Sesizare pentru primaria Bacau, judetul Bacau

Nu avem apa calda inainte de sarbatori

de     HotNews.ro
Sâmbătă, 23 decembrie 2006, 0:00


Postata de: Grosu Irina
La data: 21 Decembrie 2006
Tip: Reclamatie
Cod: 12349

Nu avem apa calda

Buna ziua, nu stiu daca problema noastra intra in atributiile dumneavoastra, dar va rog sa ne ajutati deoarece am ajuns la capatul rabdarii. Locuiesc in blocul Mioritei 88 la scara A si de vre-o 2 saptamani apa calda nu curge ci abia picura. Am banuit o avarie si am asteptat sa se rezolve.

Cand am vazut ca se aproprie sarbatorile am reclamat la Asociatia de locatari 98 de care apartinem si ne-au spus ca nu pot face nimic ca nu tine de ei, asa ca am inceput sa sunam la Termocet sa le semnalam defectiunea. Prima data ne-au spus ca nu sunt probleme si este sigur de la noi din beci si ca nu e treaba lor.

Din nefericire beciul are cam 10cm noroi (dar se poate circula fara probleme cu cizme de cauciuc). Am facut rost de cizme si am coborat in beci sa vedem sa nu fie tevi sparte sau robineti inchisi (nu este nici o teava sparta iar pe apa calda nu exista in beciul de la scara A nici un robinet).

In data de 15.12.2006 dupa ce a venit de servici sotul a chemat un tehnician de la punctul termic si impreuna cu mai multi vecini au verificat toate canalizarile pana la punctul termic (aceasta problema nu este numai la scara A ci si la B si C). In urma verificarii nocturne nu au gasit nici un robinet inchis dar tevile de apa calda sunt reci catre toate scarile.

Au urmat telefoane repetate la Termocet, protectia consumatorului, CET. De fiecare data alta varianta: ca s-au tasat tevile, ca a lucrat o firma si ii cauta sa repare, ca s-a blocat o vana, dar nici o rezolvare.

Ieri 20.12.2006 in urma unei plangeri inregistrata la asociatie si semnata de majoritatea locatarilor nemultumiti de aceasta problema au incercat ceva, pentru cateva minute apa calda curgea cu presiune si apoi a revenit la picurat. Am reclamat din nou la Termocet, azi 21.12.2006 s-a deplasat o echipa a lucrat in canalizatie si a plecat. Bineinteles ca tot nu avem apa calda.

La telefon ni s-a raspuns ca toata lumea are apa calda, numai scara noastra (A) nu si ca ei nu intra in beci ca e mal "pana la brau". Am verificat la celelalte scari si bineinteles ca nici ei nu au apa calda. Suntem disperati, nu stim la cine sa mai apelam pentru a rezolva aceasta problema mai ales ca vin sarbatorile si este atata nevoie de apa calda.

Toata lumea condamna debransarile de la sistemul centralizat, dar cand ai o problema esti tratat cu dispret si lipsa de profesionalism. Ni s-a spus la telefon sa nu-i mai tot sunam ca oricum nu rezolvam nimic.

Din cate am inteles de la Protectia consumatorului nici ei nu le pot face nimic, deoarece nu exista o lege care sa impuna un anumit standard de calitate in relatiile cu clientii, mai ales in cazul regiilor care sunt platite din banii nostri.

Nu stim ce sa mai facem, ne-a mai ramas doar sa chemam televiziunea poate atunci se va indura cineva si de noi si ii va pune pe cei de la Termocet sa isi faca treaba. Iar daca prin absurd au dreptate si este din beci (desi nu cred) sa repare si le platim.

Nu stiu daca intra in atributiile dumneavoastra dar poate, daca se intereseaza cineva "cu functie" de problema sa inceapa sa se miste lucrurile. Asta este la noi in tara daca incerci sa faci lucrurile in ordinea fireasca nu rezolvi nimic. Va multumesc anticipat pentru ajutorul acordat.
Grosu Irina

www.domnuleprimar.ro



















51 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică