Sesizare pentru primaria Bucuresti - PMB

Abonament unic Metrou-RATB insa tot prea scump

de     HotNews.ro
Sâmbătă, 6 ianuarie 2007, 0:00


Sesizare pentru primaria Bucuresti - PMB.
Postata de: Adrian Dumbravescu
La data: 04 Ianuarie 2007
Tip: Reclamatie
Cod: 12566


Abonament unic insa tot prea scump

Am observat ca in sfarsit (dupa 3 ani de la promisiunile electorale) a inceput sa prinda contur abonamentul unic METROU-RATB.
Mare a fost dezamagirea cand am constatat ca pretul acestuia este egala cu suma vechilor abonamente(METROU+RATB). Este o dovada de prostie si/sau reavointa a celor care sunt platiti din buzunarul public pentru a gasi solutii eficiente la problema din ce in ce mai grava a traficului in Bucuresti.
Abonamentul unic are ca principal obiectiv atragerea cetatenilor spre a utiliza transportul in comun in loc de a folosi automobilul. La pretul acesta oricine isi putea cumpara si pana acum cele 2 abonamente.
De asemenea RATB-ul ar fi interesat sa reduca numarul celor care circula fara sa plateasca si care dupa parerea mea este de cel putin 50%.
Eu de exemplu pot folosi FIE metroul FIE RATB-ul pentru a ajunge la servici. Nu are nici un sens sa cumpar abonament pe ambele. Ideea ar fi ca un abonament unic mi-ar fi conveni pentru ca mi-ar oferi flexibilitate. Plecand de la ideea ca oricum abonamentul pe RATB iti permite sa ajungi in orice colt al capitalei nu vad de ce abonamentul unic trebuie sa fie mai scump decat acesta.
Lansand un abonament care nu va fi folosit de nimeni nu faceti decat sa va bateti joc de cei care v-au votat si nu se va rezolva nimic in privinta traficului dezastruos din Bucuresti
Adrian Dumbravescu

www.domnuleprimar.ro


















287 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Solutiile inteligente (Sâmbătă, 6 ianuarie 2007, 15:19)

    Bogdan [anonim]

    Pai solutiile inteligente sunt date de oameni inteligenti. Probabil ca se prefera jegul si mizeria in care se scalda Bucurestiul. Oricum, daca ajunge la 60 RON abonamentul (ca atat banuiesc ca este suma celor doua) ma apuc sa fac miscare cateva luni si din banii economisiti imi iau bicicleta. Eventual mai muncesc si de acasa si scap de stresul de a merge printre claxoane, praf, fum, soferi marlani, etc. Oricum, cu toate noile proiecte de tunelizare si suspendare la vara o sa arate prea frumos Bucurestiul. Nervi tari oameni buni ca stiu ca suportati ca oile.
  • 0 (0 voturi)    
    abonament de Bucuresti... (Duminică, 7 ianuarie 2007, 4:04)

    Raluca T [anonim]

    Eu sunt din Cluj, dar am lucrat foarte mult in Bucuresti si eram mereu socata ca abonamentul pe TOATE LINIILE RATB in Bucuresti era mai ieftin cu 5-10% decat abonamentul pe O LINIE in Cluj. Din pacate nu la pret isi bate joc de voi administratia, ci la SERVICII. Si nu cred ca asta se va schimba prea curand in noua capitala europeana... Asa E oamenii acolo.
    Sa exemp[lific numai cu faptul ca in Cluj majoritatea covarsitoare a mijloacelor de transport sunt noi, trece cate un numar la 3 minute (in orele de varf), nu am mai prins aglomeratie de acum 10 ani (ca sa stau de exemplu pe scari). A, si prindeam un control in 50% dintre calatorii fata de 2-3 controale cate am prins in ani de zile lucrati in Capitala (referitor la numarul de calatori bucuresteni fara bilet, care sunt sigura ca e mai mare de 50%). Asa ca am fost mereu fericita ca macar am pe ce sa dau banii in Cluj.
    Transport mai ieftin nu va mai fi niciodata, si e normal sa existe un abonament integrat, ca in orice oras cu adevarat european. Dar ar trebui sa cereti alesilor SERVICII pe masura banilor. Iar cu bicicleta/picioarele prin Bucuresti e moarte inceata. Stiu ca eu incercam sa merg pe acolo aceleasi distante pe care le faceam in Cluj (unde e si plin de dealuri) dar praful si smogul imi distrugeau plamanii, pielea, hainele...
    Mult succes Bucurestiului. In Cluj dai un ban dar macar stii ce cumperi...
  • 0 (0 voturi)    
    In spatele solutiilor inteligente (Duminică, 7 ianuarie 2007, 9:42)

    florins [anonim]

    Folosesc un autobuz pe care s-a introdus de la inceput acest
    sistem.Dezavantaje:
    a)trebuie sa 'arati' permisul ori de cate ori urci in autobuz;
    b)trebuie sa validezi permisul apasand pe butoane;
    c)nr. 'aparatelor' si pozitionarea lor, devin inutile in aglomeratie.
    Am luat abonament pe toate liniile tocmai pentru a inlocui taxatulsi 'aratatul'legitimatiei !
    Dar in spatele acestor solutii inteligente sta 'UTI', o firma care patrunde si in spatiul civil al afacerilor, dupa acapararea afacerilor din zona militara(sri,armata,politie,cotroceni etc.).
    Cat despre pretul acestei afaceri, ar trebui intrebat primarul-lautar Videanu. Ca si despre achizitionarea autobuzelor Mercedez cu 'calculator' si 'aer conditionat'.
  • 0 (0 voturi)    
    legitimarea (Duminică, 7 ianuarie 2007, 13:41)

    valentin [anonim]

    ma bucura introducerea in sfarsit a noilor abonamente..insa este absurda calcularea pretului sau ca suma a celor deja existente.
    mi se pare okai si normal sa aratam legitimatia la intrarea in autobuze..la metrou nu facem la fel..si oricum asa e normal sa facem si asa este peste tot in lume..
    oricum e tare ciudat cum gandesc oamenii astia care fixeaza preturile..
    si..e tare ciudat ca nu se face nimic pentru a-i da afara pe controlorii iertatori, sau pe cei care accepta si/sau cer spaga.
    nu or sa introduca primaria niciodata mai multe linii de autobuz cat timp platitori sunt mai putin de 50% si nicidecum 85% cum cred ei!!
  • 0 (0 voturi)    
    Pt Raluca (Duminică, 7 ianuarie 2007, 16:33)

    Bogdan [anonim]

    Ah, daca ar veni la 3 minute si nu mi-ar lua o groaza de vreme sa ajung undeva as da linistit 60 RON pe abonament. Dar la cum se prezinta acum lucrurile e bataie de joc. Oricum, la Cluj si in Ardeal sunt oameni de alta calitate si Bucurestiul mai are mult sa ajunga la nivelul asta. Pe aici unul dintre telulurile in viata e sa iti iei masina ca sa te duci la serviciu ca sa poti sa iti platesti masina. Asta in timp ce respiri aerul asta foarte misto si iti revitalizezi plamanii, tenul si hainele. :)
    A, si controlorii nu inteleg niciodata de ce imi platesc cu cea mai mare seninatate amenda si nu vreau sa le dau spaga.
  • 0 (0 voturi)    
    tb vazut exact cum functioneaza (Duminică, 7 ianuarie 2007, 23:51)

    alex [anonim]

    eu am citit pe site-ul card.ratb.ro si nu pare un sistem asa de prost; de ex, este oferita si facilitatea de portofel electronic; cred ca in acest moment, principala problema este lipsa informarii asupra facilitatilor oferite de card; pana acum ratb a informat doar despre existenta card-ului, nicidecum despre modalitatile de utilizare si cum poate el ajuta pe cineva care, de ex, circula doar cu autobuzul si, ocazional, mai merge si cu metroul; in mod absolut evident, varianta cu bicicleta e intotdeauna o varianta buna...atat timp cat ai pe unde sa mergi...si stii ca dc iti lasi bicicleta cu un lant pe undeva nu risti ca la intoarcere sa gasesti doar lantul...sau poate chiar nici pe acela sa nu-l mai gasesti; sper din toata inima ca proiectele care vor fi demarate anul asta vor permite ca, in sfarsit, sa se circule si la noi normal...ma rog, in urmatorii 5-10 ani poate...
  • 0 (0 voturi)    
    despre cei ce fac comentarii.... (Luni, 8 ianuarie 2007, 15:35)

    dragos [anonim]

    eu mor de discutiile astea bucuresti versus provincie. de asemenea ii rog pe toti frustratii, in special din ardeal, "caci banatul/ardealul e fruncea" sa nu mai gaseasca avantaje. povestea cine e mai tare mi se pare sterila. evident ca in orice situatie sunt avantaje si dezavantaje. vezi cazul bucuresti cu abonamente ieftine dar servicii proaste sau servicii bune la preturi mari. si eu sunt din provincie, si eu traiesc de vreo 10 ani in bucuresti, si eu am nostalgii vis-a-vis de orasul natal dar nu o sa fac niciodata o paralela intre orase pentru ca eu am ales sa traiesc intr-unul sau in altul.

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi