si au continuat drumul. Autocarul a avut 14 ore intarziere, in conditiile in care soferii au mobilele inchise, pe motiv ca roaming-ul costa mult si nu isi permit sa raspunda cand sunt sunati... Compania partenera a Atlassib pe ruta Cehia este un fel de struto-camila cu conducere ucraineana, soferi bulgari si ruta de Romania. Toate bune, peisaj europeam s-ar zice, dar pe 18 decembrie 2004 22 de oameni cu rezervari facute la Atlassib au ramas pe drumuri, pt ca in ainte cu o ora de plecare patronul unei firme cu angajati romani in constructii a venit la autogara, a platit cash biletele dus, autocarul s-a umplut cu bagaje, iar locurile ramase s-au umplut cu oamenii care au ajuns primii. Desi cu 8 rezervari din statia de dupa Praga - Brno, autocarul n-a intrat in autogara Brano si n-a anuntat ca nu va intra. Oamenii au calatorit cu picioarele in sus, pentru ca bagajele celor veniti mai tarziu au fost inghesuite in toaleta si sub scaune. Calatorilor le-a fost permis sa bea si s-a vomitat in autocar. A fost intarziere de sapte ore, iar la vama ungara s-au platit 10 euro de fiecare calator, ca sa nu dam bagajele infundate sub scaune jos din autocar.
    Aceste autocare fac contrabanda cu orice posibil, cu buna stiinta a soferilor, care iau spaga de la calatorii problematici si o impart cu granicerii. In aceste conditii, nimeni din autocar nu e in siguranta.
    Ultimul detaliu: pe ruta Lugoj-Deva, pe serpentine si polei de decembrie, printre tiruri si prin sate, sa conduci cu 160 la ora e riscant... Si asta, ca sa te poti opri o ora pe traseu, sa mananci mici intr-un restaurant celebru pentru asemenea delicatese.
    Fiti cu bagare de seama cand calatoriti, anul acesta vin acasa cu trenul :)
    Cristina, Praga, Dec. 22, 2006
  • 0 (0 voturi)    
    parere (Vineri, 22 decembrie 2006, 18:21)

    UN OM [anonim]

    ..stimati CETATATENI si pretini( noroc ca a cazut el acum 17 ani**dumnezeu sa/i odihneasca in pace pe cei ce sau jertfit**ca astazi poate nu mai comentam...de autocare EUROLINES in?din strainatate ci despre rata de ...vanju mare sa zic ). NOI ROMANII LE STIM PE TOATE...si de fapt nu stim nimic. TREBUIE SA NE SPUNA ATII LA 17 ani d ela revolutie, ca "LABA NEAGRA " este un bluff???..oare de ce nu ne uitam la noi...in oglinda ca suntem cam...AIURITI...si aratam cu degetul spre soferii d ela Eurolines. UITATI.V A OAMENI BUNI IN OGLINDA...si apoi criticati!!!!... de ce nu comenteaza nimeni ca circula multi necivilizati care beau tot drumul, se descalta, injura...etc!!! probabil ca ar trebui sa circule POLITIA cu EUROLINES...ca sa multumeasca pe toata lumea. UNUIA II E FRIG,ALTUL VREA TV MAI TARE, PE UNUL IL DERANJEAZA CA S-A FACUT NOAPTE...si cate si mai cate.
    CAND NOI CA OAMENI o sa avem mai multa intelegere,respect, echitate,etc...atunci sa cerem si altora sa ne dea acelasi lucru.
  • 0 (0 voturi)    
    eurolines (Vineri, 22 decembrie 2006, 21:39)

    Mugabis [anonim]

    Fratilor sunt un fost angajat al firmei eurolines si vreau sa spun ca acest sofer care a fost la volan in accidentul implicat in austria este un bun prieten de al meu.si va spun sincer ca este un mare sofer.Amintind cele de mai sus in vedere ca cei de la atlasib sau nu stiu de unde sunt glumeti cu unii pasageri acest sofer nu este nci pe departe unul din categoria asta.Cei care improvizeaza ca autocarul sa mearga in conditii optime ca dv sa ajungeti la destinatie este un mare sacrificiu.Pentru siguranta dv si calatorilor lasand la o parte orele de intarziere.Va multumesc anticipat!
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari Eurolines ! (Sâmbătă, 30 decembrie 2006, 16:50)

    Marcu Elena [anonim]

    Am calatorit cel putin de patru ori cu Eurolines. E adevarat au fost si intirzieri destul de mari uneori,dar asta nu din cauza soferilor ci a statului la unele granite si citeodata chiar a unor calatori.
    De exempu in luna august 2006 la intoarcerea din Germania desi in fata noastra era doar un autocar am asteptat 4 ore la o anumita granita,nu cea romana.
    E oare devina Eurolines?
    La multi ani !
    Elena
  • 0 (0 voturi)    
    Ziceti mai bine doamne fereste !! (Marţi, 20 martie 2007, 12:45)

    cristina [anonim]

    Oameni buni mai bine zice-ti doamne fereste,nu este nimeni vinovat asa a fost sa fie soferul nu cred ca are nici o vina va asigur il cunosc pe acest sofer si este un om foarte calculat si nu a fost vina lui.Carosabilul a fost de vina si poate putea sa se intample si mai rau si pe deasupra el a fost cel mai rau ranit asa ca nu mai judecati lucrurile din afara.Omul ala se sbatea intre viata si moarte credeti ca el a vrut ?Asta este Dumnezeu a fost cu ei si bine ca au scapat nu este nimeni vinovat.
    O zi buna sa aveti!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Angajatii de la Atlassib (Marţi, 20 martie 2007, 15:53)

    larisa [anonim]

    Buna ziua

    Ce vreau eu sa spun ca angajatii de la Atlassib nu sunt competenti si ei nu pot nici macar limba romana sa vorbeasca ce sa mai zic de limba germana sau...........
    Soferii sunt foarte nesimtit si needucati.
    Eu am calatorit cu Atlassibul de cateva ori si am fost surprinsa ca nici un sofer nu a putut sa vb limba germana si am fost opriti de zoll si eu am trebuit sa traduc ca nici unul nu a putut vb.Ma intreb cine a angajat acesti oamenii? cu siguranta cu pile si asta nu e corect.Si cu cei 5 euro care trebuie platiti pentru granita e o prostie se duc toti bani in buzunarul soferiilor ,eu am platit cei 5 euro si am fost dati jos din autocar si toate bagajele controlate.Pentru a trimite un pachet am sunat de 3 ori la agentie si de 3 ori au zis altceva pun oameni pe drum pe degeaba .Ceea ce nu mai inteleg pentru un pachet de trimis costa pe kg 1 euro dar eu a trebuit sa platesc pentru un tricou si un telefon 15 euro care nu a cantarit nici un kg cum se poate asa ceva......................
    Vreau sa spun ca aici in wiena la agentie sunt angajatii de nimic, am fost de 2 ori ca sa pot trimte acest pachet si totusi a trebuit sa astept de la 17.30 -19.30 .Nu stiu ce la ei inseamna de la 18-19.30 fata a venit la 19.20 super..........
    Sa speram ca acum cu EU se va mai schimba regula si va angaja Atlassibul competente persoane ,nu e vorba de scoala nu trebuie sa aiba liceeul dar sa fie competenti si sa stie macar o limba straina.
    Va multumesc si toate cele bune
  • 0 (0 voturi)    
    soferii de eurolines (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 13:38)

    gica craioveanu [anonim]

    soferii de pe eurolines sunt niste nesimtiti, salbatici si prosti. cumnatul meu a cumparat un bilet spania-romania si aproape ca pierde autocarul din cauza prostiei si tampeniei unuia dintre soferi. te trateaza ca si cum ai calatori prin mila lo si ca iti platesti tu biletul.in spania se munceste fmult si fgreu si suntem satui de tot ca sa mai vina si un inutil de sofer si sa-ti zica ca biletul nu este al lor.noroc ca am intrebat pe celalat sofer.cand i-am reprosat primului ca de ce mi-a zis gresit raspunsul a fost ca '' nu stia''.si atunci ma intreb ce cauta acolo?!!!!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    sunt in dilema (Luni, 29 octombrie 2007, 15:13)

    Paula Taflan [anonim]

    Sunt agent de turism de meserie si chiar cautam ceva detalii despre Eurolines pentru ca imi caut de lucru. Din cate am citit sunt total dezamagita. Sora mea lucreaza la o agentie Atlassib si nu mai rezista- nu tu salariu ca lumea, nu tu concediu, plus alte si alte nereguli. Pe mine m-a sfatuit sa nu incerc la ei iar voi m-ati convins (binenteles neintentionat) sa nu incerc nici la Eurolines.
    Oare cand o sa mearga treburile serios la romani?
    Parca traim o gluma proasta.
  • 0 (0 voturi)    
    prostia la romani (Marţi, 7 aprilie 2009, 11:34)

    ramona [anonim]

    in mare este cum spuneti dar daca ati analiza situatia ati vedea ca, citeodata soferi nu pot face mai mult. de exemplu intirzierile atit pe tara cit si in afara ce vina au soferi ca sunt numai lucrari pe drum, ca sunt de 10 ori mai multe accidente la care trebuie sa stai ore,cu vama soferi nu obliga pe nimeni sa dea bani dar va ginditi ca din cauza celor ce dau bani pt ca duc lucruri interzise platim toti toti acuza soferi dar nu va ginditi ca in autocar linga tine mai sunt 44 de pers care au probleme iar ei sunt 2 poate 3 care trebuie sa rezolve pe toata lumea.Daca la unul ii este cald la altul ii este frig,unul nu aude si vrea tare filmul altul vrea sa doarma si nu poate .incercati voi sa rezolvati toate nemultumirile si vb atunci ca de vb fara sa gindim putem toti.mai ziceti ca nu stiu limbi straine dar nu va ginditi ca la unguri degeaba sti vro limba ca sunt PROSTI INGRAMADITI si inafara de bani nu vor altceva si de ex degeaba sti germana si te trimite in franta sau engleza si tu faci suedia dar este usor sa gasesti vinovati fara sa gindesti
  • 0 (0 voturi)    
    angajat la atlassib (Duminică, 13 septembrie 2009, 15:02)

    anna [anonim]

    cam adevarate spusele romanilor pe aceasta pagina...

    intamplarea face sa fiu angajata la aceasta firma de mai bine de 2 ani. am calatorit si eu cu baietii pe multe directii... am asteptat si eu la randul meu chiar si 7 ore...

    intarzierile de cele mai multe ori nu e vina soferilor,... de ce nu se iau in considerara lucrarile de sosele, mai ales cele de pe tronsonul sibiu...lugoj...
    nu se gandeste nimeni la faptul ca multe autocare pleaca de la suceava, bacau , constanta sau bucuresti si traverseaaza intreaga tara pana la arad...
    sa nu mai zic cat stau eu dupa dr gutii mei clienti ca isi aduc aminte dupa o pauza de 25 minute ca nu au tigari, nu au fost la toaleta si mai stam inca 15 minute pana fiecare calator si-a rezsolvat treaba... si daca calculezi astfel de intarzieri de la bucuresti pana la arad .. se aduna acusi 2 ore... e cumva vina soferului??? vroia doar sa fie dragut si a asteptat...

    cat despre calitatea angajatilor... suntem sute,mii de agenti la firma asta... intamplarea face sa vorbesc vreo 3 limbi... niciodata nu s-a plans nimeni de mine...
    ce fac colegii nu ma intereseaza, cunosc destui, unii mai buni altii mai putini..
    intai ascultati, judecati, iar daca nu va convine ceva nu postati pe te miri tu ce pagina si mergeti si faceti reclamatie,...
    de fiecare data cand imi intra un clinet in agentie cu o falca in cer si cu alta in pamant si il pun sa isi scrie pasul sau reclamatie pe hartie....pauza totala...renunta la scris... oare de ce?? o fi fondata reclamatia??? nu stie sa formuleze reclamatia?? oare stie sa scrie??? (culmea ca am avut si astfle de clienti)...
    si sa mai vorbesc eu 10 limbi??? pt cine cand majoritatea clientilor sunt romani care nu sunt in stare sa retina un nr de inmatriculare si se suie in alte masini... am vazut destule...
    si daca vor sa ia la rost un sofer si sa ii faca reclamatie, nu stiu cand au caaltorit si cu ce masina au fost!!!!!! asa cum sa ii ajut...????

    va multumesc
    un simplu angajat..
  • 0 (0 voturi)    
    ciao (Duminică, 24 ianuarie 2010, 15:46)

    kristina [anonim]

    buna ziua dragi romani ,ma numesc kristina, si locuiesc in italia de aproape 10 ani .in vara anului 2009 m-am intors acasa pentru 2 luni de zile ,intorcanduma inapoi in italia cu atlassibul ,credetima ie groaznic sa imi amintesc acele clipe infioratoare iera decat un singus sofer obosit mort venise din alta cursa ,la ora 7:30 trebuia sa ajunga la sibiu ,din fericire am ajuns cu bine toti .in drum spre deva sa simtit oboseala si a adormit la volan va puteti imagina ce sa intaplat .......a luat in plin un tir parcat regulamentar pe partea dreapta 12raniti dintre care doi gravi una sunt ieu cu amandoua picioarele rupte ,fata la 29 de ani oare pentru mine nui asa de usor sa imi castig o paine ma nenorocit pe viata nu o sa mai pot munci cum munciam odata sa le fie rusine nu au venit odata la spital sa ne intrebe de sanatate rusine sa va fie ganditiva ca nu transportati animale, ci oameni.asa ca mai bine oameni buni dece sa ingrasam buzunarele de la atlassib si alte firme ptru ca sunt toti la fel ........chiar dacacosta un pic mai mult biletul de avion merita sa o faci pentru ca iesti in siguranta de 90 la 100.multe salutari...


Abonare la comentarii cu RSS
In cazul unui ordin de mobilizare pentru cetatenii romani, ati raspunde chemarii la arme?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Depinde de situatie
  • Nu
  • Nu stiu / Nu raspund


Ultimele articole din aceeaşi categorie
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007
 
Sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă