Anul 2007 va fi groaznic pentru soferii bucuresteni. Din punctul de vedere al traficului, Bucurestiul nu se poate numi capitala europeana.

In timp ce in Vest se pune accentul pe dezvoltarea transportului public si a celui nepoluant, perspectivele Bucurestiului nu sunt imbucuratoare.

In 2007, santierele pentru modernizarea infrastructurii vor incepe pe 22 de intrari in Bucuresti si in aproape toate intersectiile aglomerate, astfel incat in curand bucurestenii vor fi nevoiti sa renunte la masina personala.

De altfel, primarul general Adriean Videanu le cere locuitorilor sa aiba rabdare pana la sfarsitul anului 2008, cand se vor vedea primele rezultate. Videanu sustine realizarea unor benzi proprii de transport pentru RATB, dar spune ca nu toate liniile ar trebui sa aiba cale proprie: "Sunt cateva linii de tramvai cu cale proprie.Dar sunt unele care nu se preteaza.

Asta e trama stradala a Bucurestiului, avem nevoie sa valorificam si parte din infrastructura de tramvai pentru auto." Primarul le cere bucurestenilor sa foloseasca mijloacele RATB, dar nu le ofera nici un argument sa renunte la confortul masinilor proprii. El da ca exemplu faptul ca 67% din cetatenii Parisului utilizeaza transportul in comun sau bicicleta.

Integral in Gandul